• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

اخبار ویژه

حکم کمیته انضباطی برای نکونام چه خواهد بود؟ بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات جمع آوری شد  سفیر ایران: درصورت دست زدن مجدد اسرائیل به اقدام نظامی، پاسخ تهران قاطع تر خواهد بود رییس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین مشخص شد پیام تسلیت همت فارس به رییس شورای هماهنگی شهرستان های این حزب در استان مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین منصوب شد کلیات طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات تصویب شد تحولات کانون وکلا از گذشته تاکنون از زبان دکتر پارسا حقوق امسال کارمندان و بازنشستگان ابلاغ شد + جزئیات دیگر برای تماشای بازی‌های بزرگ به استادیوم نروید! رییس‌جمهور: سازش با صهیونیست‌ها قمار روی اسب بازنده است/ ایران همچنان حامی مقاومت می‌ماند تصویب ۱۳ دستور کار حفاظتی محیط زیست در دولت سیزدهم سودآورترین بازار ایران را بشناسید + عکس دیدار نماینده منتخب شهرستان سپیدان و بیضا با رییس دیوان محاسبات کشور لزوم رفع موانع برای ایفای نقش جمهوریت در اقتصاد

3

آغاز طرح جمع آوری معتادان متجاهر در پایتخت از روز گذشته

  • کد خبر : 22899
  • 19 دی 1400 - 12:17
آغاز طرح جمع آوری معتادان متجاهر در پایتخت از روز گذشته

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست رئیس شورای شهر تهران از آغاز طرح جمع آوری معتادان متجاهر در پایتخت از روز گذشته خبر داد. به گزارش ایسنا، مهدی چمران در پایان  سی و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، در جمع خبرنگاران در تشریح مصوبات این جلسه گفت: در جلسه امروز یکشنبه دعوتی از […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

رئیس شورای شهر تهران از آغاز طرح جمع آوری معتادان متجاهر در پایتخت از روز گذشته خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهدی چمران در پایان  سی و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، در جمع خبرنگاران در تشریح مصوبات این جلسه گفت: در جلسه امروز یکشنبه دعوتی از رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، انجام شده بود تا گزارشی از عملکرد و برنامه های آینده خود ارائه کنند. پیشتر معاونت اجتماعی شهرداری تهران برنامه‌های خود را در صحن شورا تشریح کرده بود؛ اما امروز برای اولین بار در دوره جدید شورا سازمان فرهنگی و هنری برنامه‌های خود را ارائه کرد و اعضاء سوالات خود را مطرح کردند.

وی افزود: درادامه این جلسه گزارشی توسط آقای امانی در ارتباط با معضلات منطقه ۱۵ و همچنین بازدید میدانی که از این منطقه داشتند ارائه شد. شهردار منطقه نیز با حضور در صحن شورا توضیحاتی را در مسیر حل و فصل مشکلات مردم ارائه کردند. این مشکلات عموما از جنس آسیب های اجتماعی است؛ البته بحث تکمیل نیازهای بزرگراه شهید رستگار مقدم نیز مطرح شد که از این طریق دسترسی های مردم راحت تر شود و به از بین رفتن آسیب های اجتماعی در این محدوده نیز کمک کند.

چمران آخرین دستور کار جلسه امروز شورا را موضوع موزه های در اختیار شهرداری تهران عنوان کرد و افزود: در جلسه گذشته یک فوریت این لایحه به تصویب رسیده بود که در این جلسه با ارائه پیشنهاداتی و اندک اصلاحاتی به تصویب اعضای شورای شهر تهران رسید.

رئیس شورای شهر تهران در خصوص رفع معضل آسیب‌های اجتماعی به ویژه معتادان متجاهر گفت: از روز گذشته شهرداری با همکاری پلیس، استانداری و دادستانی در قالب مجموعه قرارگاه اجتماعی کار جمع آوری معتادان متجاهر را آغاز کرده که در قالب این طرح به هر یک از این دستگاهها سهمیه‌ای داده شده برای مثال به شهرداری تهران، سهمیه ۵۰۰۰ نفر داده شده تا بازپروری افراد انجام شود و به آنها کارآموزی نیز داشته باشند تا پس از بیرون آمدن بتوانند به کاری مشغول شوند؛ چرا که در غیر این صورت بار دیگر به حالت قبلی بر می‌گردد.

وی تاکید کرد: تقسیم کار در این مجموعه انجام شده و البته پیشنهاد شد که برای موضوع گرمخانه و محیط های باز پروری مکان یابی در محیط های مسکونی انجام نشود چرا که در حال حاضر گرم خانه منطقه ۱۵ صبح ها افراد از آن خارج می شوند ودر محله پخش می شوند لذا اولین مشکل برای مردم این محدوده ایجاد می شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=22899
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها