• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

3

بررسی مجدد واگذاری۸۰ ملک شهرداری تهران/توقف واگذاری‌های جدید تا تکمیل بررسی‌ها

  • کد خبر : 15549
  • 21 آبان 1400 - 0:05
بررسی مجدد واگذاری۸۰ ملک شهرداری تهران/توقف واگذاری‌های جدید تا تکمیل بررسی‌ها

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران از تشکیل کمیسیون املاک برای بررسی مجدد واگذاری‌های املاک شهرداری پایتخت خبر داد. محمد امین توکلی زاده در گفت‌وگو با ایسنا، درخصوص فعالیت کمیسیون املاک بند ۶ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها که وظیفه آن بررسی و ساماندهی املاک واگذار شده شهرداری بود، گفت: […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران از تشکیل کمیسیون املاک برای بررسی مجدد واگذاری‌های املاک شهرداری پایتخت خبر داد.

محمد امین توکلی زاده در گفت‌وگو با ایسنا، درخصوص فعالیت کمیسیون املاک بند ۶ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها که وظیفه آن بررسی و ساماندهی املاک واگذار شده شهرداری بود، گفت: در گذشته تلاشی در معاونت اجتماعی برای ساماندهی حوزه املاک واگذار شده شهرداری تهران آغاز شد چراکه درخواست های مختلف، از نهادهای مختلف با کارکرد و مأموریت های متنوع به شهرداری تهران می رسد که خواهان دریافت ملک هستند و تشخیص اینکه کدام نهاد در اولویت است و آیا وظایفشان با ماموریت های شهرداری تطبیق دارد یا خیر؟ برعهده این کمیسیون گذاشته شد.

وی با بیان اینکه شورای شهر تهران با حساسیت به این موضوع ورود کرد، افزود: از آنجایی که املاکی که در کمیسیون مطرح و واگذار شده بود، حساسیت ایجاد کرده بود شورای شهر از ما خواست نسبت به بررسی مجدد این واگذاری ها اقدام کنیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران ادامه داد: البته ما نمی گوییم که این واگذاری‌ها درست یا غلط بوده، اما در افکار عمومی این واگذاری‌ها مطالباتی را ایجاد کرده بود که باید مجددا این واگذاری ها بررسی شود؛ لذا شورای شهر به درستی وارد موضوع شد و این مساله در دستور کار قرار گرفت.

توکلی زاده با بیان اینکه در این راستا شهردار تهران نیز دستور داده است که واگذاری‌های جدید تا تکمیل بررسی‌ها متوقف شود، گفت: در حال حاضر درصدد تشکیل این کمیسیون املاک هستیم تا جلسات آن برگزار شود و در مورد بسته حدود ۸۰ واگذاری ملک که در شورای شهر پنجم مصوب شد، بررسی مجدد داشته باشیم.

وی افزود: ما این اطمینان را می دهیم که هر کار خوبی که از گذشته آغاز شده باشد را ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=15549
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها