• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

2

واکنش زاکانی به پرسشی درباره فعالیت دامادش در شهرداری؛ دروغ است

  • کد خبر : 25816
  • 23 فروردین 1401 - 17:57
واکنش زاکانی به پرسشی درباره فعالیت دامادش در شهرداری؛ دروغ است

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست شهردار تهران در پاسخ به سوالی درباره فعالیت دامادش در مجموعه شهرداری گفت: این صحبت‌ها دروغ است و متاسفانه حیا هم نمی‌کنند و اسناد آن را نیز فتوشاپی منتشر می‌کنند. به گزارش ایسنا، علیرضا زاکانی در حاشیه پنجاه و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران، […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

شهردار تهران در پاسخ به سوالی درباره فعالیت دامادش در مجموعه شهرداری گفت: این صحبت‌ها دروغ است و متاسفانه حیا هم نمی‌کنند و اسناد آن را نیز فتوشاپی منتشر می‌کنند.

به گزارش ایسنا، علیرضا زاکانی در حاشیه پنجاه و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران، گفت: امروز بررسی لایحه اصلاح ساختار معاونت برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهر تهران در دستور کار اعضای شورا بود و به همین دلیل در جلسه شورا حاضر شدم و موضوعاتی در ارتباط با شکل گیری سازمان فناوری‌های نوین مطرح کردم.

وی افزود: در حال حاضر در دنیا به سمت استفاده از فناوری‌های نوین و روش‌های جدید برای ارائه خدمات حرکت کرده‌اند. حوزه فناوری‌های نوین نیاز بشر است و بسیاری از خدمات در بستر این فناوری‌های نوین ارائه می‌شود.

شهردار تهران با بیان اینکه امروز در تهران می‌توان حوزه حمل و نقل عمومی را شامل اتوبوس، مترو و تاکسی در بستر فناوری‌های نوین برای ارائه خدمات مطلوب‌تر مورد استفاده قرار داد، افزود: در حال حاضر تاکسی‌های اینترنتی ظرفیت‌هایی را برای مردم ایجاد کرده‌اند اما ما می‌توانیم این ظرفیت را به صورت ویژه‌تر در مجموعه شهرداری ایجاد کنیم و خدمات را به صورت هوشمند ارائه کنیم.

زاکانی تاکید کرد: تفاوت‌های زیادی بین سازمان فاوای شهرداری و سازمان فناوری‌های نوین وجود دارد. تعریف سازمان فاوا مشخص است و ناظر به سامانه‌ها کار می‌کند اما فعالیت سازمان فناوری‌های نوین فعالیت گسترده‌ای است که تفاوت‌های بسیاری دارد. در واقع بستری برای ارائه خدمات اینترنتی است و فعالیتش با سازمان فاوا متفاوت است.

زاکانی در رابطه با فعالیت قرارگاه اجتماعی، قرارگاه مسکن و قرارگاه حمل و نقل، گفت: پس از تشکیل قرارگاه اجتماعی با مشارکت دستگاه‌های مختلف از جمله سازمان زندان‌ها، دادستانی، دادگستری، ستاد مبارزه با مواد مخدر، استانداری و سایر دستگاه‌ها فعالیت‌های خوبی در حوزه آسیب‌های اجتماعی و جمع‌آوری معتادان متجاهر صورت گرفت. بهزیستی نیز مجموعه شفق را برای نگهداری و بازپروری زنان معتاد متجاهر فراهم کرده است. علاوه بر این از ابتدای فعالیت قرارگاه تا به امروز ۷۳۰۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری و ساماندهی شده است.

وی ادامه داد: سپاه و بسیج نیز در فرآیند قرارگاه اجتماعی همکاری نزدیکی را داشته‌اند. در جمع آوری معتادان متجاهر با برخی از موارد از جمله کبر و صغر سنی و همچنین مواردی از جمله زخم‌های باز روبرو بودیم که در همین ارتباط تصمیماتی برای ایجاد مراکزی جدید در دستور کار قرار گرفت. تا به امروز ۱۹ جلسه قرارگاه اجتماعی با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف برگزار شده و ۲۳۰ مصوبه در این ارتباط داشته‌ایم که حدود ۸۲ درصد آنها اجرایی شده است.

شهردار تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود در خصوص قرارگاه حمل و نقل نیز گفت: این قرارگاه در راستای استفاده از ظرفیت‌های مختلف توسط شهرداری راه اندازی شده تا بتوانیم از ظرفیت‌ها به نحو مطلوب استفاده کنیم. به عنوان مثال از ظرفیت‌ها به صورت یکپارچه در حوزه‌های مختلف بهره بگیریم.

زاکانی درباره قرارگاه مسکن نیز اظهار کرد: این قرارگاه نیز همانند سایر قرارگاه‌ها ناظر بر حوزه مسکن در شهرداری تهران کار می‌کند و بنا دارد نقش خود را پررنگ‌تر ایفا کند. البته در گذشته این نقش محدود بوده اما ما بنا داریم نقش پررنگ‌تری را ایفا کنیم. به همین دلیل احداث واحدهای مسکونی با مشارکت دستگاه‌ها و سازمان‌های دیگر در دستور کار قرار گرفته است. امسال ۱۸۰ هزار واحد مسکونی در تهران احداث خواهد شد. از این تعداد ۱۲۰ هزار واحد در مناطق مختلف احداث می‌شود که عموما از مناطق بافت فرسوده و زمین‌های ذخیره شهری است.

شهردار تهران از کاهش زمان صدور پروانه ساختمانی نیز خبر داد و افزود: پیش از این زمان صدور پروانه ساختمانی ۱۰ ماه بود که بنا داریم تا خرداد ماه این مدت را به دو ماه کاهش دهیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=25816
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها