• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024

اخبار ویژه

صریح و شفاف با مردم؛ مروری بر ۹ گفت‌وگوی تلویزیونی رئیس جمهور پیام تبریک رییس شورای اسلامی استان فارس به سرپرست اداره کل بازرسی و ارزیابی عملکرد استان ها شوراها و دهیاری های فارس خسارات ناشی از سیل را به شورای استان اعلام کنند اهدای لوح تقدیر از سوی رییس شورای عالی استان های کشور به شهردار شیراز جامعه منتظر شفاف سازی وزارت جهادکشاورزی و برخورد با متخلفان مهلت چهرماهه برای شوراها و شهرداری ها برای تایید گزارش صورت های مالی و تفریغ بودجه لیست انتخاباتی شورای وحدت منتشر شد لیست نهایی «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران+ اسامی شهرستان خفر به عنوان شهرستان هدف گردشگری معرفی شود اعلام حمایت جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در فارس از دکتر سید اسماعیل حسینی و حاج ابراهیم عزیزی اعلام حمایت موسسه شهید سردار تهرانی مقدم در استان فارس از دکتر سید اسماعیل حسینی اعلام حمایت اتحادیه تعاونی تامین نیاز استادکاران و کارگران فصلی استان فارس از دکتر سید اسماعیل حسینی قیمت دلار در بازار باز هم پایین تر می آید؟ سابقه نامزدتان را در سامانه «انتخاب ایران» بخوانید همایش باشکوه گردهمایی ایلات و عشایر در حمایت از دکتر سید اسماعیل حسینی در مهدیه صدرا برگزار شد / مردی از جنس مردم

4

کمترین تخلف در بین بانوان شاغل در دستگاه قضایی لرستان وجود دارد

  • کد خبر : 23473
  • 03 بهمن 1400 - 18:41
کمترین تخلف در بین بانوان شاغل در دستگاه قضایی لرستان وجود دارد

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست ایسنا/لرستان رئیس کل دادگستری لرستان گفت: کمترین تخلف در بین بانوان شاغل در دستگاه قضایی استان وجود دارد. محمد رزم در مراسم بزرگداشت ولادت حضرت زهرای مرضیه (س) و تجلیل از بانوان شاغل در دادگستری لرستان با تبریک خجسته میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار کرد: پیامبر اکرم(ص) فرمودند […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

ایسنا/لرستان رئیس کل دادگستری لرستان گفت: کمترین تخلف در بین بانوان شاغل در دستگاه قضایی استان وجود دارد.

محمد رزم در مراسم بزرگداشت ولادت حضرت زهرای مرضیه (س) و تجلیل از بانوان شاغل در دادگستری لرستان با تبریک خجسته میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار کرد: پیامبر اکرم(ص) فرمودند خداوند هرکسی را که دخترم فاطمه (س) و فرزندانش را دوست داشته باشد از آتش دوزخ به دور است.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) اولین مدافع امام عدالت و حریم ولایت است و برترین و بهترین اسوه برای زنان دنیاست، افزود: زهرا اطهر(س) معیار فضایل، اخلاق و تفکر است و جایگاه زنان را شکوه و منزلت بخشیده است.

حضرت زهرای مرضیه (س) الگوی ناب و تمام عیار و ممتاز ملکوتی برای بشریت است

رئیس کل دادگستری لرستان گفت: حضرت فاطمه (س) همراه، دلسوز و مشاور پدر و یار، مددکار و گرمابخش زندگی همسر است و خداوند با غضب و خشنودیش، غضبناک و خشنود می‌شود.

رزم با بیان اینکه حضرت زهرای مرضیه (س) الگویی ناب، تمام عیار و ممتاز ملکوتی برای بشریت است،  بیان کرد: ایشان شخصیتی بودند که در زندگی، جهاد، مبارزه، فرزنداری، همسرداری، دانش و فداکاری و حضور در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی اسوه هستند.

حضرت فاطمه زهرا (س) بهانه خلقت هستند

رئیس شورای قضایی لرستان اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) بهانه خلقت هستند و این جایگاه بسیار ارزشمندی است که ایشان را الگوی بشریت هستند.

وی افزود: تعداد همکاران خانم در دادگستری استان ۲۶۰ نفر هستند که شامل ۲۳۵ کارمند خانم و ۲۵ نفر قاضی خانم هستند.

رزم بیان کرد: بیش از ۵۰۰ نفر وکیل بانو در لرستان داریم.

رئیس کل دادگستری لرستان عنوان کرد: بانوان با جدیت در جلسات دادرسی حاضر می‌شوند و از موکلین خود دفاع می‌کنند.

وی بیان کرد: برحسب آمار و اسناد هیات تخلفات اداری  کمترین تخلف در بین بانوان شاغل در دستگاه قضایی لرستان وجود دارد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=23473
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها