• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

2

درآمدهای شهرداری تهران در سال ۱۴۰۰ از مرز ۳۵ هزار میلیارد تومان عبور کرد

  • کد خبر : 25593
  • 14 فروردین 1401 - 14:33
درآمدهای شهرداری تهران در سال ۱۴۰۰ از مرز ۳۵ هزار میلیارد تومان عبور کرد

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران از عبور درآمدهای شهرداری تهران از مرز ۳۵ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ خبر داد. به گزارش ایسنا، پرویز سروری نایب رییس شورای شهر تهران که ریاست جلسه را به جای چمران بر عهده داشت، در ابتدای پنجاه و چهارمین جلسه شورای […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران از عبور درآمدهای شهرداری تهران از مرز ۳۵ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش ایسنا، پرویز سروری نایب رییس شورای شهر تهران که ریاست جلسه را به جای چمران بر عهده داشت، در ابتدای پنجاه و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تبریک سال نو، روز جمهوری اسلامی و حلول ماه مبارک رمضان گفت: در ابتدای جلسه باید عنوان کنم که حال عمومی مهندس چمران رو به بهبود است و اخبار خوبی در این حوزه به ما می‌رسد به شکلی که امیدواریم هرچه زودتر از آی سی یو خارج شوند و ما به عنوان شاگردانشان در خدمت ایشان باشیم.

وی ادامه داد: امسال توفیق بزرگی داشتیم که در ابتدای سال جدید سال را با ایتام شروع کردیم و شهرداری تهران در اقدامی مناسب حدود ۵۰۰ نفر از ایتام را جمع کردند و برنامه شادی برای آنها تدارک دید که نمایانگر رویکرد شورا و شهرداری تهران در دوره ششم است. امیدواریم روزی برسد که ایتام احساس بهتری داشته باشند و از شهرداری تهران نیز برای تدارک این برنامه قدردانی می‌کنیم.

نایب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری به مناسبت آغاز سال جدید گفت: باید همه ما این بیانات را به عنوان سرلوحه کارهای خود در سال ۱۴۰۱ هر روز با خود مرور کنیم. در صحبت‌های ایشان برآیند کار در کشور راضی‌کننده بود و نشان داد که دولت مردمی روند خوبی را در پیش گرفته است. اما رهبر معظم انقلاب خواستند که در مسیر امید دادن به مردم و امید بخشیدن حرکت کنیم.

وی تاکید کرد: امروز دشمن استراتژی مگس معابی را در پیش گرفته است به شکلی که ضعف‌ها را بزرگنمایی کند و از این طریق ناامیدی و یأس را در دل مردم تقویت کند. برهمین اساس وظیفه ماست که مطالبه منطقی رهبر معظم انقلاب را در خصوص امیدآفرینی و امیدبخشی در مسیر حرکت روبه جلو و رو به رشد جامعه در دستور کار خود قرار دهیم.

سروری با اشاره به تحولات منطقه‌ای و جهانی اظهار کرد: در حال حاضر تنش‌ها از شرق در حال انتقال به غرب است و در این شرایط کشوری پیروز است که مدیریت درستی داشته باشد و برنامه ریزی مناسبی داشته باشد. در حقیقت امروز نیازمند مدیریت لحظه‌ها هستیم. شرایط امروز منطقه زوال رژیم صعودی را محقق خواهد کرد و شاهد گل کردن جریان مقاومت هستیم. اگر درست برنامه ریزی کنیم سال ۱۴۰۱ سال شکوفایی اقتصادی است، اما باید به سمت هوشمند سازی حرکت کنیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود به تلاش‌های مدیریت شهری در دوره ششم اشاره کرد و گفت: خوشبختانه تلاش‌های مدیریت شهری باعث شد که در انتهای سال گذشته درآمدهای مدیریت شهری از مرز ۳۵ هزار میلیارد تومان عبور کرد این مهم چشم‌انداز خوبی برای آینده پیش‌روی ما قرار می‌دهد.

وی تاکید کرد: برنامه‌های استقبال از بهار و نوروز نیز به گونه خوبی اجرایی شد که باید در این حوزه از شهرداری تهران قدردانی کنیم برنامه‌های خوبی اجرا شد که امیدواریم موجب ایجاد نشاط اجتماعی شده باشد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=25593
   

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها