• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024

اخبار ویژه

دکتر مرندی: خانواده‌ام هیچ وقت به زندگی در خارج فکر نمی‌کنند حکم کمیته انضباطی برای نکونام چه خواهد بود؟ بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات جمع آوری شد  سفیر ایران: درصورت دست زدن مجدد اسرائیل به اقدام نظامی، پاسخ تهران قاطع تر خواهد بود رییس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین مشخص شد پیام تسلیت همت فارس به رییس شورای هماهنگی شهرستان های این حزب در استان مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین منصوب شد کلیات طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات تصویب شد تحولات کانون وکلا از گذشته تاکنون از زبان دکتر پارسا حقوق امسال کارمندان و بازنشستگان ابلاغ شد + جزئیات دیگر برای تماشای بازی‌های بزرگ به استادیوم نروید! رییس‌جمهور: سازش با صهیونیست‌ها قمار روی اسب بازنده است/ ایران همچنان حامی مقاومت می‌ماند تصویب ۱۳ دستور کار حفاظتی محیط زیست در دولت سیزدهم سودآورترین بازار ایران را بشناسید + عکس دیدار نماینده منتخب شهرستان سپیدان و بیضا با رییس دیوان محاسبات کشور

4

ضرورت ایجاد کارگاه های کوچک در روستاها برای جلوگیری از مهاجرت

  • کد خبر : 12414
  • 14 آبان 1400 - 12:37
ضرورت ایجاد کارگاه های کوچک در روستاها برای جلوگیری از مهاجرت

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست ایسنا/خراسان رضوی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری گفت: ایجاد کارگاه های کوچک در روستاها برای توسعه اشتغال و جلوگیری از مهاجرت ضروری است. انسیه خزعلی در بازدید از کارخانه نخ‌کش حریر در مشهد و دیدار با چند نفر از کارآفرینان زن، اظهار کرد: در حال حاضر بسیاری […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست</p>

ایسنا/خراسان رضوی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری گفت: ایجاد کارگاه های کوچک در روستاها برای توسعه اشتغال و جلوگیری از مهاجرت ضروری است.

انسیه خزعلی در بازدید از کارخانه نخ‌کش حریر در مشهد و دیدار با چند نفر از کارآفرینان زن، اظهار کرد: در حال حاضر بسیاری از پسران روستایی برای اشتغال به شهرها مهاجرت کرده و آمار دختران مجرد در روستاها افزایش پیدا کرده‌ است.

وی افزود: افزایش دختران مجرد در روستاها آسیبی است که می‌توان از آن با ایجاد اشتغال و ایجاد فرصت‌های کسب و کار خرد در روستاها و جذب سرمایه‌های کوچک در این مناطق جلوگیری کرد.
 
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری با تاکید بر خطر خالی شدن روستاها از جمعیت گفت: باید سرمایه‌های کوچک را جذب روستاها و از این طریق اشتغال لازم را برای روستاییان ایجاد کنیم. 

 خزعلی ادامه داد: لازم است کارگاه‌هایی که قابلیت توسعه در نقاط کوچک را داشته و به زیرساخت‌های گسترده‌ای نیاز ندارند از شهرها به روستاها منتقل شوند. 

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری گفت: دولت سیزدهم درصدد است فرآیند صدور مجوزهای کسب و کار به ویژه برای زنان را تسهیل کرده و تسهیلات بانکی را به جای افراد به کارآفرینان اختصاص دهد تا بتوان کار و کارآفرینی را در بین جامعه زنان به ویژه زنان سرپرست خانوار توسعه داد.

 هدف از ایجاد کارگاه‌های تولیدی در روستاها مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها است 

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری ضمن بازدید از کارگاه تولید عسل و گیاهان دارویی در روستای پیوه‌ژن از توابع بخش احمدآباد شهرستان مشهد، اظهار کرد: رئیس جمهور نگاه ویژه‌ای به توسعه روستاها دارد. هدف از ایجاد کارگاه‌های تولیدی در روستاها این است که بدین طریق مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها اتفاق بیفتد. 
 
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، وی پس از شنیدن سخنان صاحبان کارگاه تولیدی بر پیگیری مشکلات آنان در خصوص انشعاب آب، گاز و پوشش اینترنتی در روستای پیوه ژن تاکید کرد و قول پیگیری و مساعدت داد.

 
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=12414
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها