• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

2

رسیدگی به بیش از ۱۱ هزار پرونده قضایی بدون استفاده از کاغذ و قلم در گلستان

  • کد خبر : 5853
  • 25 مهر 1400 - 9:00
رسیدگی به بیش از ۱۱ هزار پرونده قضایی بدون استفاده از کاغذ و قلم در گلستان

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست حیدر آسیابی، رئیس کل دادگستری استان گلستان در گفت‌وگو با میزان از رسیدگی بدون کاغذ و قلم به ۱۱ هزار پرونده در دادگاه‌های این استان در سال جاری خبر داد و عنوان کرد: پرونده کاغذی در طرح رسیدگی الکترونیک وجود ندارد و همه فرآیند‌های قضایی از زمان تشکیل، طول […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

حیدر آسیابی، رئیس کل دادگستری استان گلستان در گفت‌وگو با میزان از رسیدگی بدون کاغذ و قلم به ۱۱ هزار پرونده در دادگاه‌های این استان در سال جاری خبر داد و عنوان کرد: پرونده کاغذی در طرح رسیدگی الکترونیک وجود ندارد و همه فرآیند‌های قضایی از زمان تشکیل، طول رسیدگی تا زمان صدور رای و بایگانی، سیستمی انجام می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان گلستان خاطرنشان کرد: در سه ماهی که از آغاز اجرای این طرح می‌گذرد ۱۱ هزار و ۵۰۰ پرونده، الکترونیک رسیدگی و برای تعدادی هم رای صادر شده است.

 

بیشتر بخوانید:

وی گفت: طرفین پرونده هم می‌توانند با استفاده از نام کاربری و رمزی که شعب به آنان می‌دهد، مراحل رسیدگی به پرونده خود را اینترنتی دنبال کنند.

آسیابی گفت: با گسترش زیرساخت‌ها برای شتاب بخشی به الکترونیک کردن فرآیند‌های قضایی، امسال سه هزار دادگاه هم آنلاین برگزار شد و طرفین پرونده در صورت تمایل می‌توانند تصویری در جلسه رسیدگی، شرکت کنند.

رئیس کل دادگستری گلستان از ابلاغ اینترنتی ۸۵ درصدی اوراق قضایی نیز خبر داد و گفت: امسال ۸۵ درصد اوراق قضایی به جای ارسال به محل کار و زندگی افراد، اینترنتی و از طریق گوشی در اختیار افراد قرار گرفت.

وی اظهار کرد: صرفه‌جویی در وقت و هزینه مردم، جلوگیری از رفت و آمد‌های غیرضروری و رسیدگی سریع‌تر پرونده‌ها از اهدافیست که با هوشمند سازی فرآیند‌هایی قضایی دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=5853
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها