• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024

اخبار ویژه

پیام تسلیت شهادت رییس جمهور از سوی رییس شورای اسلامی استان فارس شهادت وزیر خارجه در حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور رئیس‌جمهور مردمی ایران در حین خدمت‌رسانی به مردم به شهادت رسید نمایشگاه عکس تصویر میراث همزمان با هفته میراث فرهنگی به مدت یک هفته در تخت جمشید برپاست توزیع ۵۰ پک لبخند مادری بین خانواده‌های دارای فرزند سوم/ نقش رسانه ها در فرزندآوری موثر است پیام تسلیت سخنگوی شورای اسلامی استان فارس به مناسبت شهادت راهداران فارس روابط عمومی به تعهد بی قید و شرط نیاز دارد روابط عمومی رکن اساسی نظام ارتباطی و اطلاع رسانی است پیام تسلیت دبیر حزب همت فارس به سرپرست راهداری فارس تقدیر از مدیر روابط عمومی آبفا شیراز به عنوان رتبه برتر روابط عمومی شرکت مهندسی آب و فاضلاب در کشور /محمد امین آبادیان مدیر نمونه شد پیام تبریک روز روابط عمومی از سوی رییس شورای اسلامی استان فارس پیشنهاد تشکیل دبیرخانه مشترک بین رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها در استان فارس/چالش‌های ارتباطی میان رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها پیام تبریک دبیر حزب همت استان فارس به دبیرکل حزب همت پیام تبریک دبیر حزب همت در استان فارس به رئیس شورای سیاستگذاری حزب همت کشور دیدار مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های فارس با شهردار صدرا

1

طرح اعطای مهلت زمان پرداخت فرم‌های اعلام عوارض ساختمانی تصویب شد

  • کد خبر : 26294
  • 20 اردیبهشت 1401 - 17:05
طرح اعطای مهلت زمان پرداخت فرم‌های اعلام عوارض ساختمانی تصویب شد

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست به گزارش خبرنگار ایرنا، ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه درباره بررسی دو فوریت طرح اعطای مهلت زمان پرداخت فرم های اعلام عوارض ساختمانی صادره در اسفند سال ۱۴۰۰ گفت: من با تصویب دوفوریت طرح مخالفم و پیشنهاد می کنم چون هیچ دلیلی مبنی بر این موضوع وجود ندارد، از حالت […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

به گزارش خبرنگار ایرنا، ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه درباره بررسی دو فوریت طرح اعطای مهلت زمان پرداخت فرم های اعلام عوارض ساختمانی صادره در اسفند سال ۱۴۰۰ گفت: من با تصویب دوفوریت طرح مخالفم و پیشنهاد می کنم چون هیچ دلیلی مبنی بر این موضوع وجود ندارد، از حالت دو فوریتی خارج شود.

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه با توجه به اینکه اعلام شده شورا در این زمینه ورود کرده و بسیاری از افراد در این زمینه سرگردان هستند گفت: اگر دو فوریت انجام نشود باید در کمیسیون مورد بررسی قرار بگیرد.

پرویز سروی اظهار کرد: این طرح باید در شورا تصویب و به فرمانداری اجراع داده شود که زمان زیادی خواهد برد و این سرگردانی ادامه خواهد یافت.

همچنین رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران نیز در این باره گفت: بر اساس بودجه تصویب شده در سال ۱۴۰۱ باید عددهای درآمدی مشخص باشد.

به گفته محمد آخوندی، عدد فیش ها بالاست و می تواند دو ماه از درآمدهای شهرداری را پوشش دهد و اگر به یک فوریت تبدیل شود پروسه زمانی طولانی را طی خواهد کرد و تا آخر خردادماه فرصت را از دست خواهیم داد.

وی تاکید کرد: اگر این فرآیند طی شود ممکن است درآمد شهرداری را تحت الشعاع قرار دهد.

دیگر عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه ۲۳ سال است این مصوبه اشتباه از صحن شورا بیرون می آید گفت: ما فرصت چهار ماهه ای که در سالهای قبل به مردم می دادیم امسال ندادیم.

حبیب کاشانی با بیان اینکه در احکام ماده ۱۰۰ نیز این موضوع وجود دارد افزود: شهرداری در این زمینه بزرگواری کرده اگر جایی ما اشتباهی می کنیم و سهوی در این اشتباه وجود دارد موجب متضرر شدن مردم خواهد شد به همین منظور تقاضای من این است که نایب رییس شورا با فرماندار رایزنی کند که پروسه دو هفته ای تصویب این طرح حذف شود.

وی ضمن تقدیر از تلاش شهرداری در این مدت گفت: در این ۲۷۸ روزه اقدام به رفع مشکل مردم در این خصوص یک نمره مثبت و قابل قبول است و جایی که فهمیدیم اشتباه کرده ایم اقدام کنیم تا مشکل مردم برطرف شود.

همچنین مهدی بابایی عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز گفت: عرف شهرداری این بوده که مودیان تا ۱۵ اردیبهشت فرصت پرداخت فیش های بهمن را داشته اند به همین منظور قبل از اینکه این طرح را در صحن مطرح کنیم، مذاکراتی را با آقای صارمی معاونت شهرسازی شهرداری داشتیم و گفتیم فرصتی به مودیان داده شود اما نظر موافق نداشتند.

همچنین مهدی پیرهادی رییس کمیسون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری نیز با بیان اینکه وجوه قابل توجهی از عوارض متعلق به املاک کوچک است، افزود: تعداد محدودی از این فیش های صادر شده به املاک بزرگ اختصاص دارد.

 در نهایت دو فوریت طرح اعطای مهلت زمان پرداخت فرم‌های اعلام عوارض ساختمانی صادره در اسفند سال ۱۴۰۰ بررسی شد و با ۱۴ رای موافق به تصویب رسید.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=26294
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها