• امروز : چهارشنبه - ۳ تیر - ۱۴۰۵
  • برابر با : Wednesday - 24 June - 2026

اخبار ویژه

ویدیو/فسلفی: مسئولان دشمن شادکن نباشند/پوردهقان: صاحبان تریبون اختلاف را به خیابان نبرند قالیباف: بدون دیپلماسی، زحمت عرصه میدان به ثمر نخواهد نشست پویش ملی «۲۵ درجه؛ قرار همدلی»  نقش مهمی در کاهش مصرف برق دارد/ایران را با هم روشن نگه داریم فارس رتبه دوم کشور در حوزه نرخ‌نامه‌های صنفی است واکنش مهاجرانی به تخریب و تهدید رئیس‌جمهور لهستان بالاترین نشان افتخارش را از زلنسکی پس گرفت! جنگ اسرائیل و حزب الله شدت گرفت / تلاش برای عملیات ترور در ادلب/ بمباران فسفری رژیم صهیونیستی/ هشدار صنعا به تل آویو دست به ماشه آماده حراست از امنیت ملی درصورت بدعهدی دشمن هستیم   آینده روابط ایران با همسایگان به کیفیت تفاهم تهران-واشینگتن گره خورده است مبلغ اجاره بها را چه کسی تعیین می کند؟ ویدیو| ورود کریستیانو رونالدو به استادیوم بسیج ۷ هزار نیروی هلال‌احمر برای پوشش مراسم تشییع رهبر شهید انقلاب اسلامی انتصاب هاشم انصاری جابری به عنوان دبیر حزب خدمت استان فارس اجرای قراردادهایی به ارزش یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در سطح استان/ انعقاد تفاهم‌نامه‌ای برای ایجاد نیروگاه خورشیدی پنج مگاواتی برای شهرداری‌های استان فارس اجرای برنامه های متنوع با هدف جلب مشارکت فعال شهروندان در زمینه حفاظت از محیط زیست همزمان با هفته محیط زیست

17

مدیران سیستان و بلوچستان از داخل استان انتخاب می‌شوند

  • کد خبر : 7708
  • 02 آبان 1400 - 11:37
مدیران سیستان و بلوچستان از داخل استان انتخاب می‌شوند

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مدیران سیستان و بلوچستان از داخل استان و از ظرفیت بالای نیروی انسانی متخصص منطقه انتخاب می‌شوند و از مدیران می‌خواهم بدون ایجاد وقفه در امور بیشتر از قبل تلاش کنند. به گزارش ایسنا- حسین مدرس خیابانی روز یکشنبه در نشست […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مدیران سیستان و بلوچستان از داخل استان و از ظرفیت بالای نیروی انسانی متخصص منطقه انتخاب می‌شوند و از مدیران می‌خواهم بدون ایجاد وقفه در امور بیشتر از قبل تلاش کنند.

به گزارش ایسنا- حسین مدرس خیابانی روز یکشنبه در نشست شورای مدیران ستادی استانداری سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت هفته وحدت و تبریک فرارسیدن سالروز میلاد نبی مکرم اسلام(ص) و امام جعفرصادق(ع) افزود: مدیران باید مردمی باشند و با ارتباط قوی با مردم در میان آنان حضور میدانی داشته باشند و از نزدیک با مشکلات و کمبودها آشنا شوند.

استاندار در ادامه بیان کرد: برای برون رفت از مشکلات و شتاب‌دهی به روند توسعه استان باید تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی، حضور در میدان، کار جهادی و ارتباط با مردم سرلوحه کار مسوولان قرار گیرد زیرا با پشت میزنشینی مدیران مشکلی از مشکلات مردم حل نمی‌شود.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان سیاست‌های مهم دولت؛ خاطرنشان کرد: تحول و توسعه از اهداف مهم مجموعه نظام و دولت در سیستان و بلوچستان است بنابراین مدیران استان ابتدا باید اشاعه فرهنگ توسعه و پیشرفت را از خود شروع کنند و آغازگر حرکت توسعه در منطقه باشند.

مدرس خیابانی گفت: توانمندی و دانش، انگیزه و سلامت در کار، سه معیار مهم و اصلی مدیریت است که برای برون رفت از مشکلات و شتاب‌دهی به روند توسعه و خدمت هرچه بیشتر به مردم، باید علاوه بر این تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی، حضور در میدان، کار جهادی و ارتباط با مردم نیز سرلوحه کار مدیران باشد.

وی اظهار کرد: توسعه در سیستان و بلوچستان باید در همه ابعاد رقم بخورد و نمی‌توان حوزه‌ای را نسبت به حوزه دیگر ارجح‌تر دانست.

استاندار تاکید کرد: توسعه عمرانی بدون پیوست امنیتی امکان اجرایی ندارد و از طرفی اقتصاد و عمران و توسعه هم موجب ارتقاء امنیت و ارتقاء شاخص‌های معیشتی و اجتماعی و منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی، بیکاری، طلاق، اعتیاد و بزهکاری خواهد شد.

وی بر ارتباط بیشتر مدیران با رسانه‌ها و حمایت آنان از اصحاب رسانه تاکید کرد و خواستار بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها برای معرفی توانمندی‌های سیستان و بلوچستان و امیدآفرینی بین مردم شد.

در این جلسه از زحمات عبدالناصر عرب‌پور مدیرکل دفتر استاندار تجلیل و سیاوش عبدی به عنوان سرپرست دفتر استاندار معرفی شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=7708
   

نوشته های مشابه

01تیر
پویش ملی «۲۵ درجه؛ قرار همدلی»  نقش مهمی در کاهش مصرف برق دارد/ایران را با هم روشن نگه داریم
مدیرعامل برق منطقه‌ای فارس و بوشهر در نشست خبری هفته صرفه جویی در مصرف برق و اجرای پویش «همدلی برای روشنایی ایران»:

پویش ملی «۲۵ درجه؛ قرار همدلی»  نقش مهمی در کاهش مصرف برق دارد/ایران را با هم روشن نگه داریم

31خرداد
فارس رتبه دوم کشور در حوزه نرخ‌نامه‌های صنفی است
 در آیین گرامیداشت روز ملی اصناف در در اتاق اصناف مرکز استان فارس عنوان شد:

فارس رتبه دوم کشور در حوزه نرخ‌نامه‌های صنفی است

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها