• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024

اخبار ویژه

سازمانی توانمند برای رفع امور عشایر باید شکل گیرد انتخابات مبنایی بر تحول و تحول مبنایی برای پیشرفت است نسل نو، تفکر نو با دکتر سید اسماعیل حسینی، نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی وکالت تلاش برای احقاق حق و حقیقت است اعلام حمایت عضو شورای مرکزی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی از دکتر خجسته باقرزاده رئیسی: روزانه پیگیر وضعیت سفره و معیشت مردم هستم/به عهدمان با مردم وفا داریم صریح و شفاف با مردم؛ مروری بر ۹ گفت‌وگوی تلویزیونی رئیس جمهور پیام تبریک رییس شورای اسلامی استان فارس به سرپرست اداره کل بازرسی و ارزیابی عملکرد استان ها شوراها و دهیاری های فارس خسارات ناشی از سیل را به شورای استان اعلام کنند اهدای لوح تقدیر از سوی رییس شورای عالی استان های کشور به شهردار شیراز جامعه منتظر شفاف سازی وزارت جهادکشاورزی و برخورد با متخلفان مهلت چهرماهه برای شوراها و شهرداری ها برای تایید گزارش صورت های مالی و تفریغ بودجه لیست انتخاباتی شورای وحدت منتشر شد لیست نهایی «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران+ اسامی شهرستان خفر به عنوان شهرستان هدف گردشگری معرفی شود

3

دادستان کل کشور با نخست‌وزیر ارمنستان دیدار کرد

  • کد خبر : 5618
  • 21 مهر 1400 - 17:12
دادستان کل کشور با نخست‌وزیر ارمنستان دیدار کرد

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست خبرگزاری میزان – حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور که برای سفر سه روزه کاری در ارمنستان به سر می‌برد، امروز چهارشنبه (بیست و یکم مهرماه) با آقای نیکول پاشینیان نخست‌وزیر ارمنستان دیدار و گفتگو کرد. نخست‌وزیر ارمنستان ضمن خوشامدگویی به آقای منتظری، به دیدگاه دولت ارمنستان درباره اهمیت […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

خبرگزاری میزان – حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور که برای سفر سه روزه کاری در ارمنستان به سر می‌برد، امروز چهارشنبه (بیست و یکم مهرماه) با آقای نیکول پاشینیان نخست‌وزیر ارمنستان دیدار و گفتگو کرد.

نخست‌وزیر ارمنستان ضمن خوشامدگویی به آقای منتظری، به دیدگاه دولت ارمنستان درباره اهمیت ارتقای روابط و همکاری‌ها با جمهوری اسلامی ایران اشاره کرده و افزود: خرسندم که به برقراری روابط مفید کاری بین دادستانی کل دو کشور اشاره کنم. ارمنستان آماده است تا روابط را در حوزه قضایی نیز به سطح بالاتری برساند و سفر شما فرصت مناسبی در این خصوص است. در گفتگو‌های اخیر با رئیس محترم جمهوری ایران، توافق کردیم که همکاری‌ها در همه زمینه‌ها گسترش یابد.

حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری نیز با اشاره به روابط دوستانه دو کشور، اظهار داشت: سفر من به ایروان در پاسخ به سفر دادستان کل ارمنستان به ایران انجام می‌شود. پیش از سفر به ایروان، با آقای رئیس‌جمهور دیدار کردم و ایشان ضمن قدردانی از شما و با یادآوری دیدار‌های مفیدشان با شما، درخواست کردند که سلام گرم ایشان را به شما ابلاغ کنم.

دادستان کل کشور افزود: ایران برای گسترش و تعمیق همکاری‌ها با ارمنستان در همه زمینه‌ها، اهمیتی ویژه قائل است. حسن همجواری و روابط دوستانه تاریخی دو طرف، مبنای مهمی برای تحقق ظرفیت‌های گسترش روابط دوجانبه و مواجهه با چالش‌های موجود در منطقه است و جمهوری اسلامی ایران به گسترش روابط با ارمنستان به عنوان بخشی از رویکرد تحکیم روابط با همسایگان علاقه‌مند است. ضمن این که ما به طور جدی با اقدامات تحریک‌آمیز و استقرار تروریست‌ها در منطقه مخالفیم.

تحولات جاری در منطقه از دیگر موضوعاتی بود که آقایان پاشینیان و منتظری درباره آن رایزنی کردند.

در پایان این دیدار، نخست‌وزیر ارمنستان از دادستان کل کشور خواست سلام گرم وی را به مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری اسلامی ایران ابلاغ کند.

شایان ذکر است که حجت‌الاسلام منتظری صبح امروز از مسجد کبود ایروان بازدید کرد و پس از ملاقات با آقای پاشینیان، با حضور در پارلمان ارمنستان با آقای آلن سیمونیان رئیس پارلمان نیز دیدار و رایزنی کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=5618
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها