• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

3

آماده‌سازی بوستان‌های پایتخت برای سال نو/ استقبال از بهار با بیش از ۵۰۰ برنامه اجرا می‌شود

  • کد خبر : 24835
  • 23 اسفند 1400 - 14:08
آماده‌سازی بوستان‌های پایتخت برای سال نو/ استقبال از بهار با بیش از ۵۰۰ برنامه اجرا می‌شود

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران از آماده‌سازی بوستان‌های پایتخت برای سال نو و اجرای طرح استقبال از بهار در مناطق ۲۲ گانه با بیش از ۵۰۰ برنامه در حوزه‌های مختلف خبر داد. به گزرش ایسنا به نقل از سایت شهر حسین نظری درباره برنامه های معاونت هماهنگی […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران از آماده‌سازی بوستان‌های پایتخت برای سال نو و اجرای طرح استقبال از بهار در مناطق ۲۲ گانه با بیش از ۵۰۰ برنامه در حوزه‌های مختلف خبر داد.

به گزرش ایسنا به نقل از سایت شهر حسین نظری درباره برنامه های معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران برای استقبال از بهار گفت: دستورالعمل آماده سازی پایتخت برای استقبال از بهار به مناطق ۲۲ گانه ابلاغ شده و به دنبال آن آماده سازی هشت ورودی شهر تهران، ارتقای زیبایی بصری شهر، دیوارنگاری، مرمت و جانمایی نمادهای نوروزی، تعمیر مبلمان شهری و بهسازی معابر سطح شهر در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به آماده سازی بوستان های پایتخت در آستانه سال نو اظهار کرد: مناطق ۲۲ گانه با کاشت گل و درخت در بوستان ها، ایجاد فرش گل در حاشیه بزرگراه ها و معابر اصلی و بهسازی وسایل ورزشی و بازی کودکان در بوستان ها به استقبال بهار می روند.

نظری ادامه داد: توسعه جنگلکاری در اراضی پیرامون شهر و تحویل نهال به شهروندان از هفته منابع طبیعی در مناطق ۲۲ گانه آغاز شده است همچنین کاشت نهال در منازل شهروندان در دستور کار است و در هفته درختکاری نیز برنامه های ویژه ای اجرا شد.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران اضافه کرد: اجرای تورهای گردشگری و برنامه های ورزشی، سلامتی، تفریحی و اسکان مهمانان نوروزی نیز از دیگر برنامه های اجتماعی، فرهنگی و خدماتی در نوروز ۱۴۰۱ است. 

وی افزود: در حوزه های اجتماعی و فرهنگی و خدمات شهری برنامه های متنوعی به مناسبت اعیاد ماه شعبان به ویژه روز نیمه شعبان تدارک دیده شده است. این برنامه ها با محوریت معاونت های اجتماعی و فرهنگی و خدمات شهری شهرداری تهران در مناطق ۲۲ گانه برگزار می شود. 

نظری تردد و استفاده از حمل و نقل عمومی در ایام نوروز را یکی از مسائل مهم برای شهروندان برشمرد و گفت: برقراری گشت های منظم، افزایش ساعات کار روزانه در خطوط دارای تقاضای سفر، استقرار گشت های ثابت و سیار به منظور نظارت بر سرویس رسانی ویژه تفرجگاه ها، افزایش ظرفیت جابه جایی در روزهای پایانی سال با اعزام قطارهای فوق العاده و تسهیلات ویژه در پنجشنبه پایان سال از اهم برنامه های حوزه حمل و نقل است. 

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در پایان زیبایی بصری شهر را در ایجاد نشاط شهروندان در آستانه سال نو موثر دانست و اظهارکرد: تامین روشنایی، رنگ آمیزی و ایمن سازی و رفع نقص آبنمای بوستان ها، جمع آوری کارگاه های غیر ضروری و ترمیم دیوارهای حائل کارگاهی و نصب بنر در اطراف کارگاه ها با موضوع استقبال از بهار بخشی از اقدامات شهرداری تهران با هدف زیباتر شدن شهر برای استقبال از بهار است. 

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=24835
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها