• امروز : یکشنبه - ۲۸ بهمن - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 16 February - 2025

اخبار ویژه

بیان مطالبات باید با ادبیات مناسب و نقادانه باشد سخنگوی دولت: امنیت دانشجویان برای دولت وظیفه و اولویت است معرفی جاذبه ها و فرصت های سرمایه گذاری جزیره کیش در نمایشگاه گردشگری تهران راه اندازی صندوق حمایت از بازیگران در فارس توسط بخش خصوصی مذاکره دوباره با آمریکا اتلاف وقت و غیرعقلانی است/ رشد ۸درصدی امکانپذیر است شروط آمریکا برای مذاکره، خدشه‌دار کردن استقلال و عزت ایران است پیام تبریک مدیرعامل سهتاک به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن ماه برگزاری مانور منطقه‌ای تیم‌های BHCU جمعیت هلال‌احمر استان فارس در شهرستان عسلویه ۹ نیت خیرین استان فارس به ثمر نشست دختر پزشکیان به دیدار خانواده جانباختگان حادثه کرمان رفت + عکس فرمانده نداجا: ایران و پاکستان سطح عملیاتی در حوزه دریا را تقویت می کنند رازگشایی از ۱۱ هزار سال تاریخچه زیستی گوسفندها صفحهٔ درخواستی شما یافت نشد. واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان در کرمان/ ۶ جانباخته و ۲۷ مصدوم عبدالعلی‌زاده: تکمیل آزاد راه ساحلی مَکُران در اولویت دولت چهاردهم است

8

هشدار اسنپ ۹۴ میلیارد دلار آب خورد

  • کد خبر : 7051
  • 01 آبان 1400 - 0:20
هشدار اسنپ ۹۴ میلیارد دلار آب خورد

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست ارزش سهام اسنپ پس از هشدار مدیرعامل این شرکت درباره تاثیر منفی مقررات جمع آوری دیتای اپل و محدودیتهای زنجیره تامین جهانی بر هزینه تبلیغاتی، بیشترین سقوط را از ماه مه سال ۲۰۱۸ تجربه کرد. به گزارش ایسنا، ارزش سهام اسنپ ۲۲ درصد ریخت و حدود ۲۵ میلیارد دلار […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

ارزش سهام اسنپ پس از هشدار مدیرعامل این شرکت درباره تاثیر منفی مقررات جمع آوری دیتای اپل و محدودیتهای زنجیره تامین جهانی بر هزینه تبلیغاتی، بیشترین سقوط را از ماه مه سال ۲۰۱۸ تجربه کرد.

به گزارش ایسنا، ارزش سهام اسنپ ۲۲ درصد ریخت و حدود ۲۵ میلیارد دلار از ارزش بازار این شرکت که اکنون در حدود ۹۵ میلیارد دلار قرار دارد، پاک کرد. دورنمای محتاطانه ای که از سوی اسنپ چت مطرح شد، بر سایر همتایان این شرکت که به درآمدهای تبلیغاتی متکی هستند نظیر آلفابت، فیس بوک، توییتر و پینترست سایه افکنده و ارزش سهام هر کدام از این شرکتها بین دو تا چهار درصد سقوط کرد.

در مجموع هشدار اسنپ باعث ریزش ۹۴ میلیارد دلار از ارزش بازار این شرکت و همتایانش در روز جمعه شد.

ایوان اشپیگل، مدیرعامل اسنپ در جلسه پس از اعلام درآمدها با تحلیلگران گفت: مقررات جمع آوری دیتا که از سوی اپل معرفی شده است، سنجش و مدیریت کمپینهای تبلیغاتی را برای تبلیغات کنندگان دشوار کرده است. اسنپ درآمد خالص بین ۱۳۵ تا ۱۷۵ میلیون دلار را برای سه ماهه پایانی سال ۲۰۲۱ پیش بینی می کند که بسیار پایینتر از ۲۹۹.۳ میلیون دلار پیش بینی شده از سوی وال استریت است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، اپل اوایل امسال همه اپلیکیشنها در پلتفرم iOS ۱۵ را ملزم کرد برای ردیابی کردن کاربران به منظور اهداف تبلیغاتی اجازه آنها را دریافت کنند. تحلیلگران هشدار می دهند تاثیر این مقررات ممکن است ادامه دار باشد در حالی که محدودیتهای زنجیره تامین در شرکای تبلیغاتی اسنپ احتمالا موقتی خواهد بود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=7051
   

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها