• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

اخبار ویژه

دکتر اسماعیل حسینی عضو ناظر در شورای عالی انرژی شد انتخاب حمید سلیمی به عنوان رییس تعاونی حقوقدانان کشور مراسم شیرخوارگان حسینی در شیرخوارگاه «حضرت ولی عصر (عج)» برگزار شد/ شیرخوارگاه «حضرت ولی عصر (عج)» تنها مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست زیر سه سال استان فارس است بازدید دکتر سید اسماعیل حسینی از کوهمره سرخی ضرورت ورود نهادهای نظارتی و دستگاه قضا به ادعای پست‌فروشی در شهرداری تهران شهر نیازمند عطاری دانا و خموش است/برگزاری انتخابات داخلی شورای شهر تهران در هفته‌های آتی حضور پزشکیان و مخبر در اجتماع عزاداران حسینی نهاد ریاست جمهوری معیارها و روند انتخاب اعضای کابینه چهاردهم تشریح شد تاکید مخبر بر ضرورت اجرای تمام مصوبات ستاد مرکزی اربعین تا نیمه محرم دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی با رئیس‌جمهور منتخب ۷۹ ضربه وزارت اطلاعات در رویارویی مستقیم با تروریست‌ها در دولت جدید با آزاد شدن واردات خودرو امکان انتخاب بهتر و رقابت بیشتر وجود دارد نقش تعاون در برنامه پنجم و ششم توسعه/ لزوم توجه به سیاست‌های پشتیبانی و مانع‌زدایی از توسعه‌ی تعاونی‌ها کارگران نتوانسته اند بطور کامل از مواهب اصل ۲۹ قانون اساسی بهره مند گردند/عدم وجود تشکیلات غیر سیاسی و صرفا صنفی بزرگترین معضل کارگران در دهه های گذشته بوده است پیام تبریک رییس شورای اسلامی استان فارس به رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی

4

معاونت خدمات شهری نسبت به ایجاد ستاد برف روبی اهتمام بیشتری داشته باشد

  • کد خبر : 13414
  • 16 آبان 1400 - 11:05
معاونت خدمات شهری نسبت به ایجاد ستاد برف روبی اهتمام بیشتری داشته باشد

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست یک عضو شورای شهر تهران گفت: معاونت خدمات شهری نسبت به ایجاد ستاد برف روبی اهتمام بیشتری داشته باشد. به گزارش ایسنا، مهدی پیرهادی در جلسه امروز شورای شهر تهران از زحمات معاونت خدمات شهری، پاکبان ها و تمامی کسانی که در رفع گرفتگی معابر زحمت کشیدند تشکر کرد […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

یک عضو شورای شهر تهران گفت: معاونت خدمات شهری نسبت به ایجاد ستاد برف روبی اهتمام بیشتری داشته باشد.

به گزارش ایسنا، مهدی پیرهادی در جلسه امروز شورای شهر تهران از زحمات معاونت خدمات شهری، پاکبان ها و تمامی کسانی که در رفع گرفتگی معابر زحمت کشیدند تشکر کرد و گفت: شرایط معابر نسبت به سال‌های گذشته وضعیت بهتری داشته است. معاونت خدمات شهری بایستی نسبت به ایجاد ستاد برف روبی اهتمام بیشتری داشته باشد.

پیرهادی در سخنان خود از شهروندان تهرانی بابت اطلاعاتی که از طریق سامانه ١٣٧ به شهرداری رساندند و به یاری شهرداری آمدند نیز تشکر کرد.

 به گزارش ایسنا، پرویز سروری پس از استماع گزارش معاون شهردار گفت: ما دچار یک غلفت بزرگ در شهرداری هستیم و این غفلت سبب می‎شود روایت‏گری را دیگران انجام دهند و شهرداری از خود روایتی نداشته باشد. شهرداری در این چندروز عملیات بزرگی را انجام داد و ۱۰هزار نفر فعال بودند تا با آب‏گرفتگی مقابله کنند اما کسی خبر ندارد و در عوض کلیپی متعلق به سال ۹۶ در فضای مجازی منتشر می‎شود و مردم در خانه‎های خود فکر می‎کنند که تهران را آب برده است.

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران از روابط عمومی شهرداری خواست که اقدامات شهرداری را روایت گری کنند تا مظلومانه مورد هجمه واقع نشوند.

وی افزود: ما شهرداری را مقصر می‏دانیم، اگر روایت‏گری نکند و همچون یک فرد مظلوم در گوشه‎ای بایستد چنین وضعی بروز می‎کند. گلایه ما از روابط عمومی شهرداری است که با تخریب‏گران مقابله نمی‎کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=13414
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها