• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

اخبار ویژه

دکتر مرندی: خانواده‌ام هیچ وقت به زندگی در خارج فکر نمی‌کنند حکم کمیته انضباطی برای نکونام چه خواهد بود؟ بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات جمع آوری شد  سفیر ایران: درصورت دست زدن مجدد اسرائیل به اقدام نظامی، پاسخ تهران قاطع تر خواهد بود رییس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین مشخص شد پیام تسلیت همت فارس به رییس شورای هماهنگی شهرستان های این حزب در استان مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین منصوب شد کلیات طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات تصویب شد تحولات کانون وکلا از گذشته تاکنون از زبان دکتر پارسا حقوق امسال کارمندان و بازنشستگان ابلاغ شد + جزئیات دیگر برای تماشای بازی‌های بزرگ به استادیوم نروید! رییس‌جمهور: سازش با صهیونیست‌ها قمار روی اسب بازنده است/ ایران همچنان حامی مقاومت می‌ماند تصویب ۱۳ دستور کار حفاظتی محیط زیست در دولت سیزدهم سودآورترین بازار ایران را بشناسید + عکس دیدار نماینده منتخب شهرستان سپیدان و بیضا با رییس دیوان محاسبات کشور

3

موافقت اعضای شورای شهر تهران با باغ بودن پنج پلاک ثبتی

  • کد خبر : 14695
  • 09 نوامبر 2021 - 12:12
موافقت اعضای شورای شهر تهران با باغ بودن پنج پلاک ثبتی

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جلسه امروز سه شنبه با باغ بودن پنج پلاک ثبتی موافقت کردند. به گزارش ایسنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جلسه علنی امروز شورا بررسی پلاک ثبتی هایی را در خصوص باغ بودن یا نبودن در دستور کار داشتند که در همین […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جلسه امروز سه شنبه با باغ بودن پنج پلاک ثبتی موافقت کردند.

به گزارش ایسنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جلسه علنی امروز شورا بررسی پلاک ثبتی هایی را در خصوص باغ بودن یا نبودن در دستور کار داشتند که در همین راستا مهدی عباسی در تشریح پلاک ثبتی ۱۸۶۳.۲۹۹۱ گفت: این پلاک ثبتی به مساحت ۱۵۴۱ متر مربع واقع در شهرک راه آهن است که نظر کمیسیون شهرسازی مبنی بر باغ بودن این زمین است.

اعضای شورای شهر تهران نهایتا پس از بحث و بررسی با ۱۹ رای موافق با باغ بودن این پلاک ثبتی موافقت کردند.

در ادامه عباسی به پلاک ثبتی ۳۵۵۸.۳ اشاره کرد و افزود: این زمین به مساحت ۸۲۶ متر مربع در خیابان ولیعصر منطقه یک با کاربری قدیم فضای سبز قرار گرفته است که کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران بر باغ بودن این زمین رای داده است.

اعضای شورای شهر تهران نهایتا پس از بحث و بررسی با ۱۷ رای موافق با نظر کمیسیون شهرسازی مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

در ادامه عباسی به پلاک ثبتی ۷۰.۱۲۲۷۹ به مساحت ۷۳۸ متر مربع اشاره کرد و افزود: کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رای به باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای شهر تهران نهایتا پس از بحث و بررسی با ۱۵ رای موافق با باغ بودن این زمین موافقت کردند.

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران به پلاک ثبتی ۱.۲۳۱۴۹ اشاره کرد و افزود: مساحت این زمین ۱۵۳۷ متر مربع و در منطقه ۱۸ واقع شده است. کمیسیون شهرسازی شورا رای به باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای شهر تهران نهایتا پس از بحث و بررسی با ۱۸ رای موافق با نظر کمیسیون شهرسازی شورا مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

عباسی به پلاک ثبتی ۸۰.۷۴۷۸ به مساحت ۵۱۲۷ متر اشاره کرد و افزود: این زمین در منطقه یک واقع شده و کمیسیون شهرسازی شورا رای به باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای شهر تهران نهایتا پس از بحث و بررسی با ۲۰ رای موافق با نظر کمیسیون شهرسازی مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

در ادامه این جلسه عباسی به پلاک ثبتی ۳۷۴۱.۱۴۹ اشاره کرد و افزود: این زمین به مساحت ۸۵۸۴ متر مربع در منطقه ۶ واقع شده و کمیسیون شهرسازی شورا رای به باغ بودن این پلاک ثبتی داده است.

اعضای شورای شهر تهران پس از بحث و بررسی تصمیم گرفتند این پرونده در جلسه بعدی شورا مورد بررسی بیشتر قرار گرفته و تصمیم نهایی در جلسه بعدی اتخاذ شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=14695
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها