• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

3

افت کیفیت وگران شدن زندگی نتیجه نبود مدیریت واحدشهری/مقوله انتقال بار به موضوع لاینحل تبدیل شده

  • کد خبر : 23499
  • 03 بهمن 1400 - 15:31
افت کیفیت وگران شدن زندگی نتیجه نبود مدیریت واحدشهری/مقوله انتقال بار به موضوع لاینحل تبدیل شده

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست رییس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران گفت: ما شاهد ولنگاری مدیریتی در شهر تهران هستیم و این جزیره ای عمل کردن دستگاه ها و سازمان ها و عدم تبعیت از یک مدیریت واحد سبب شد کیفیت زندگی شهروندان در تهران کاهش یابد و از طرفی […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

رییس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران گفت: ما شاهد ولنگاری مدیریتی در شهر تهران هستیم و این جزیره ای عمل کردن دستگاه ها و سازمان ها و عدم تبعیت از یک مدیریت واحد سبب شد کیفیت زندگی شهروندان در تهران کاهش یابد و از طرفی زندگی در شهر را برای مردم گران کند.

به گزارش ایسنا، احمد صادقی در چهل و دومین جلسه شورای شهر تهران و پس از ارایه گزارش توسط سردار حمیدی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: ابتدا روز زن و مادر را به همه مادران و بانوان ایران زمین تبریک می گویم و از گزارش سردار حمیدی تشکر می کنم. 

وی افزود: خیلی از پیشنهاداتی که سردار حمیدی در این گزارش ارایه دادند خیلی  هزینه بردار نیست و این بهانه که به جهت نداشتن منابع نمی شود کاری انجام داد را منتفی می کند و نشان می دهد که بیشتر از منابع، ما به هماهنگی های بین بخشی نیازداریم.
وی اضافه کرد: پیشنهادات سردار هم  کارشناسی و قابل استناد است و از جایی است که  محل رجوع می باشد.  
رییس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران ادامه داد: با این حال من در تعجبم چرا این پیشنهادهای خوب اجرایی و عملیاتی نمی شود، از قوانین بازدارنده و اصلاح ساختارهای معیوب و استفاده از ظرفیت های موجود بهره گرفته نمی شود و به نظر می رسد ما شاهد ولنگاری مدیریتی در شهر تهران هستیم و این جزیره ای عمل کردن دستگاه ها و سازمان ها و عدم تبعیت از یک مدیریت واحد سبب شده تا کیفیت زندگی شهروندان در تهران کاهش یابد و از طرفی زندگی در شهر را برای مردم گران کند. 

وی تاکید کرد: پیشنهاد من این است که گزارش سردار حمیدی به کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر داده شود و کمیسیون حمل و نقل نیز گزارشی به صحن ارایه دهند تا مشخص شود موانع کار کجاست. آنچه مسلم است موانع کار به منابع مالی بر نمی گردد که اگر هم باشد در این زمینه کم هزینه نمی شود، همچنانکه هزینه های قابل توجهی از سوی سازمان ها و دستگاه های مرتبط صورت می گیرد، اما همچنان شاهد هستیم به سبب اتفاقاتی نظیر ترافیک و افزایش آلودگی هوا و آلودگی صوتی کیفیت زندگی در شهر تهران پایین آورده شده است.

رییس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران گفت: از طرفی ما خودمان نیز از ظرفیت هایمان در شهرداری استفاده نمی کنیم . به عنوان مثال جایی مانند پیک بادپا ظرفیت انتقال بار را دارد اما هیچ نقشی در این زمینه در شهر ندارد و مقوله انتقال بار به  یک موضوع لاینحل تبدیل شده است.

صادقی افزود: از سردار حمیدی تقاضا داریم اگر این بحث لاینحل است بحث طرح انتقال باربری به خارج از شهر را ارائه دهند و شورا طرح را بررسی کنند تا در حوزه بحث انتقال بار بتوانیم مشکلات را مرتفع کنیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=23499
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها