• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024

اخبار ویژه

دکتر مرندی: خانواده‌ام هیچ وقت به زندگی در خارج فکر نمی‌کنند حکم کمیته انضباطی برای نکونام چه خواهد بود؟ بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات جمع آوری شد  سفیر ایران: درصورت دست زدن مجدد اسرائیل به اقدام نظامی، پاسخ تهران قاطع تر خواهد بود رییس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین مشخص شد پیام تسلیت همت فارس به رییس شورای هماهنگی شهرستان های این حزب در استان مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین منصوب شد کلیات طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات تصویب شد تحولات کانون وکلا از گذشته تاکنون از زبان دکتر پارسا حقوق امسال کارمندان و بازنشستگان ابلاغ شد + جزئیات دیگر برای تماشای بازی‌های بزرگ به استادیوم نروید! رییس‌جمهور: سازش با صهیونیست‌ها قمار روی اسب بازنده است/ ایران همچنان حامی مقاومت می‌ماند تصویب ۱۳ دستور کار حفاظتی محیط زیست در دولت سیزدهم سودآورترین بازار ایران را بشناسید + عکس دیدار نماینده منتخب شهرستان سپیدان و بیضا با رییس دیوان محاسبات کشور

3

آلودگی هوای تهران برای گروه‌های حساس

  • کد خبر : 22169
  • 29 آذر 1400 - 9:16
آلودگی هوای تهران برای گروه‌های حساس

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست با اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، در طول امروز (۲۹ آذر) با افزایش ترافیک صبحگاهی و سکون جو، در بیشتر مناطق کیفیت هوا در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفته است. به گزارش ایسنا، پیش‌بینی‌های انجام‌ شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران نشان می‌دهد که […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

با اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، در طول امروز (۲۹ آذر) با افزایش ترافیک صبحگاهی و سکون جو، در بیشتر مناطق کیفیت هوا در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا، پیش‌بینی‌های انجام‌ شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران نشان می‌دهد که در صبح امروز (۲۹ آذر ماه) هم‌زمان با افزایش ترافیک صبحگاهی، کیفیت هوا در بیشتر مناطق پرتردد در محدوده‌ی ناسالم برای گروه‌های حساس قرار خواهد گرفت که ناشی از سکون جو و انباشت آلاینده‌ها طی ساعات گذشته است.

عدم وزش باد مؤثر در طول روز پراکندگی آلاینده‌ها را محدود خواهد کرد و کیفیت هوا در وضعیت نامطلوب باقی می‌ماند. به‌تدریج با رشد ناپایداری جوی و احتمال بارش باران تا اواخر وقت دوشنبه تا حدودی از غلظت آلاینده‌ها کاسته خواهد شد، هرچند افزایش ترافیک شامگاهی سبب افزایش غلظت ذرات معلق می‌شود که کاهش کیفیت هوا در مناطق پرتردد را به‌دنبال خواهد داشت.

با کاهش نسبی تندی باد تا صبح روز سه‌شنبه (۳۰ آذر ماه) و افزایش ترافیک صبحگاهی برمیزان غلظت آلاینده‌ها افزوده خواهد شد و برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در مناطق پرتردد دور از انتظار نخواهد بود.

در طول روز به‌تدریج تندی باد افزایش پیدا می‌کند و پراکندگی آلاینده‌ها تسهیل خواهد شد. وزش باد مؤثر تا اواخر وقت سه‌شنبه(۳۰ آذرماه) ادامه خواهد یافت و برقراری وضعیت قابل‌ قبول در بیشتر مناطق پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایسنا، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۱۲۴ بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۱۰۵ و کیفیت هوا در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=22169
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها