• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

اخبار ویژه

دکتر اسماعیل حسینی عضو ناظر در شورای عالی انرژی شد انتخاب حمید سلیمی به عنوان رییس تعاونی حقوقدانان کشور مراسم شیرخوارگان حسینی در شیرخوارگاه «حضرت ولی عصر (عج)» برگزار شد/ شیرخوارگاه «حضرت ولی عصر (عج)» تنها مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست زیر سه سال استان فارس است بازدید دکتر سید اسماعیل حسینی از کوهمره سرخی ضرورت ورود نهادهای نظارتی و دستگاه قضا به ادعای پست‌فروشی در شهرداری تهران شهر نیازمند عطاری دانا و خموش است/برگزاری انتخابات داخلی شورای شهر تهران در هفته‌های آتی حضور پزشکیان و مخبر در اجتماع عزاداران حسینی نهاد ریاست جمهوری معیارها و روند انتخاب اعضای کابینه چهاردهم تشریح شد تاکید مخبر بر ضرورت اجرای تمام مصوبات ستاد مرکزی اربعین تا نیمه محرم دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی با رئیس‌جمهور منتخب ۷۹ ضربه وزارت اطلاعات در رویارویی مستقیم با تروریست‌ها در دولت جدید با آزاد شدن واردات خودرو امکان انتخاب بهتر و رقابت بیشتر وجود دارد نقش تعاون در برنامه پنجم و ششم توسعه/ لزوم توجه به سیاست‌های پشتیبانی و مانع‌زدایی از توسعه‌ی تعاونی‌ها کارگران نتوانسته اند بطور کامل از مواهب اصل ۲۹ قانون اساسی بهره مند گردند/عدم وجود تشکیلات غیر سیاسی و صرفا صنفی بزرگترین معضل کارگران در دهه های گذشته بوده است پیام تبریک رییس شورای اسلامی استان فارس به رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی

3

پیکر مادر نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد تشییع و تدفین شد+تصاویر

  • کد خبر : 13426
  • 16 آبان 1400 - 17:32
پیکر مادر نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد تشییع و تدفین شد+تصاویر

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست ساعت: ۱۸:۳۲ منتشر شده در مورخ: ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ شناسه خبر: ۱۷۸۲۴۱۸ مادر آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد امروز تشییع و به خاک سپرده شد. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  صبح زاگرس، صبح امروز با حضور مسئولان استانی و کشوری مراسم تشییع و […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

ساعت: ۱۸:۳۲
منتشر شده در مورخ: ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
شناسه خبر: ۱۷۸۲۴۱۸

مادر آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد امروز تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  صبح زاگرس، صبح امروز با حضور مسئولان استانی و کشوری مراسم تشییع و تدفین پیکر مادر آیت الله حسینی امام جمعه شهر یاسوج در یاسوج انجام شد.

آیت الله ملک حسینی در این مراسم با بیان اینکه مرگ پایان حیات دنیا و آغاز حیات اخروی انسان است گفت: مرگ آغاز قبر و سوال از انسانهاست، قبر گاه قبر خاکی است و گاه قبری است به وسعت برزخ ، اولین اتفاق اتفاق صبر است، صبر مقوله انسانی است ، قرآن میفرمایید بشارت باد بر صابران .

 

 وی ادامه داد: صبر انسان یک اتفاق درونی است، معلوم می شود که انسان به گونه ای باشد که تمامی وجودش از مبدااست و همه چیزش خدا و معاد است، این مادر شهید این خواهر شهید از این قاعده مستثنی نیست، باید درس گرفت، چنین باشیم . وقتی برای یک میت طلب مغفرت میشود خودمان را آمرزیده کنیم.

 

آیت الله ملک حسینی ادامه داد: بشارات صابران همه چیزش صبر است، اما این برای ما و برای هرکس که پا به قبر میگذارد اتفاقاتی ساده نیست سخت است، بانوی که تربیت کرد انسانی واراسته همچون آیت الله حسینی را .. مادر بزرگی که شهید از آن خانه پا گرفت .. مادری که در خانه ای بود که برادرش شهید است، خودمان را برای مرگ برای قبر آماده کنید.

 

وی افزود: همه آمدید، اما مادرش فاطمه زهرا وصیت کرد . غریبانه این مادر ؛دختر رسول خدا بود اما ظلم ظالمان و نکبت آن کافران باعث شد که شوهرش علی ولی الله او را شبانه غسل کند و شبانه به خاک بسپارد.

 

آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در پایان  مراسم بیان کرد: از همه عزیزان که در تشییع پاک مادری دل سوخته و مهربان که سالهای سال رنج بسیار کشید و بیماری بسیار کشید قدردانی میکنم ،سایه مادرانتان بر سر شما مستدام باد، اگر امروز چیزی دارم به واسطه پدر و مادرم و دعای مادرم بوده است، دست مادرانتان را ببوسید، جای خالی مادر وقتی از دار دنیا رفت بسیار دردناک است، سخت است که انسان جای خالی مادر را ببیند.

 

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

 

 

 

 

خبرنگار: باقرزاده
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=13426
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها