• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024

اخبار ویژه

روابط عمومی به تعهد بی قید و شرط نیاز دارد روابط عمومی رکن اساسی نظام ارتباطی و اطلاع رسانی است پیام تسلیت دبیر حزب همت فارس به سرپرست راهداری فارس تقدیر از مدیر روابط عمومی آبفا شیراز به عنوان رتبه برتر روابط عمومی شرکت مهندسی آب و فاضلاب در کشور /محمد امین آبادیان مدیر نمونه شد پیام تبریک روز روابط عمومی از سوی رییس شورای اسلامی استان فارس پیشنهاد تشکیل دبیرخانه مشترک بین رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها در استان فارس/چالش‌های ارتباطی میان رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها پیام تبریک دبیر حزب همت استان فارس به دبیرکل حزب همت پیام تبریک دبیر حزب همت در استان فارس به رئیس شورای سیاستگذاری حزب همت کشور دیدار مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های فارس با شهردار صدرا تبریک حزب همت فارس برای ورود مهندس اسفندیار عبداللهی به بهارستان پیام تسلیت حزب همت فارس به نماینده مردم شهرستان نی ریز، استهبان و بختگان در مجلس حسینی و عزیزی راهی بهارستان شدند پیام تبریک حزب همت فارس بابت ورود دکتر سید اسماعیل حسینی به بهارستان حزب همت فارس درگذشت پدر همسر دکتر سید اسماعیل حسینی را تسلیت گفت سازمانی توانمند برای رفع امور عشایر باید شکل گیرد

4

مجموعه‌های دلسوز کشور در زمینه ساخت بازی‌های یارانه‌ای برنامه داشته باشند

  • کد خبر : 12054
  • 13 آبان 1400 - 16:18
مجموعه‌های دلسوز کشور در زمینه ساخت بازی‌های یارانه‌ای برنامه داشته باشند

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست ساعت: ۱۷:۱۸ منتشر شده در مورخ: ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ شناسه خبر: ۱۷۸۱۶۶۰ دهنادی گفت: ما در آینده با نسلی روبرو خواهیم بود که دیگر سخنرانی و روزنامه و حتی فیلم و سینما هم برایش جذابیت ندارد و باید برای ارتباط‌گیری با آن‌ها، به سمت روش‌های نو برویم. به گزارش شبکه اطلاع […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

ساعت: ۱۷:۱۸
منتشر شده در مورخ: ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
شناسه خبر: ۱۷۸۱۶۶۰

دهنادی گفت: ما در آینده با نسلی روبرو خواهیم بود که دیگر سخنرانی و روزنامه و حتی فیلم و سینما هم برایش جذابیت ندارد و باید برای ارتباط‌گیری با آن‌ها، به سمت روش‌های نو برویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، محمدصادق دهنادی مدیر اداره مدیریت مصرف بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در گفتگو با خبرنگار یزدرسا پیرامون ظرفیت‌ها و تهدیدهای فرهنگی بازی‌های یارانه‌ای گفت: امروز بازی‌های یارانه‌ای هم فرصت است و هم تهدید و هم اینکه ظرفیت‌های بسیار زیادی را در خودش ایجاد کرده است.

وی افزود: اینکه بازی‌های رایانه‌ای انسان را از وضعیت سخت و تلخ و خشن روزمره دور می‌کند و برای ساعاتی او را وارد فضای بهتری می‌کند ظرفیت این بازی‌ها محسوب می‌شود.

کارشناس سواد رسانه اظهار داشت: لذا در موقعیت‌های خاص مانند برهه کنونی که ویروس کرونا محدودیت‌های زیادی را برای مردم ایجاد کرده است و پر کردن اوقات فراغت در فضای حقیقی کمتر امکان‌پذیر است، فضای مجازی و بازی‌های یارانه‌ای اهمیت دوچندانی دارد.

دهنادی خاطرنشان کرد: از ویژگی‌های بازی این است که فرد از آن لذت می‌برد و همین امر موجب می‌شود تا در جریان بازی یادگیری بهتر صورت بگیرد و بازی روشی مناسب و بهتر از روش معمول برای یادگیری محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: به عبارت دیگر در فضای بازی چون فرد گشودگی دارد و حالت اجبار برای او ندارد یادگیری و انتقال مفاهیم خیلی سریعتر و بهتر اتفاق می‌افتد.

دهنادی عنوان کرد: کارشناسان سواد رسانه معتقدند سریع‌الاانتقال‌ترین رسانه، رسانه بازی است؛ یعنی وقتی اطلاعاتی در دل بازی قرار داده می‌شود انتقال آن در مقایسه با دیگر رسانه‌ها سریعتر است.

وی با بیان اینکه امروز بازی در دنیا صرفا بازی نیست، یادآور شد: بسیاری از مفاهیم دینی اجتماعی و سیاسی در دل بازی کاشت می‌شود و وقتی این اتفاق می‌فتد فرد بدون اینکه مطلع باشد این مفاهیم روی او تأثیر می‌گذارد.

کارشناس سواد رسانه تأکید کرد: قبل از شیوع ویروس کرونا، طبق آمار در ایران ۳۲ میلیون نفر از بازی‌های یارانه‌ای استفاده می‌کردند و پیش‌بینی می‌شود با افزایش نفوذ اینترنت و افزایش استفاده از فضای مجازی بخاطر مسائل آموزشی، امروز بیش از ۴۰ میلیون نفر از بازی‌های یارانه استفاده می‌کنند.

دهنادی تصریح کرد: ما نیاز به این داریم که نگاه‌مان به‌روز باشد و به سمت مسائلی که برای مردم جذابیت دارند برویم و نسبت به آن‌ها بی‌تفاوت و بی‌برنامه نباشیم؛ مجموعه‌های دلسوز مردم باید در زمینه ساخت بازی‌های یارانه‌ای ورود کنند و برای این موضوع به طور جدی برنامه داشته باشند.

وی بیان کرد: ما در آینده با نسلی روبرو خواهیم بود که دیگر سخنرانی و روزنامه و حتی فیلم و سینما هم برایش جذابیت ندارد و باید برای ارتباط‌گیری با آن‌ها، به سمت روش‌های نو برویم.

کارشناس رسانه گفت: روش ارتباط گرفتن با نسل‌های جدید باید متناسب با نیازهای آن‌ها باشد و نمی‌توان همان شیوه‌هایی که برای نسل‌های گذشته استفاده می‌شد، را همچنان ادامه داد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=12054
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها