• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

2

فرمانده نداجا: رمز موفقیت نیروهای مسلح کشور گوش دادن به فرامین رهبری است

  • کد خبر : 29557
  • 13 مهر 1401 - 8:56
فرمانده نداجا: رمز موفقیت نیروهای مسلح کشور گوش دادن به فرامین رهبری است

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر دریادار شهرام ایرانی سه‌شنبه شب در پنجمین یادواره شهیدان ارتش استان قم، ویژه شهدای نیروی دریایی در تالار قدس مجتمع آموزش عالی امام (ره) طی سخنانی با اشاره به پیشرفت‌های نیروی دریایی ارتش افزود: جمهوری اسلامی برای نخستین بار به طور همزمان پنج ناو […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر دریادار شهرام ایرانی سه‌شنبه شب در پنجمین یادواره شهیدان ارتش استان قم، ویژه شهدای نیروی دریایی در تالار قدس مجتمع آموزش عالی امام (ره) طی سخنانی با اشاره به پیشرفت‌های نیروی دریایی ارتش افزود: جمهوری اسلامی برای نخستین بار به طور همزمان پنج ناو گروه رزمی را در دریا دارد و سه ناوگروه رزمی نیز مفتخر هستند که سه ناو شکن ایرانی در آنها اجرای ماموریت می‌کنند.

فرمانده نداجا گفت: حضور نیروهای دریایی کشور فراتر از مرزها، بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر است، و ناوشکن سهند شاخ آفریقا را طی کرده‌است.
  
دریادار ایرانی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در مراسم دانش‌آموختگی نیروهای مسلح یادآور شد: آنچه که معظم له تکلیف کردند، این است که در افزایش اعتلای نظام تلاش کنیم.

این فرمانده ارتش با ذکر این مطلب که فرزندان مردم ایران در حوزه دریایی به صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کنند و هر تجهیزاتی که در اختیار داریم را به‌روزرسانی می‌کنیم بیان داشت: ناوشکن جماران با ناوشکن ۱۲ سال پیش کاملا متفاوت است، ۲ ناوشکن دیگر نیز کاملا به روز هستند و از توانایی لازم برای مواجه با هرگونه تهدیدی برخورد می‌باشند.

ایرانی در ادامه تصریح کرد: در حوزه زیرسطحی هم تلاش مان این است که اقتدار نظام‌اسلامی را افزایش دهیم و لبخند رضایت را بر لبان مقام عظمای ولایت بیافرینیم، چرا که اصلی‌ترین کار ما نظامی‌ها نیز همین است.

وی با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح کشور در بالاترین سطح آمادگی به سر می‌برند خاطرنشان کرد: دشمن نمی‌تواند در هیچ عرصه و صحنه‌ای با نیروهای ایرانی مقابله کند.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح همان گونه که در دوران دفاع مقدس اجازه ندادند، حتی یک ذره از خاک و یک قطره از آب این کشور در اختیار دشمن قرار بگیرد، اکنون نیز فرصت هیچ تحرک و عرضه اندامی را به بیگانگان نخواهند داد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در بخشی از سخنان خود با خطاب قرار دادن نسل جوان و اینکه این قشر باید با هوشیاری به منویات رهبری گوش فرا دهد گفت:  هر جا به فرمان‌های ولایت بی‌توجهی کرده‌ایم، آسیب دیدیم، از این رو انتظارمان این است که فرمان ولی را نه فقط بشنویم، بلکه به نحو احسن گوش بدهیم، چون گوش دادن به دل و جان می‌نشیند و در همان لحظه عمل می‌شود.

وی ادامه داد: اگر نیروهای مسلح ایران موفق هستند، علت آن این است که همه با هم به فرمان گوش می‌دهند، روی آن تجزیه و تحلیل کرده، و به جلو حرکت می‌کنند.

فرمانده نداجا همچنین تاکید کرد: جوانان این نکته بسیار زیاد مهم را بدانند که امروز فرمانده‌ای که سکان هدایت و رهبری کشتی انقلاب را بر عهده دارد، در سهمگین‌ترین طوفان‌ها آن را عبور خواهد داد، چون مقصدش کاملا مشخص و واضح است.

وی اضافه کرد: کسی نمی‌تواند بگوید، مقصد کشتی نامشخص است، چرا که یک صاحبی دارد و باید این پرچم مقدس به دست صاحب اصلی برسد، اگر خدایی ناکرده به نایب امام زمان (عج) درست توجه نکنیم، و وظیفه‌ای که بر دوشمان است را انجام ندهیم، قطعا دچار خسران خواهیم شد.

دریادار ایرانی تصریح کرد: کشور ما اقوام مختلفی دارد که مثل یک زنجیر به یکدیگر متصل هستند، دشمن بداند که با کارهای سخیف نمی‌تواند، خدشه‌ای به اتحاد این قوم‌ها وارد کند.

وی گفت: مردم هوشیار ایران و جوانان غیور این کشور همان گونه که تاکنون نیز به دستاوردهای عظیم دست پیدا کردند، در دل اقیانوس‌ها دریانوردی می‌کنند، از هیچ موج و طوفانی هراس ندارند، از بیخ گوش دشمن رد می‌شوند، حتی به آن تندی‌ می‌کنند، همین گونه مسیر را ادامه می‌دهند، این گونه نیست که مسیرشان را فراموش کنند، چون این نور به حدی روشن است که همه را به خودش جذب می‌کند.

همزمان با شب شهادت جانسوز امام حسن عسکری (ع)، پنجمین یادواره شهیدان ارتش جمهوری اسلامی در قم، با حضور خانواده معظم شهدا، و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد.

در این آیین پیکر یکی از شهیدان گمنام دوران دفاع مقدس تشییع و مقام شامخ این شهید گلگون کفن مورد احترام قرار گرفت.

همچنین تابلوی چند محله در شهر قم که به نام شهدای ارتش نامگذاری شده‌است، نیز رونمایی شد.

از مجموع ۶ هزار و ۹۰ شهیدی که متعلق به استان قم است، ۵۶۵ شهید مربوط به ارتش و ۶ تَن نیز برای نیروی دریایی می‌باشد.

فرمانده نداجا: رمز موفقیت نیروهای مسلح کشور گوش دادن به فرامین رهبری است

فرمانده نداجا: رمز موفقیت نیروهای مسلح کشور گوش دادن به فرامین رهبری است

فرمانده نداجا: رمز موفقیت نیروهای مسلح کشور گوش دادن به فرامین رهبری است

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=29557
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها