• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

2

تعیین تکلیف ۱۸ ماهه املاک فاقد پروانه منطقه ۲۲

  • کد خبر : 24139
  • 19 بهمن 1400 - 16:44
تعیین تکلیف ۱۸ ماهه املاک فاقد پروانه منطقه ۲۲

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست نایب رئیس شورای شهر تهران در خصوص پرونده املاک فاقد پروانه در منطقه ۲۲ توضیحاتی ارائه کرد. به گزارش ایسنا، پرویز سروری ظهر امروز در حاشیه جلسه علنی شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز مساله پروانه‌های فاقد پروانه در منطقه ۲۲ را که […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

نایب رئیس شورای شهر تهران در خصوص پرونده املاک فاقد پروانه در منطقه ۲۲ توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، پرویز سروری ظهر امروز در حاشیه جلسه علنی شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز مساله پروانه‌های فاقد پروانه در منطقه ۲۲ را که سال‌ها بلاتکلیف مانده بود بررسی کرده و اعضای شورا نظرات خود را دراین خصوص ارائه کردند.

وی با بیان این‌که حدود ۱۰۰۰ نفر سال‌ها در پی بلاتکلیفی املاک، بلاتکلیف مانده بودند، گفت: به همین علت شب گذشته جلسه‌ای میان اعضای شورا به صورت فوق‌العاده انجام شد تا این پرونده‌ها به صورت جز به جز ارزیابی شود و تلاش داریم تا تصمیم کلان در این زمینه نگیریم چرا که بیش از ۲۰۰ پرونده در این زمینه وجود دارد که امروز قرار شد در یک بازه ۱۸ ماهه تعیین تکلیف نهایی شود.

وی با بیان این‌که نباید هیچ حق و حقوقی به صورت عمومی و خصوصی ضایع نشود و براساس یکی از تبصره‌های لایحه‌ مربوطه نگاهمان به صورت اولویت‌دار به سرانه‌های آموزشی در منطقه ۲۲ است که امیدواریم اقدامات خوبی در این راستا صورت گیرد.

انتهای پیام

  

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=24139
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها