• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

2

دیدار مدیرکل اوقاف و امور خیریه بوشهر با مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان

  • کد خبر : 5447
  • 19 مهر 1400 - 10:15
دیدار مدیرکل اوقاف و امور خیریه بوشهر با مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست خبرگزاری میزان – حجت الاسلام اسماعیل پور مدیر کل اوقاف بوشهر با بزرگمهر مدیر کل ثبت اسناد استان ملاقات و پیرامون امور مربوط به چگونگی صدور اسناد مالکیت موقوفات و بقاع متبرکه در سال ۱۴۰۰ و راهکار تداوم و استمرار این موضوع تبادل نظر کردند. در این جلسه که […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

خبرگزاری میزان – حجت الاسلام اسماعیل پور مدیر کل اوقاف بوشهر با بزرگمهر مدیر کل ثبت اسناد استان ملاقات و پیرامون امور مربوط به چگونگی صدور اسناد مالکیت موقوفات و بقاع متبرکه در سال ۱۴۰۰ و راهکار تداوم و استمرار این موضوع تبادل نظر کردند.

در این جلسه که در دفتر مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان برگزار شد حجت الاسلام اسماعیل پور از تلاش‌های کارکنان و مدیریت ثبت استان و ادارات ثبت تابعه در صدور اسناد مالکیت موقوفات قدردانی نمود.

در ادامه بزرگمهر مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر ضمن ارائه آماری از اسناد مالکیت صادره برای موقوفات در سطح استان با اشاره به جلسات قبلی با اداره اوقاف استان ضمن اشاره به تعهد اداره کل ثبت استان و تعداد اسناد مالکیت صادره برای موقوفات گفت: به کلیه پرونده­‌های تشکیل و تکمیل شده­‌ی موقوفات و بقاع متبرکه در واحد‌های ثبتی استان سند مالکیت صادر گردیده و دستورات لازم برای رسیدگی به تقاضا‌های واصله از طریق ادارات اوقاف شهرستان­ها صادر شده است.

در ادامه جلسه ضمن بررسی موانع و مشکلات موجود در شهرستان‌های مختلف راهکار‌های مناسب از طرف مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان ارائه گردید.

 

در پایان به پاس زحمات و تلاش‌های بزرگمهر لوح تقدیری از طرف حجت الاسلام اسماعیل پور به وی اهداء شد.

 

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=5447
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها