• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024

اخبار ویژه

سازمانی توانمند برای رفع امور عشایر باید شکل گیرد انتخابات مبنایی بر تحول و تحول مبنایی برای پیشرفت است نسل نو، تفکر نو با دکتر سید اسماعیل حسینی، نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی وکالت تلاش برای احقاق حق و حقیقت است اعلام حمایت عضو شورای مرکزی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی از دکتر خجسته باقرزاده رئیسی: روزانه پیگیر وضعیت سفره و معیشت مردم هستم/به عهدمان با مردم وفا داریم صریح و شفاف با مردم؛ مروری بر ۹ گفت‌وگوی تلویزیونی رئیس جمهور پیام تبریک رییس شورای اسلامی استان فارس به سرپرست اداره کل بازرسی و ارزیابی عملکرد استان ها شوراها و دهیاری های فارس خسارات ناشی از سیل را به شورای استان اعلام کنند اهدای لوح تقدیر از سوی رییس شورای عالی استان های کشور به شهردار شیراز جامعه منتظر شفاف سازی وزارت جهادکشاورزی و برخورد با متخلفان مهلت چهرماهه برای شوراها و شهرداری ها برای تایید گزارش صورت های مالی و تفریغ بودجه لیست انتخاباتی شورای وحدت منتشر شد لیست نهایی «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران+ اسامی شهرستان خفر به عنوان شهرستان هدف گردشگری معرفی شود

3

حذف خدمات درمانی رایگان به افراد واکسینه نشده در سنگاپور

  • کد خبر : 14592
  • 18 آبان 1400 - 11:01
حذف خدمات درمانی رایگان به افراد واکسینه نشده در سنگاپور

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست دولت سنگاپور از درمان رایگان بیماران مبتلا به کووید-۱۹ که “به انتخاب خود برای تزریق واکسن اقدام نکرده اند” حمایت نمی کند. به گزارش ایسنا، وزارت بهداشت سنگاپور روز گذشته (دوشنبه) اعلام کرد: پس از هشتم دسامبر دولت دیگر خدمات درمانی رایگان را برای افرادی که “به انتخاب خود […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

دولت سنگاپور از درمان رایگان بیماران مبتلا به کووید-۱۹ که “به انتخاب خود برای تزریق واکسن اقدام نکرده اند” حمایت نمی کند.

به گزارش ایسنا، وزارت بهداشت سنگاپور روز گذشته (دوشنبه) اعلام کرد: پس از هشتم دسامبر دولت دیگر خدمات درمانی رایگان را برای افرادی که “به انتخاب خود واکسینه نشده اند” پوشش نمی دهد.

وزیر بهداشت سنگاپور با بیان اینکه ۸۲.۴۷ درصد جمعیت این کشور در برابر بیماری کووید-۱۹ واکسینه شده اند، گفت: ما به دنبال آن هستیم تا تمامی افرادی که واجد شرایط دریافت واکسن هستند در برابر این بیماری واکسینه شوند.

بر اساس تحلیل نیویورک تایمز، سنگاپور یکی از بهترین سیستم های مراقبت های درمانی و بهداشتی در جهان را داراست و بر خدمات پزشکی خصوصی متکی است. همچنین کارکنان موظفند بر اساس معیارهای مختلف، بخشی از حقوق خود را در حساب‌های پس‌انداز سلامت قرار دهند.

تصمیم دولت سنگاپور مبنی بر لغو ارائه خدمات درمانی با بودجه عمومی به این معنی است که براساس قوانین این کشور از این پس بیمارستان‌ها باید هزینه درمان افراد واکسینه نشده را که بخش عمده ای از موارد جدید ابتلا و بستری را تشکیل می‌دهند، پرداخت خواهند کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از آکسیوس، وزیر بهداشت سنگاپور در ادامه خاطر نشان کرد: هرچند همچنان هزینه‌های درمان تحت حمایت خواهند بود و شامل یارانه می شوند با این حال حتی بیمارستان‌ها هم ترجیح می‌دهند که اصلا برای این بیماران که از واکسیناسیون امتناع می‌کنند، هزینه نکنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=14592
   

نوشته های مشابه

12آذر
بازی درمانی در کودکان پرخاشگر
گزارش تحلیلی معاصر :

بازی درمانی در کودکان پرخاشگر

15آبان
درد بی درمان سوختگی در ایران
رئیس هیئت مدیره جمعیت حمایت از بیماران سوخته(ققنوس) :

درد بی درمان سوختگی در ایران

08آبان
شناخت انواع هپاتیت
گزارش تحلیلی معاصر:

شناخت انواع هپاتیت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها