• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

4

اجرای ۱۷۹ عنوان برنامه در قالب ۴۰۳۳ فعالیت اجرایی در هفته بسیج

  • کد خبر : 17114
  • 24 آبان 1400 - 13:09
اجرای ۱۷۹ عنوان برنامه در قالب ۴۰۳۳ فعالیت اجرایی در هفته بسیج

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست ساعت: ۱۴:۰۹ منتشر شده در مورخ: ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ شناسه خبر: ۱۷۸۴۴۷۹ فرمانده سپاه سیدالشهداء استان تهران خبر داد: فرمانده سپاه سیدالشهداء استان تهران گفت: در هفته بسیج امسال ۱۷۹ عنوان برنامه در قالب ۴۰۳۳ فعالیت اجرایی برگزار می‌شود. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

ساعت: ۱۴:۰۹
منتشر شده در مورخ: ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
شناسه خبر: ۱۷۸۴۴۷۹

فرمانده سپاه سیدالشهداء استان تهران خبر داد:

فرمانده سپاه سیدالشهداء استان تهران گفت: در هفته بسیج امسال ۱۷۹ عنوان برنامه در قالب ۴۰۳۳ فعالیت اجرایی برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، سردار احمد ذوالقدر صبح امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار کرد: ارزشمندترین و عظیم‌ترین سرمایه هر کشور نیروی انسانی است، چرا که انسان عنصر تاثیرگذار در رشد و تعالی کشور در حوزه‌های اجتماعی، امنیتی، ابتکار، تولید، اشتغال، فرهنگ و سیاست است.

 

وی گفت: قدرت کار نیروی انسانی جوان به توان ارزیابی می‌شود، به این معنا که جوانی جامعه موجب می‌شود سرعت کار با توان و نه با ضریب پیش رود، همچنان که نقش این مهم در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مشهود است.

 

فرمانده سپاه سیدالشهداء استان تهران تاکید کرد: امروز استعمارگران و جهان‌خوران اعتراف می‌کنند که اسلام به عنوان مکتبی الهی قادر است بشر را به سعادت برساند.

 

سردار ذوالقدر بیان کرد: از سویی دشمنان به این مهم معترفند که ایران اسلامی کشوری مسلمان، شیعی و ظلم‌ستیز البته در جغرافیای ژئوپلوتیک و از نظر موقعیت جغرافیایی بی‌بدیل و بی‌مانند است.

 

وی با اشاره به حکمت الهی امام راحل در بنیان نهادن بسیج در ۵ آذر ماه ۵۸، خاطرنشان کرد : پس از پیروزی انقلاب یک تهدید محتمل و سنگین برای کشور متصور و آن حمله نظامی، کودتا و تجزیه‌طلبی بود، بنابراین معمار کبیر انقلاب با درک این مهم و با توجه به بی‌ثباتی کشور در حوزه نظامی، فرمان تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی بسیج را صادر کرد.

 

اجرای ۱۷۹ برنامه در هفته بسیج

 

فرمانده سپاه سیدالشهداء استان تهران در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح مهمترین برنامه‌های هفته بسیج پرداخت و از اجرای ۱۷۹ عنوان برنامه در قالب ۴۰۳۳ فعالیت اجرایی در هفته بسیج خبر داد.

 

سردار ذوالقدر با اشاره به برگزاری برخی از این برنامه‌ها در سطح همه نواحی و حوزه‌ها، تصریح کرد: از مهمترین برنامه‌های هفته بسیج تجدید میثاق با امام راحل در حرم مطهر امام خمینی (ره)، غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا است.

 

وی فضاسازی عمومی، شهری و تبلیغی، تجلیل از خانواده‌های ۴ هزار شهید بسیجی، سرکشی از خانواده‌های شهدای و جانبازان مدافع حرم را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد.

 

توزیع یک میلیون بسته معیشتی در رزمایش کمک مومنانه

 

فرمانده سپاه سیدالشهداء استان تهران گفت: همچنین در قالب رزمایش کمک مومنانه و از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون قریب به یک میلیون بسته بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا توزیع شده است.

 

سردار ذوالقدر گفت: برپایی نمایشگاه‌های دستاورد بسیج، برگزاری یادواره شهید شاخص سلامت و بزرگداشت سه شهیده این حوزه، برگزاری رزمایش اقتدار و رژه خودرویی و موتوری، توزیع رایگان ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده، برپایی میز خدمت و ارائه مشاوره‌های مذهبی، خانوادگی و اخلاقی در بوستان‌ها و معابر عمومی از دیگر برنامه‌ها است.

 

اجرای ۵۱۳ پروژه عمرانی

 

وی با اشاره به بهره‌برداری از ۵۱۳ پروژه عمرانی طی ۱۰ ماه گذشته، اظهار کرد: این پروژه شامل احداث و یا مرمت مدرسه، مسجد، کانال آبرسانی، خانه عالم و واحدهای مسکونی است، البته پروژه‌های دیگری از این دست در هفته بسیج اجرایی می‌شود.

 

فرمانده سپاه سیدالشهداء استان تهران از پرداخت تسهیلات ۳۶ میلیارد تومانی اشتغالزایی در حوزه‌ اقتصاد مقاومتی و یا اشتغال خانگی خبر و ادامه داد: با توجه به وقوع زمین‌لرزه در مناطق جنوبی کشور، همه پایگاه‌های مقاومت کمک‌های نوع‌دوستانه مردم شامل موارد نقدی و غیر نقدی را برای زلزله‌زدگان جمع‌آوری و ارسال می‌کنند.

 

سردار ذوالقدر با اشاره به ارسال محموله کمک‌های مردم به زلزله‌زدگان اندیکا در استان خوزستان، بیان کرد: در هفته بسیج و به صورت نمادین ۱۲ واحد مسکونی تحویل زلزله‌زدگان سی‌سخت می‌شود.

 

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=17114
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها