• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

3

معاونت خدمات شهری نسبت به ایجاد ستاد برف روبی اهتمام بیشتری داشته باشد

  • کد خبر : 13414
  • 16 آبان 1400 - 11:05
معاونت خدمات شهری نسبت به ایجاد ستاد برف روبی اهتمام بیشتری داشته باشد

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست یک عضو شورای شهر تهران گفت: معاونت خدمات شهری نسبت به ایجاد ستاد برف روبی اهتمام بیشتری داشته باشد. به گزارش ایسنا، مهدی پیرهادی در جلسه امروز شورای شهر تهران از زحمات معاونت خدمات شهری، پاکبان ها و تمامی کسانی که در رفع گرفتگی معابر زحمت کشیدند تشکر کرد […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

یک عضو شورای شهر تهران گفت: معاونت خدمات شهری نسبت به ایجاد ستاد برف روبی اهتمام بیشتری داشته باشد.

به گزارش ایسنا، مهدی پیرهادی در جلسه امروز شورای شهر تهران از زحمات معاونت خدمات شهری، پاکبان ها و تمامی کسانی که در رفع گرفتگی معابر زحمت کشیدند تشکر کرد و گفت: شرایط معابر نسبت به سال‌های گذشته وضعیت بهتری داشته است. معاونت خدمات شهری بایستی نسبت به ایجاد ستاد برف روبی اهتمام بیشتری داشته باشد.

پیرهادی در سخنان خود از شهروندان تهرانی بابت اطلاعاتی که از طریق سامانه ١٣٧ به شهرداری رساندند و به یاری شهرداری آمدند نیز تشکر کرد.

 به گزارش ایسنا، پرویز سروری پس از استماع گزارش معاون شهردار گفت: ما دچار یک غلفت بزرگ در شهرداری هستیم و این غفلت سبب می‎شود روایت‏گری را دیگران انجام دهند و شهرداری از خود روایتی نداشته باشد. شهرداری در این چندروز عملیات بزرگی را انجام داد و ۱۰هزار نفر فعال بودند تا با آب‏گرفتگی مقابله کنند اما کسی خبر ندارد و در عوض کلیپی متعلق به سال ۹۶ در فضای مجازی منتشر می‎شود و مردم در خانه‎های خود فکر می‎کنند که تهران را آب برده است.

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران از روابط عمومی شهرداری خواست که اقدامات شهرداری را روایت گری کنند تا مظلومانه مورد هجمه واقع نشوند.

وی افزود: ما شهرداری را مقصر می‏دانیم، اگر روایت‏گری نکند و همچون یک فرد مظلوم در گوشه‎ای بایستد چنین وضعی بروز می‎کند. گلایه ما از روابط عمومی شهرداری است که با تخریب‏گران مقابله نمی‎کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=13414
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها