• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024

اخبار ویژه

دکتر مرندی: خانواده‌ام هیچ وقت به زندگی در خارج فکر نمی‌کنند حکم کمیته انضباطی برای نکونام چه خواهد بود؟ بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات جمع آوری شد  سفیر ایران: درصورت دست زدن مجدد اسرائیل به اقدام نظامی، پاسخ تهران قاطع تر خواهد بود رییس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین مشخص شد پیام تسلیت همت فارس به رییس شورای هماهنگی شهرستان های این حزب در استان مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین منصوب شد کلیات طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات تصویب شد تحولات کانون وکلا از گذشته تاکنون از زبان دکتر پارسا حقوق امسال کارمندان و بازنشستگان ابلاغ شد + جزئیات دیگر برای تماشای بازی‌های بزرگ به استادیوم نروید! رییس‌جمهور: سازش با صهیونیست‌ها قمار روی اسب بازنده است/ ایران همچنان حامی مقاومت می‌ماند تصویب ۱۳ دستور کار حفاظتی محیط زیست در دولت سیزدهم سودآورترین بازار ایران را بشناسید + عکس دیدار نماینده منتخب شهرستان سپیدان و بیضا با رییس دیوان محاسبات کشور

2
رئیس کل دادگستری استان گلستان

گزارش های مردمی حاکی از ادامه ساخت و سازها در «زیارت» گرگان است

  • کد خبر : 17071
  • 24 آبان 1400 - 11:39
گزارش های مردمی حاکی از ادامه ساخت و سازها در «زیارت» گرگان است
طلوع سیاست / رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: گزارش های مردمی که به دست ما می رسد حاکی از ادامه ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه زیارت گرگان است و این نشان می دهد، دستگاه های مسئول در این بخش در انجام وظیفه خود کوتاهی کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: گزارش های مردمی که به دست ما می رسد حاکی از ادامه ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه زیارت گرگان است و این نشان می دهد، دستگاه های مسئول در این بخش در انجام وظیفه خود کوتاهی کرده اند.

حیدر آسیابی امروز دوشنبه ۲۴ آبان‌ماه در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان گلستان اظهار کرد: اگر دستگاه های متولی مانند آب منطقه ای درباره حریم و بستر رودخانه و امور اراضی درباره زمین های کشاورزی در منطقه زیارت به موقع پیشگیری و برخورد می کردند، امروز کار به حکم قضایی و قلع و قمع نمی رسید.

وی افزود: این که در جلسه امروز دستگاه های متولی نداشتن ادوات و ماشین آلات را علت تاخیر در تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه زیارت عنوان می کنند، به هیچ عنوان پذیرفته نیست و همه دستگاه ها موظفند ادوات و ابزار کار مورد نیاز متناسب با ماموریت ها و وظایف خود را تامین کنند.

حیدر آسیابی تاکید کرد: از این پس، چه در اجرای احکام قلع و قمع و چه در اهمال در انجام وظایف قانونی هیچ عذر و بهانه ای مبنی بر نداشتن ابزار قلع و قمع پذیرفته نیست و دادستانی با عنوان ترک فعل و مسامحه در انجام وظایف قانونی برای مدیران دستگاه های متولی ورود خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری گلستان بیان کرد: امور اراضی و آب منطقه ای با استفاده از ظرفیت های قانون بلافاصله جلوی ساخت و سازهای غیرمجاز را بگیرند و این که مدیران متولی در حوزه پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم و بستر رودخانه و اراضی کشاورزی فقط به اخطار بسنده می کنند، پذیرفته نیست و باید بلافاصله ساخت و ساز متوقف و گزارش آن به شورای حفظ حقوق بیت المال استان اعلام  شود.

آسیابی با اشاره به حدنگاری  ۹۹ درصد اراضی ملی و منابع طبیعی استان از تلاش های شبانه روزی اداره کل ثبت اسناد و املاک اسناد در این بخش قدردانی کرد و گفت: سند دار شدن اراضی ملی و منابع طبیعی استان جلوی دست اندازی ها و زمین خواری را می گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان هم در جلسه امروز از عزم دادستانی برای اجرای احکام قلع و قمع بناهای غیرمجاز خبر داد و از مردم خواست: با ساخت و سازهای غیرمجاز در خارج بافت به ویژه در منطقه زیارت، سرمایه خود را هدر ندهند.

محمود اسپانلو افزود: برای سرعت بخشیدن به اقدامات این حوزه در دادسرای مرکز استان یک شعبه ویژه رسیدگی به ساخت و سازهای غیرمجاز و دست اندازی به اراضی ملی و انفال تعیین و مسئولیت آن را یکی از قضات مجرب و توانمند سپرده شد.

دادستان اسپانلو گفت: به موضوع ترک فعل های مدیران هم به صورت ویژه ورود کرده ایم و مدیرانی که در انجام وظایف خود کوتاهی می کنند تحت، تعقیب قضایی قرار می گیرند.

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری‌ گلستان، تعیین تکلیف مستثنیات در محدوده اراضی منابع طبیعی، توقف برداشت آب از چشمه ها و رودخانه زیارت، جمع آوری انشعابات برق در ساخت و سازهای غیرمجاز و الزام دستگاه ها به دریافت زودتر سند برای اراضی دولتی از دیگر مصوبات جلسه امروز شورای حفظ حقوق بیت المال استان گلستان بود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=17071
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها