• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

4

خانواده‌های اهدای عضو نماد از خودگذشتگی هستند

  • کد خبر : 22402
  • 04 دی 1400 - 13:32
خانواده‌های اهدای عضو نماد از خودگذشتگی هستند

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست به گزارش روز شنبه ایرنا از انجمن اهدای عضو ایرانیان، کتایون نجفی زاده افزود: بسته بیمه ای جانبخش که از طرف بیمه دی به خانواده اهدا کنندگان عضو ارائه می شود، بیمه درمانی تکمیلی است که انواع هزینه های درمانی، اعم از بستری، جراحی، شیمی درمانی، پیوند اعضاء و سایر […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

به گزارش روز شنبه ایرنا از انجمن اهدای عضو ایرانیان، کتایون نجفی زاده افزود: بسته بیمه ای جانبخش که از طرف بیمه دی به خانواده اهدا کنندگان عضو ارائه می شود، بیمه درمانی تکمیلی است که انواع هزینه های درمانی، اعم از بستری، جراحی، شیمی درمانی، پیوند اعضاء و سایر خدمات و فوریت های پزشکی را پوشش می دهد.  

وی به بهره مندی  بیش از ۳۷۰۰ نفر از خانواده اهدای عضو کشور از مزایای بیمه تکمیلی جانبخش اشاره کرد و گفت: بیمه دی در قالب بیمه تکمیلی جانبخش علاوه بر هشت هزار مرکز طرف قرار داد، در ۳۷۱ مرکز درمانی و بیش از دو هزار داروخانه و هزار آزمایشگاه، خدمات بیمه تکمیلی را به رایگان در اختیار خانواده عزیز اهدای عضو کشور قرار می دهد.

مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان،  خانواده های اهدا عضو کشور را نماد از خودگذشتگی و مسئولیت پذیری توصیف کرد و گفت: خدمت رسانی به خانواده جانبخشان از اهداف اصلی تاسیس انجمن اهدای عضو ایرانیان  است و بیمه دی  نیز با ورود به این عرصه، گام بزرگی در رفع مشکلات درمانی خانواده بزرگ اهدای عضو کشور برداشته است.

وی از افراد مشمول بیمه تکمیلی جانبخش که تاکنون از مزایای آن استفاده نکرده اند، خواست برای تکمیل بانک اطلاعاتی خانواده جانبخشان کشور، در ساعات اداری با واحد مددکاری انجمن اهدای عضو ایرانیان به شماره ۸۸۱۹۰۱۸۰ تماس بگیرند و یا به بیمارستانی که عمل اهدا در آنجا انجام شده مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=22402
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها