• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024

اخبار ویژه

دکتر مرندی: خانواده‌ام هیچ وقت به زندگی در خارج فکر نمی‌کنند حکم کمیته انضباطی برای نکونام چه خواهد بود؟ بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات جمع آوری شد  سفیر ایران: درصورت دست زدن مجدد اسرائیل به اقدام نظامی، پاسخ تهران قاطع تر خواهد بود رییس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین مشخص شد پیام تسلیت همت فارس به رییس شورای هماهنگی شهرستان های این حزب در استان مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین منصوب شد کلیات طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات تصویب شد تحولات کانون وکلا از گذشته تاکنون از زبان دکتر پارسا حقوق امسال کارمندان و بازنشستگان ابلاغ شد + جزئیات دیگر برای تماشای بازی‌های بزرگ به استادیوم نروید! رییس‌جمهور: سازش با صهیونیست‌ها قمار روی اسب بازنده است/ ایران همچنان حامی مقاومت می‌ماند تصویب ۱۳ دستور کار حفاظتی محیط زیست در دولت سیزدهم سودآورترین بازار ایران را بشناسید + عکس دیدار نماینده منتخب شهرستان سپیدان و بیضا با رییس دیوان محاسبات کشور

3

حسین‌پور: رتبه‌بندی معلمان باید به صورت دقیق از سوی مجلس و دولت دنبال شود

  • کد خبر : 11363
  • 12 آبان 1400 - 11:50
حسین‌پور: رتبه‌بندی معلمان باید به صورت دقیق از سوی مجلس و دولت دنبال شود

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: مطالبه به حق فرهنگیان تصویب و اجرای دقیق رتبه بندی معلمان است. به گزارش ایسنا، کمال حسین پور نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر، نوشت: « آموزش و پرورش پایه تربیت […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست</p>


یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: مطالبه به حق فرهنگیان تصویب و اجرای دقیق رتبه بندی معلمان است.

به گزارش ایسنا، کمال حسین پور نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر، نوشت:

« آموزش و پرورش پایه تربیت منابع انسانی و پیشران توسعه پایدار کشور است. مطالبه به حق فرهنگیان عزیز، تصویب و اجرای طرح رتبه بندی معلمان، باید به صورت دقیق و جدی از طرف مجلس و دولت پیگیری شود.

مهمترین وزارتخانه فرهنگ ساز کشور نباید بدون وزیر اداره شود».

به گزارش ایسنا، چندی پیش کلیات لایحه رتبه بندی معلمان در صحن مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید و بنا شد این لایحه به صورت دو شوری بررسی شود. پس از اتمام بررسی جزییات این لایحه در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ، لایحه در شرایطی به صحن مجلس آمد که بین مجلس و دولت بر سر تامین اعتبار لازم برای اجرای این لایحه اختلاف نظر وجود داشت.

اما در چند روز گذشته رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از تخصیص ۲۵ هزارمیلیارد تومان برای رتبه بندی معلمان در سال جاری خبر داد. اکنون این لایحه به منظور رفع ابهامات وارده به آن در کمیسیون آموزش و تحقیقات بوده و قرار است ظرف هفته آینده مجددا به صحن مجلس بازگردد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=11363
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها