• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

0

واکنش رییس فدراسیون دوومیدانی به خداحافظی حدادی از دنیای قهرمانی

  • کد خبر : 26106
  • 08 اردیبهشت 1401 - 14:44
واکنش رییس فدراسیون دوومیدانی به خداحافظی حدادی از دنیای قهرمانی

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست هاشم صیامی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، درباره خداحافظی احسان حدادی از دنیای قهرمانی پس از شرکت در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو اظهار داشت: فدراسیون دوست دارد تا زمانی که در توان ورزشکار هست از دوومیدانی خداحافظ نکند و باید از خودش بپرسید که آیا پس از این بازی‌ها […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

هاشم صیامی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، درباره خداحافظی احسان حدادی از دنیای قهرمانی پس از شرکت در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو اظهار داشت: فدراسیون دوست دارد تا زمانی که در توان ورزشکار هست از دوومیدانی خداحافظ نکند و باید از خودش بپرسید که آیا پس از این بازی‌ها خداحافظی می‌کند یا خیر؟

وی درباره اردوی آماده‌سازی حدادی در کشور آمریکا توضیح داد: پیش از این نیز عنوان کردیم که اگر ورزشکاری بخواهد به اردوی خارج از کشور برود، هزینه آن معادل همان پرداختی اردوهای داخلی برای دیگر ورزشکاران است. پرداخت هزینه‌های گزاف برای اردوهای خارجی در برنامه فدراسیون نیست. دوومیدانی ایران را با نام احسان حدادی می‌شناسند. وی در این شرایط بد اقتصادی، فدراسیون را درک و در اردوهای داخلی تمریناتش را دنبال کرد.

رییس فدراسیون دوومیدانی درباره اینکه هزینه اعزام حدادی به آمریکا از کجا تامین می‌شود، گفت: هنوز برای ما از آمریکا دعوت‌نامه‌ای نیامده و حتما این موضوع را بررسی می‌کنیم. وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در کنار فدراسیون دوومیدانی هستند و برای ورزشکارانی که به مرز آمادگی رسیدند، حمایت خوبی خواهند داشمی‌کنند.

وی یادآور شد: در صورتی که ورزشکاری شرایط خوب و مسابقه‌ای در پیش داشته باشد، باید در کمیته تخصصی مورد بررسی قرار گیرد و بعد از آن اعزام شود. در کنار حدادی باید برای اعزام مهدی پیرجهان به مسابقات برون مرزی تصمیم بگیریم.

صیامی در پاسخ به این پرسش که کسب مدال حدادی در آسیا قبال پیش‌بینی است و چرا او برای تمرین باید به آمریکا اعزام شود، گفت: شانس مدال وی بالاست. وقتی ورزشکاری به مرز آمادگی ۹۰ درصد رسیده باشد، باید کاری کنیم تا به آمادگی صد درصد برسد. به دنبال این هستیم تا بهترین اتفاق رقم بخورد. در هر صورت تفاوت زیادی بین مدال طلا و نقره در بازی‌های آسیایی است. هر رییس فدراسیونی در این وضعیت قرار بگیرد، تلاش می‌کند تا بهترین شرایط را برای دوومیدانی‌کار خود مهیا کند.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر تمرینات و اردوهای داخلی باید مسابقات بین‌المللی خوبی را برای ورزشکاران حضور ورزشکاران برنامه‌ریزی کنیم تا آنها به صد درصد آمادگی برسند. حوزه قهرمانی فقط با تمرین تکمیل نمی‌شود؛ بلکه باید ورزشکاران ایران در مسابقات بزرگ شرکت کنند و در کنار برترین دوومیدانی‌کاران جهان مسابقه دهند تا به بهترین رکورد برسند. همانطور که تیم ملی فوتبال برای نتیجه گرفتن در جام جهانی نیازمند دیدارهای تدارکاتی با تیم‌های بزرگ دنیاست تا به شرایط ایده‌آل برسد، دوومیدانی‌کاران هم نیازمند چنین مسابقاتی هستند.

رییس فدراسیون دوومیدانی یادآور شد: نمی‌توان گفت اگر ورزشکاری خوب  است، اصلا مسابقه ندهد. یک ورزشکار برای رسیدن به آمادگی لازم باید مسابقات باکیفیتی را تجربه کند و فدراسیون وظیفه دارد تا شرایط را مهیا کند.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=26106
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها