• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024

اخبار ویژه

دکتر مرندی: خانواده‌ام هیچ وقت به زندگی در خارج فکر نمی‌کنند حکم کمیته انضباطی برای نکونام چه خواهد بود؟ بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات جمع آوری شد  سفیر ایران: درصورت دست زدن مجدد اسرائیل به اقدام نظامی، پاسخ تهران قاطع تر خواهد بود رییس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین مشخص شد پیام تسلیت همت فارس به رییس شورای هماهنگی شهرستان های این حزب در استان مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین منصوب شد کلیات طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات تصویب شد تحولات کانون وکلا از گذشته تاکنون از زبان دکتر پارسا حقوق امسال کارمندان و بازنشستگان ابلاغ شد + جزئیات دیگر برای تماشای بازی‌های بزرگ به استادیوم نروید! رییس‌جمهور: سازش با صهیونیست‌ها قمار روی اسب بازنده است/ ایران همچنان حامی مقاومت می‌ماند تصویب ۱۳ دستور کار حفاظتی محیط زیست در دولت سیزدهم سودآورترین بازار ایران را بشناسید + عکس دیدار نماینده منتخب شهرستان سپیدان و بیضا با رییس دیوان محاسبات کشور

1

آغاز نمایشگاه «شهرهای خواهرخوانده و توانمندی‌های مدیریت شهری تهران»

  • کد خبر : 27425
  • 13 تیر 1401 - 17:16
آغاز نمایشگاه «شهرهای خواهرخوانده و توانمندی‌های مدیریت شهری تهران»

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران روز دوشنبه در مراسم افتتاحیه نمایشگاه «شهرهای خواهرخوانده و توانمندی‌های مدیریت شهری تهران» با بیان اینکه تهران به تعداد اهالی و شهروندان دلسوزش، شهردار دارد، گفت: پایتخت ایران توسط شهرداری تهران و به همراه همه شهروندانش […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست</p>


به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران روز دوشنبه در مراسم افتتاحیه نمایشگاه «شهرهای خواهرخوانده و توانمندی‌های مدیریت شهری تهران» با بیان اینکه تهران به تعداد اهالی و شهروندان دلسوزش، شهردار دارد، گفت: پایتخت ایران توسط شهرداری تهران و به همراه همه شهروندانش اداره می‌شود، نگاه واقعی و عمیق به مردم سالاری دینی به ما می‌گوید اداره شهر با و برای مردم سنگ بنای تعالی شهر است.

عبدالمطهر محمدخانی با بیان اینکه با همین رویکرد تهران باید شهر تلاش و سرزندگی باشد و در ابتدای قرن جدید به سمت چشم انداز  کلیدی خود یعنی «کلانشهر الگوی جهان اسلام» حرکت کند، گفت: این مهم در کنار عزم شبانه روزی مدیریت شهری بدون تعامل سازنده و دیپلماسی شهری هدفمند، امکان پذیر نخواهد بود.

سخنگوی شهرداری تهران ادامه داد: مدیریت شهری در دوره جدید به دنبال انتقال دانش، فناوری‌های نوین، صادرات خدمات فنی و مهندسی و همچنین تعامل فرهنگی و هویتی به سایر شهرها است.

به گفته وی، بر همین اساس در این رویداد بزرگ میزبان ۱۵ شهر و پنج سازمان بین المللی بزرگ هستیم همچنین حضور پررنگ کلانشهرهای ایران و مجمع کلانشهرها بر هم‌افزایی داخلی و حرکت یکپارچه مدیران شهرها کمک خواهد کرد.

محمد خانی با بیان اینکه از طرفی دیگر در سال تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرینی، ضلع مکمل این نمایشگاه حضور شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپی است، گفت: در این میان، پنل‌های تخصصی با همکاری دانشگاه‌ها و مراکز تخصصی در مجموعه شهرداری تهران در بخش جنبی درحال برگزاری است.

وی تاکید کرد: یک شش ضلعی شامل مردم و نخبگان، مدیریت شهری پایتخت، کلانشهرهای ایران، شهرهای خواهرخوانده، شرکت‌های دانش بنیان و اصحاب رسانه در این نمایشگاه ساماندهی داده شده که با مشارکت هر شش ضلع، توسعه شهری امکان پذیر خواهد بود.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=27425
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها