• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024

اخبار ویژه

دکتر مرندی: خانواده‌ام هیچ وقت به زندگی در خارج فکر نمی‌کنند حکم کمیته انضباطی برای نکونام چه خواهد بود؟ بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات جمع آوری شد  سفیر ایران: درصورت دست زدن مجدد اسرائیل به اقدام نظامی، پاسخ تهران قاطع تر خواهد بود رییس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین مشخص شد پیام تسلیت همت فارس به رییس شورای هماهنگی شهرستان های این حزب در استان مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین منصوب شد کلیات طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات تصویب شد تحولات کانون وکلا از گذشته تاکنون از زبان دکتر پارسا حقوق امسال کارمندان و بازنشستگان ابلاغ شد + جزئیات دیگر برای تماشای بازی‌های بزرگ به استادیوم نروید! رییس‌جمهور: سازش با صهیونیست‌ها قمار روی اسب بازنده است/ ایران همچنان حامی مقاومت می‌ماند تصویب ۱۳ دستور کار حفاظتی محیط زیست در دولت سیزدهم سودآورترین بازار ایران را بشناسید + عکس دیدار نماینده منتخب شهرستان سپیدان و بیضا با رییس دیوان محاسبات کشور

2

هشدار اسنپ ۹۴ میلیارد دلار آب خورد

  • کد خبر : 7051
  • 01 آبان 1400 - 0:20
هشدار اسنپ ۹۴ میلیارد دلار آب خورد

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست ارزش سهام اسنپ پس از هشدار مدیرعامل این شرکت درباره تاثیر منفی مقررات جمع آوری دیتای اپل و محدودیتهای زنجیره تامین جهانی بر هزینه تبلیغاتی، بیشترین سقوط را از ماه مه سال ۲۰۱۸ تجربه کرد. به گزارش ایسنا، ارزش سهام اسنپ ۲۲ درصد ریخت و حدود ۲۵ میلیارد دلار […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

ارزش سهام اسنپ پس از هشدار مدیرعامل این شرکت درباره تاثیر منفی مقررات جمع آوری دیتای اپل و محدودیتهای زنجیره تامین جهانی بر هزینه تبلیغاتی، بیشترین سقوط را از ماه مه سال ۲۰۱۸ تجربه کرد.

به گزارش ایسنا، ارزش سهام اسنپ ۲۲ درصد ریخت و حدود ۲۵ میلیارد دلار از ارزش بازار این شرکت که اکنون در حدود ۹۵ میلیارد دلار قرار دارد، پاک کرد. دورنمای محتاطانه ای که از سوی اسنپ چت مطرح شد، بر سایر همتایان این شرکت که به درآمدهای تبلیغاتی متکی هستند نظیر آلفابت، فیس بوک، توییتر و پینترست سایه افکنده و ارزش سهام هر کدام از این شرکتها بین دو تا چهار درصد سقوط کرد.

در مجموع هشدار اسنپ باعث ریزش ۹۴ میلیارد دلار از ارزش بازار این شرکت و همتایانش در روز جمعه شد.

ایوان اشپیگل، مدیرعامل اسنپ در جلسه پس از اعلام درآمدها با تحلیلگران گفت: مقررات جمع آوری دیتا که از سوی اپل معرفی شده است، سنجش و مدیریت کمپینهای تبلیغاتی را برای تبلیغات کنندگان دشوار کرده است. اسنپ درآمد خالص بین ۱۳۵ تا ۱۷۵ میلیون دلار را برای سه ماهه پایانی سال ۲۰۲۱ پیش بینی می کند که بسیار پایینتر از ۲۹۹.۳ میلیون دلار پیش بینی شده از سوی وال استریت است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، اپل اوایل امسال همه اپلیکیشنها در پلتفرم iOS ۱۵ را ملزم کرد برای ردیابی کردن کاربران به منظور اهداف تبلیغاتی اجازه آنها را دریافت کنند. تحلیلگران هشدار می دهند تاثیر این مقررات ممکن است ادامه دار باشد در حالی که محدودیتهای زنجیره تامین در شرکای تبلیغاتی اسنپ احتمالا موقتی خواهد بود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=7051
   

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها