• امروز : پنج شنبه - ۴ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 July - 2024

اخبار ویژه

دکتر اسماعیل حسینی عضو ناظر در شورای عالی انرژی شد انتخاب حمید سلیمی به عنوان رییس تعاونی حقوقدانان کشور مراسم شیرخوارگان حسینی در شیرخوارگاه «حضرت ولی عصر (عج)» برگزار شد/ شیرخوارگاه «حضرت ولی عصر (عج)» تنها مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست زیر سه سال استان فارس است بازدید دکتر سید اسماعیل حسینی از کوهمره سرخی ضرورت ورود نهادهای نظارتی و دستگاه قضا به ادعای پست‌فروشی در شهرداری تهران شهر نیازمند عطاری دانا و خموش است/برگزاری انتخابات داخلی شورای شهر تهران در هفته‌های آتی حضور پزشکیان و مخبر در اجتماع عزاداران حسینی نهاد ریاست جمهوری معیارها و روند انتخاب اعضای کابینه چهاردهم تشریح شد تاکید مخبر بر ضرورت اجرای تمام مصوبات ستاد مرکزی اربعین تا نیمه محرم دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی با رئیس‌جمهور منتخب ۷۹ ضربه وزارت اطلاعات در رویارویی مستقیم با تروریست‌ها در دولت جدید با آزاد شدن واردات خودرو امکان انتخاب بهتر و رقابت بیشتر وجود دارد نقش تعاون در برنامه پنجم و ششم توسعه/ لزوم توجه به سیاست‌های پشتیبانی و مانع‌زدایی از توسعه‌ی تعاونی‌ها کارگران نتوانسته اند بطور کامل از مواهب اصل ۲۹ قانون اساسی بهره مند گردند/عدم وجود تشکیلات غیر سیاسی و صرفا صنفی بزرگترین معضل کارگران در دهه های گذشته بوده است پیام تبریک رییس شورای اسلامی استان فارس به رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی

5
مدیر نجومی بگیر برکنار شده دولت دوازدهم

نظر علی صلاحی نژاد در آرزوی مدیریت بر بیمه سینا

  • کد خبر : 26178
  • 17 اردیبهشت 1401 - 15:45
نظر علی صلاحی نژاد در آرزوی مدیریت بر بیمه سینا
برخی منابع خبری اذعان دارند که «نظر علی صلاحی نژاد» که با حکم «محمد شریعتمداری» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی وقت از بیمه ملت برکنار شد، قصد معرفی خود به عنوان گزینه مدیریت بر بیمه سینا میباشد.

به گزارش طلوع سیاست به نقل از طلوع اقتصاد، بهمن ماه سال ۹۹ بود که خبرگزاری ایسنا از قول شریعتمداری وزیر رفاه که در آیین معارفه «اکبر افتخاری» مدیرعامل جدید صندوق بازنشستگی کشوری که با حضور معاون رفاه اجتماعی، معاون امور اقتصادی و مدیران کل این وزارتخانه، سرپرست پیشین و رئیس هیات مدیره، اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد صندوق بازنشستگی کشوری برگزار شد، اذعان کرد که مدیرعامل یکی از شرکت‌های زیرمجموعه را برکنار کرده است.

او دلیل این برکناری را دریافت حقوق بیشتر از میزان تعیین شده دانست و عدم رعایت مقررات را دلیل این برکناری عنوان کرد.

مدیری که شریعتمداری با ادامه حضورش در شرکت‌های زیر مجموعه مخالفت کرده بود، نظر علی صلاحی نژاد مدیرعامل بیمه ملت بود.

دو سال و نیم پس از این واقعه، اما حالا از گوشه و کنار خبر می‌رسد که صلاحی نژاد مدیرعامل پیشین بیمه ملت که نویسنده کتاب «تخلف و تقلب در صنعت بیمه» نیز هست ظاهرا قرار است پس از این خداحافظی تاریخی دوباره به صنعت بازگردد اینبار به عنوان مدیریت بیمه سینا و در این زمینه در حال رایزنی و حتی خرید رپورتاژ آگهی برای بر سرزبان ها انداختن خود میباشد.

هنوز صنعت بیمه این حواشی را از یاد نبرده بود که مجید بهزادپور رئیس کل بیمه مرکزی در انشای حکم مواردی را به مدیرعامل بعدی بیمه ملت در خصوص رویداد‌های گذشته متذکر شد. این حکم نیز بر روی خروجی تلگرام بیمه مرکزی نیز قرار گرفت.

مجید بهزادپور رئیس کل بیمه مرکزی در ذیل حکم اسماعیل دلفراز مدیرعامل بیمه ملت که پس از صلاحی نژاد به این شرکت پیوست تلویحا به مشکلات بیمه ملت در دوره گذشته اذعان دارد و از او خواسته است تا به این موارد سروسامان دهد. بهزادپور به دلفراز دستور داده است تا با «پیشگیری از بروز تخلفات در شرکت و رفع تخلفات نظارتی اعلام شده، پیگیری جدّی جهت وصول و تعیین تکلیف مطالبات شرکت» داشته باشد.

لازم به اشاره است که نام صلاحی نژاد در فهرست موسسین بیمه جدید التاسیس پردیس که گفته می‌شود مسعود حجاریان امور مقدماتی آنرا پیش می‌برد دیده می‌شود.

همچنین یک هفته پس از عزل پرسروصدای “نظرعلی صلاحی‌نژاد” از کرسی مدیریت عاملی شرکت بیمه ملت، گزارش شده که در خلال یکسال مدیریت او بر این شرکت، دستکم ۶۰ نفر از کارکنان از سمت خود برکنار شده و در عوض در همین بازه زمانی ۱۲۲ نفر هم جذب این شرکت بیمه‌ای شده‌اند.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=26178
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه خبری طلوع اقتصاد
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها