• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

4

تنها راه حل پایان دادن به اشغال فلسطین برگزاری همه پرسی است

  • کد خبر : 25964
  • 05 اردیبهشت 1401 - 20:54
تنها راه حل پایان دادن به اشغال فلسطین برگزاری همه پرسی است

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست به گزارش حوه سیاست خارجی ایرنا، انجمن اسلامی فارغ التحصیلان فیلیپین به مناسبت روز جهانی قدس با انتشار بیانیه‌ای عنوان کرد: بار دیگر روز جهانی قدس، ابتکار ارزشمند و ماندنی حضرت امام خمینی (ره) برای حمایت از آرمان آزادی فلسطین فرا رسید و مسلمانان جهان از جمله مردم ایران خود […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

به گزارش حوه سیاست خارجی ایرنا، انجمن اسلامی فارغ التحصیلان فیلیپین به مناسبت روز جهانی قدس با انتشار بیانیه‌ای عنوان کرد: بار دیگر روز جهانی قدس، ابتکار ارزشمند و ماندنی حضرت امام خمینی (ره) برای حمایت از آرمان آزادی فلسطین فرا رسید و مسلمانان جهان از جمله مردم ایران خود را برای گرامیداشت این روز آماده می‌کنند.

در این بیانیه آمده است: امسال روز جهانی قدس در مقطعی فرا می‌رسد که با یورش نظامیان صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی، جنایت گسترده‌ای علیه مردم مسلمان و مظلوم فلسطین رخ می‌دهد و علت اصلی آن، قرار گرفتن رژیم منحوس در مسیر زوال است. امروز رژیم اسرائیل با مشکلات داخلی دست و پنجه نرم می‌کند، کابینه این رژیم بی‌ثبات است و سوء مدیریت در ارگان‌ها، ناتوانی در مقابله با شیوع ویروس کرونا، باعث شده که این رژیم در معرض بی‌ثباتی و عدم امید به آینده قرار گیرد.  

این بیانیه ادامه می‌دهد: در زمینه نظامی، محور مقاومت در سایه رشادت و هدایت های سردار قاسم سلیمانی، فتحی شقاقی و سید حسن نصرالله، به عنوان یک نیروی متحد مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده و با ناکارآمدی گنبد آهنین، موشک های رزمندگان اسلام به راحتی تاسیسات بزرگ این رژیم را تخریب و خواب راحت را از آنان گرفته است.  

این بیانیه می‌افزاید: در عرصه بین المللی به دلیل اعمال تبعیض نژادی، حتی سازمان غربگرای دیده‌بان حقوق بشر، اسرائیل را به عنوان رژیم آپارتاید معرفی کرده است.  چنانچه معرفی اسراییل به عنوان یک رژیم آپارتاید، فراگیر شود تمام دولت‌های دنیا را موظف می‌کند تا مقابل این رژیم ناهمگون با موازین بین‌المللی بایستند.

این بیانیه با اشاره به اینکه اغلب کارشناسان غرب آسیا معتقدند تنها راه حل پایان دادن به اشغال فلسطین برگزاری همه پرسی است که از سوی جمهوری اسلامی ایران اعلام  و به عنوان یک طرح، در سازمان ملل متحد ثبت شد که عنوان می‌کند بر این مبنا، همه مردم فلسطین چه مسلمان، چه یهودی و چه مسیحی شرکت می کنند و به نظام آینده ای که باید در این سرزمین حاکم شود، رای خواهند داد. در این صورت روزی فرا خواهد رسید که در سایه همه پرسی در فلسطین اشغالی، مسلمانان و مسیحیان و یهودیان، نظام جدیدی تاسیس کرده و به صورت مسالمت‌آمیز در کنار هم زندگی کنند.

در پایان این بیانیه آمده است: انجمن اسلامی فارغ التحصیلان فیلیپین با گرامیداشت روز جهانی قدس و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، از مردم شریف ایران بخصوص دانش آموختگان و دانشجویان سراسر کشور تقاضا دارد با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، حضور گسترده خود در راهپیمایی این روز را رقم زنند. امیدواریم به زودی با به ثمر نشستن ابتکار ارزنده حضرت امام خمینی(ره) و تدابیر راهبردی مقام معظم رهبری، شاهد تحقق شعار «امروز ایران، فردا فلسطین» باشیم.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=25964
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها