• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

1
ریاست جلسه مجلس

جلسه علنی مجلس فردا چهارشنبه برگزار می‌شود

  • کد خبر : 28784
  • 08 شهریور 1401 - 21:49
جلسه علنی مجلس فردا چهارشنبه برگزار می‌شود
طلوع سیاست / علی نیکزاد برگزاری یا عدم برگزاری جلسه علنی مجلس برای فردا چهارشنبه را به رای گذاشت که با ۱۰۱ رای موافق، ۷۸ رای مخالف و ۳ رای ممتنع از ۱۹۴ نماینده حاضر با برگزاری نشست فردا موافقت شد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست، در جلسه علنی نوبت عصر روز سه‌شنبه (۸ شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران، علی نیکزاد ثمرین که ریاست صحن علنی را بر عهده داشت، برگزاری یا عدم برگزاری جلسه علنی مجلس برای فردا چهارشنبه را به رای گذاشت که با ۱۰۱ رای موافق، ۷۸ رای مخالف و ۳ رای ممتنع از ۱۹۴ نماینده حاضر با برگزاری نشست فردا موافقت شد.

پیش از این رای گیری حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس در تذکری گفت: در روزهای آینده، مجلس به مدت دو هفته تعطیل است هستند و سپس ۲ جلسه صحن برگزار خواهد شد و در ادامه یک هفته تعطیل خواهد بود. اگر قرار است این طرح نهایی شده و به شورای نگهبان ارسال شود باید موادی که به کمیسیون اقتصادی ارجاع شده است در صحن نیز مطرح شود در غیر این صورت زحماتی که نمایندگان در این چند روز و طی جلسات دو شیفته مجلس کشیده‌اند به هدر خواهد رفت.

علی نیکزاد ثمرین که ریاست جلسه را برعهده داشت در پاسخ به این تذکر، گفت: مجلس تعطیلی ندارد و این اصطلاح غلطی است که به کار می‌رود، تعدادی از نمایندگان را هم دیدم که هنگامی که به حوزه انتخابیه می‌رون،  می گویند در مجلس بودن استراحت است. چرا که  وقتی در حوزه انتخابیه حضور دارند از نماز صبح تا ۱۲ شب به روستاهای حوزه انتخابیه سرکشی کرده و به مسائل مردم رسیدگی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: افکار عمومی باید مستحضر باشند که نمایندگان به حوزه انتخابیه خودشان سرکشی می‌کنند و اینکه در قانون گفته شده پس از سه هفته جلسه مداوم در صحن یک هفته نمایندگان به حوزه انتخابیه خود بروند تا آثار قانونگذاری و نیاز مردم در منطقه بررسی و پیگیری شود.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=28784
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه خبری طلوع سیاست
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها