• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

اخبار ویژه

حکم کمیته انضباطی برای نکونام چه خواهد بود؟ بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات جمع آوری شد  سفیر ایران: درصورت دست زدن مجدد اسرائیل به اقدام نظامی، پاسخ تهران قاطع تر خواهد بود رییس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین مشخص شد پیام تسلیت همت فارس به رییس شورای هماهنگی شهرستان های این حزب در استان مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین منصوب شد کلیات طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات تصویب شد تحولات کانون وکلا از گذشته تاکنون از زبان دکتر پارسا حقوق امسال کارمندان و بازنشستگان ابلاغ شد + جزئیات دیگر برای تماشای بازی‌های بزرگ به استادیوم نروید! رییس‌جمهور: سازش با صهیونیست‌ها قمار روی اسب بازنده است/ ایران همچنان حامی مقاومت می‌ماند تصویب ۱۳ دستور کار حفاظتی محیط زیست در دولت سیزدهم سودآورترین بازار ایران را بشناسید + عکس دیدار نماینده منتخب شهرستان سپیدان و بیضا با رییس دیوان محاسبات کشور لزوم رفع موانع برای ایفای نقش جمهوریت در اقتصاد

2
رییس جدید اورژانس کشور

۱۵ هزار نیروی اورژانس کشور دچار کرونا شدند

  • کد خبر : 4989
  • 19 مهر 1400 - 22:31
۱۵ هزار نیروی اورژانس کشور دچار کرونا شدند
مراسم معارفه رییس اورژانس کشور روز دوشنبه در ستاد مرکزی این سازمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست مراسم معارفه رییس اورژانس کشور روز دوشنبه در ستاد مرکزی این سازمان برگزار شد.

جعفر میعادفر رییس جدید اورژانس کشور در این مراسم گفت: منابع انسانی ارزشمندترین عنصر هر سازمانی است و به واسطه این نیرو به سمت جلو حرکت می کنیم.

وی افزود: در سازمان اورژانس ۲۰ هزار نیروی ارزشمند و جهادی که به لباس خود و سازمان شان متعصب هستند، فعالیت می کنند.

میعادفر با بیان اینکه پرسنل اورژانس کشور در خط مقدم سلامت فعالیت می کنند، گفت : بیش از ۱۵ هزار نفر از نیروهای اورژانس به خاطر مراجعه حضوری به در منازل و برخورد با مردم درگیر کرونا شدند و همچنین ۱۵ نفر شهید تقدیم کشور کردیم.

رییس جدید اورژانس کشور افزود: باید قوانین و مطالباتی که پرسنل این سازمان از قبل داشتند را به حق انجام داده تا به بهره وری مناسبی برای سازمان دست پیدا کنیم.

وی در بحث قانون بهره وری برای پرسنل  اورژانس نیز گفت: این مورد  قبلا از دیوان عدالت رای مناسب گرفته که باید به سرانجام برسد تا همگی به حق قانونی خود دست یابند.

میعادفر ادامه داد: ما ۳.۵ میلیون ماموریت خانگی تا کنون داشته ایم و نیروهای اورژانس با عملکرد مناسب و به موقع خود پیام آور شادی برای مردم کشور خود شدند.

وی افزود: پرسنل اورژانس، ویژه و حساس هستند و باید نگاه ویژه ای به آنان شود که وزیر بهداشت هم نظر بسیار مثبتی در این مورد دارند و امیدوارم حمایت های ایشان برای پیشرفت کشور ادامه دار باشد.

به گزارش طلوع سیاست، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز یکشنبه ۱۸ مهر ماه در حکمی جعفر میعادفر را به عنوان رئیس اورژانس کشور منصوب کرد.

پیش از میعادفر، پیرحسین کولیوند ریاست این سازمان را برعهده داشت.

سعید نمکی وزیر سابق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز دوشنبه ۱۱ مرداد سال جاری ضمن موافقت با درخواست استعفای کولیوند از ریاست سازمان اورژانس کشور، پیمان صابریان را به عنوان سرپرست این سازمان منصوب کرد.

 

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=4989
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها