• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

2

انتظار فرهنگیان دریافت معادل ۸۰ درصد حقوق هیات علمی دانشگاه‌ها است

  • کد خبر : 4464
  • 12 مهر 1400 - 12:38
انتظار فرهنگیان دریافت معادل ۸۰ درصد حقوق هیات علمی دانشگاه‌ها است

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «بهزاد علیزاده» در نشست علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت:  لایحه دولت در رتبه‌بندی معلمان اشکالاتی داشت که کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برخی از آن را رفع کرد ولی ایرادات همچنان وجود دارد و فرهنگیان منتظر اجرای این رتبه […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «بهزاد علیزاده» در نشست علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت:  لایحه دولت در رتبه‌بندی معلمان اشکالاتی داشت که کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برخی از آن را رفع کرد ولی ایرادات همچنان وجود دارد و فرهنگیان منتظر اجرای این رتبه بندی هستند.

نماینده مردم دهلران و دره شهر در مجلس افزود: بررسی لایحه باید به نحوی باشد تا معادل ۸۰ درصد حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها به فرهنگیان تعلق بگیرد.

وی با بیان اینکه دائمی شدن همسان سازی حقوق بازنشتگان با امضای ۲۰۸ نفر از نمایندگان در آذر سال ۹۹ به هیات رئیسه تقدیم شده است،‌ گفت: تاکنون در این موضوع اقدامی صورت نگرفته و  ریاست مجلس می‌خواهیم طرح مذکور را در دستور کار قرار دهد.

این نماینده مجلس خطاب به بانک مرکزی تذکر داد: عدم ابلاغ مصوبه هیات دولت درخصوص تمدید تسهیلات کشاورزی و دامداری سال ۹۹ با سررسید سال ۱۴۰۰ باعث شده است بسیاری از بانک ها نسبت به انجام این دستور اقدام نکنند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس خاطرنشان کرد: یک سال و نیم است از زمان بازنشستگی فرهنگیان می‌گذرد، اما همچنان پرداخت پاداش پایان خدمت آنها صورت نگرفته که این امر با عدالت هم خوانی ندارد.



لینک منبع

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=4464
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها