• امروز : جمعه - ۵ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 July - 2024

اخبار ویژه

دکتر اسماعیل حسینی عضو ناظر در شورای عالی انرژی شد انتخاب حمید سلیمی به عنوان رییس تعاونی حقوقدانان کشور مراسم شیرخوارگان حسینی در شیرخوارگاه «حضرت ولی عصر (عج)» برگزار شد/ شیرخوارگاه «حضرت ولی عصر (عج)» تنها مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست زیر سه سال استان فارس است بازدید دکتر سید اسماعیل حسینی از کوهمره سرخی ضرورت ورود نهادهای نظارتی و دستگاه قضا به ادعای پست‌فروشی در شهرداری تهران شهر نیازمند عطاری دانا و خموش است/برگزاری انتخابات داخلی شورای شهر تهران در هفته‌های آتی حضور پزشکیان و مخبر در اجتماع عزاداران حسینی نهاد ریاست جمهوری معیارها و روند انتخاب اعضای کابینه چهاردهم تشریح شد تاکید مخبر بر ضرورت اجرای تمام مصوبات ستاد مرکزی اربعین تا نیمه محرم دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی با رئیس‌جمهور منتخب ۷۹ ضربه وزارت اطلاعات در رویارویی مستقیم با تروریست‌ها در دولت جدید با آزاد شدن واردات خودرو امکان انتخاب بهتر و رقابت بیشتر وجود دارد نقش تعاون در برنامه پنجم و ششم توسعه/ لزوم توجه به سیاست‌های پشتیبانی و مانع‌زدایی از توسعه‌ی تعاونی‌ها کارگران نتوانسته اند بطور کامل از مواهب اصل ۲۹ قانون اساسی بهره مند گردند/عدم وجود تشکیلات غیر سیاسی و صرفا صنفی بزرگترین معضل کارگران در دهه های گذشته بوده است پیام تبریک رییس شورای اسلامی استان فارس به رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی

6

مجلس خبرگان وامدار هیچ جریان سیاسی نیست 

  • کد خبر : 32469
  • 02 اسفند 1402 - 13:59
مجلس خبرگان وامدار هیچ جریان سیاسی نیست 
داوطلب ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان فارس گفت: مجلس خبرگان رهبری، وامدار هیچ جریان سیاسی نیست.

به گزارش طلوع سیاست، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پیروزمند،کاندیدای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان فارس امروز در یک نشست خبری در جمع خبرنگاران برنامه ها و مواضع خود را تشریح کرد و اظهار داشت: ایده بنده در ورود به انتخابات مجلس خبرگان رهبری این است که این مجلس بتواند در مسیر تحول در حکمرانی ولایی گام بردارد.

وی با تأکید بر اینکه مجلس خبرگان باید به مردم گزارش دهد و همه موارد را به استحضار آن‌ها برساند، افزود: باید مردم را به حساب بیاوریم و با آن‌ها شفاف باشیم و نتیجه پیگیری‌ها را گزارش کنیم.

این کاندیدای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان فارس خاطرنشان کرد: جلب اعتماد مردم، رضایتمندی و تقویت مشارکت مردم، رشد بینش و نگرش مردم و همچنین افزایش مسئولیت‌پذیری بسیار اهمیت دارد. حجت‌الاسلام والمسلمین پیروزمند معتقد است مسئولان ما در هر رده‌ای که هستند و از هر جریان سیاسی که باشند، نباید فکر کنند که در حاشیه امنی قرار دارند.

وی اضافه کرد: نمایندگان مجلس خبرگان نه وزیر و نه وکیل هستند و نه می‌توانند عزل و نصب کنند و همچنین نه تخصیص اعتبارات می‌توانند انجام دهند و نه می‌توانند در جریان مداخله ورود کنند، اما شتاب دهنده تحول در حکمرانی ولایی هستند که البته معنای آن دخالت در کار دستگاه‌های اجرایی نیست.

داوطلب ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان فارس تأکید کرد: مجلس خبرگان یک اعتبار دارد و که باید از آن به نفع مردم و رهبری استفاده کند. حجت‌الاسلام والمسلمین پیروزمند با تصریح بر این موضوع که مجلس خبرگان باید به یک هویت یکپارچه و گفتمان واحد دست یابد و در واقع به یک تریبون و صدای واحد تبدیل شود، به ضرورت تحول در حمکرانی ولایی اشاره کرد و گفت: افزایش توان داخلی وقتی رخ می‌دهد که تحول در مشارکت بخشی به مردم، جدی گرفته شود؛ هر چند نظام ما در حوزه تحول، مثال زدنی است، اما در مسیر آینده به دلیل تحولات پیش رو و نظم جهانی باید با آمادگی بیشتری وارد میدان شد.

داوطلب ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در فارس گفت: نمایندگان مجلس خبرگان نه وزیر و نه وکیل هستند و نه می‌توانند عزل و نصب کنند اما شتاب دهنده تحول در حکمرانی ولایی هستند که البته معنای آن دخالت در کار دستگاه‌های اجرایی نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پیروزمند در ادامه نشست خبری گفت: ایده بنده در ورود به انتخابات مجلس خبرگان رهبری این است که این مجلس بتواند در مسیر تحول در حکمرانی ولایی گام بردارد.

او با تأکید بر اینکه مجلس خبرگان باید به مردم گزارش دهد و همه موارد را به استحضار آن‌ها برساند، افزود: باید مردم را به حساب بیاوریم و با آن‌ها شفاف باشیم و نتیجه پیگیری‌ها را گزارش کنیم.

این کاندیدای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان فارس خاطرنشان کرد: جلب اعتماد مردم، رضایتمندی و تقویت مشارکت مردم، رشد بینش و نگرش مردم و همچنین افزایش مسئولیت‌پذیری بسیار اهمیت دارد. حجت‌الاسلام والمسلمین پیروزمند معتقد است مسئولان ما در هر رده‌ای که هستند و از هر جریان سیاسی که باشند، نباید فکر کنند که در حاشیه امنی قرار دارند.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=32469
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها