• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

1

وزش باد شدید و بارش باران در تهران

  • کد خبر : 6207
  • 28 مهر 1400 - 14:41
وزش باد شدید و بارش باران در تهران

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، با نفوذ سامانه بارشی از ظهر امروز (۲۸ مهرماه) به‌تدریج با افزایش ابر و در پاره‌ای نقاط با وزش باد نسبتا شدید تا شدید به‌ویژه در جنوب و غرب استان با احتمال خیزش موقتی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. به گزارش ایسنا از […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، با نفوذ سامانه بارشی از ظهر امروز (۲۸ مهرماه) به‌تدریج با افزایش ابر و در پاره‌ای نقاط با وزش باد نسبتا شدید تا شدید به‌ویژه در جنوب و غرب استان با احتمال خیزش موقتی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایسنا از اوایل امشب تا صبح جمعه (۲۸ تا ۳۰ مهرماه) در بعضی ساعات، در نیمه شمالی استان بارش باران در ارتفاعات بارش باران و گاهی برف و در نیمه جنوبی رگبار پراکنده مورد انتظار است و طی این مدت وزش باد شدید موقتی و رعد و برق دور از انتظار نیست.

از بعد از ظهر چهارشنبه تا صبح شنبه (۲۸ مهرماه تا اول آبان ماه) کاهش قابل ملاحظه دما در سطح استان به‌طور میانگین ۵ تا ۸ درجه سلسیوس و در ارتفاعات بالای ۳۰۰۰ متر یخبندان شبانه سطح زمین و وزش سوزباد پیش‌بینی می‌شود. از عصر پنجشنبه تا جمعه شب در ارتفاعات کوهستانی گاهی مه رقیق و کاهش دید مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۲۸ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران نیز فردا (۲۹مهرماه) نیمه ابری تا ابری و وزش باد، گاهی بارش باران با احتمال وزش باد شدید و رعد و برق خواهد بود. دمای تهران در این روز با بیشترین و کمترین دمای ۱۹ و ۱۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آسمان پایتخت پس فردا (۳۰ مهرماه) صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۱۸ و ۱۰ درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=6207
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها