• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

4

دستورات قضایی برای پیگیری اجرای طرح‌های کنترل سیلاب در شیراز

  • کد خبر : 17677
  • 25 آبان 1400 - 9:50
دستورات قضایی برای پیگیری اجرای طرح‌های کنترل سیلاب در شیراز

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست ایسنا/فارس دادستان مرکز فارس دستورات قضایی لازم در راستای اجرای هرچه سریعتر و پیگیری طرح کنترل سیلاب آب‌های سطحی شیراز در راستای پیشگیری از حوادث احتمالی در فصل بارندگی را صادر کرد. در راستای حفظ و صیانت از حقوق عامه و پیشگیری از وقوع حوادثی همانند سیل سال ۱۳۹۸ […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

ایسنا/فارس دادستان مرکز فارس دستورات قضایی لازم در راستای اجرای هرچه سریعتر و پیگیری طرح کنترل سیلاب آب‌های سطحی شیراز در راستای پیشگیری از حوادث احتمالی در فصل بارندگی را صادر کرد.

در راستای حفظ و صیانت از حقوق عامه و پیشگیری از وقوع حوادثی همانند سیل سال ۱۳۹۸ شیراز دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس ضمن بررسی مناطق و مسیر پروژه کنترل سیلاب آب‌های سطحی شیراز ازنزدیک وضعیت اجرای طرح کنترل آب‌های سطحی مسیل شهرک سعدی شیراز را مورد بازدید قرار داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس، در این بازدید میدانی که معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس، معاون صیانت از حقوق عامه دادستانی شیراز، مدیران و کارشناسان سازمان آب منطقه‌ای، اداره کل حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی فارس و شهرداری شیراز حضور داشتند، سید مصطفی بحرینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس ضمن ارائه راهکار قانونی برای تسریع در اجرای این طرح مهم، دستورات قضایی لازم در راستای اجرای هرچه سریعتر و پیگیری این طرح در راستای پیشگیری از حوادث احتمالی در فصل بارندگی صادر کرد.

سیدمصطفی بحرینی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس در خصوص حفظ حقوق عامه و اقدامات انجام شده از سوی دادستانی مرکز استان و سایر دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان نیز گفت: حفظ و حراست از اراضی ملی و منابع طبیعی و کوتاه کردن دست متجاوزین به عرصه‌های ملی، پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی، اقدامات زیربنایی در راستای گسترش فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی، مطالبه گری از دستگاه‌های مختلف و برخورد قانونی و قاطع با مدیران و مسئولانی که با ترک فعل خود زمینه ضرر و زیان به جامعه و بیت المال را فراهم  کرده و همچنین نظارت بر توزیع کلاهای اساسی و مورد نیاز مردم برخی از اقدامات صورت گرفته از سوی دادستانی شیراز و سایر حوزه‌های قضایی استان فارس است که با جدیت دنبال می‌شود.

او تصریح کرد: یکی از وظایف مهم دادستان‌ها در موضوع حقوق عامه، اجرای دقیق مفاد دستورالعمل نظارت و پیگیری حقوق عامه است که در صورت عدم اجرا یا نقض حقوق عامه یا قریب‌الوقوع بودن نقض آن نسبت به تذکر یا اخطار به دستگاه اجرایی و اتخاذ تدابیر پیشگیرانه و صدور دستور توقف اقدامات و نهایتاً تعقیب کیفری متهمان خواهد پرداخت.

به گزارش ایسنا، حوالی ساعت ۱۰ صبح پنجمین روز از نوروز سال ۱۳۹۸، به دنبال بارندگی شدید بهاری، آبهای سطحی از ارتفاعات شمالی شیراز، به سمت دروازه قرآن و خیابان‌های منشعب جاری و منجر به کشته و مصدوم شدن شماری از هموطنان و بروز خسارتهای سنگین مالی شد.

همزمان، وقوع سیلاب در محله سعدی در شمال شرقی شیراز نیز، خسارات مالی قابل توجهی را به مردم این محله کم برخوردار وارد کرد؛ علیرغم گذشت بیش از ۲ سال و اجرایی شدن اقداماتی برای لایروبی مسیرهای انتقال آبهای سطحی و بزرگ شدن کانال‌ها برای منتقل کردن آبها به رودخانه شیراز، همچنان این نگرانی وجود دارد که با وقوع بارشی سنگین، شاهد جریان سیل گونه آب در مناطقی از شیراز باشیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=17677
   

نوشته های مشابه

04فروردین
لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد
دبیر حزب همت در استان فارس تاکید کرد

لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد

29اسفند
پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا
دیدار نماینده منتخب فسا در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی با معاون وزیر کشور

پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها