• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024

اخبار ویژه

دکتر مرندی: خانواده‌ام هیچ وقت به زندگی در خارج فکر نمی‌کنند حکم کمیته انضباطی برای نکونام چه خواهد بود؟ بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات جمع آوری شد  سفیر ایران: درصورت دست زدن مجدد اسرائیل به اقدام نظامی، پاسخ تهران قاطع تر خواهد بود رییس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین مشخص شد پیام تسلیت همت فارس به رییس شورای هماهنگی شهرستان های این حزب در استان مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین منصوب شد کلیات طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات تصویب شد تحولات کانون وکلا از گذشته تاکنون از زبان دکتر پارسا حقوق امسال کارمندان و بازنشستگان ابلاغ شد + جزئیات دیگر برای تماشای بازی‌های بزرگ به استادیوم نروید! رییس‌جمهور: سازش با صهیونیست‌ها قمار روی اسب بازنده است/ ایران همچنان حامی مقاومت می‌ماند تصویب ۱۳ دستور کار حفاظتی محیط زیست در دولت سیزدهم سودآورترین بازار ایران را بشناسید + عکس دیدار نماینده منتخب شهرستان سپیدان و بیضا با رییس دیوان محاسبات کشور

3

استاندار همدان: پیوست پدافند غیرعامل باید مبنای اجرای همه طرح‌ها باشد

  • کد خبر : 11552
  • 12 آبان 1400 - 14:16
استاندار همدان: پیوست پدافند غیرعامل باید مبنای اجرای همه طرح‌ها باشد

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست به گزارش ایرنا، «علیرضا قاسمی فرزاد» روز چهارشنبه در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان همدان، افزود: اجرای هر اقدامی مستلزم داشتن پیوست پدافند غیرعامل است و باید این اصل به عنوان یک موضوع مبنایی مورد توجه همه متولیان امر قرار گیرد.. وی اظهار داشت: امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری در جهان […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست</p>


به گزارش ایرنا، «علیرضا قاسمی فرزاد» روز چهارشنبه در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان همدان، افزود: اجرای هر اقدامی مستلزم داشتن پیوست پدافند غیرعامل است و باید این اصل به عنوان یک موضوع مبنایی مورد توجه همه متولیان امر قرار گیرد..

وی اظهار داشت: امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری در جهان اقدام های خرابکانه و تخریبی نیز افزایش یافته بنابراین در صورت منطبق نکردن خود با پیشرفت های جهانی، دچار آسیب و خسران خواهیم شد.

استاندار همدان ادامه داد: حمله سایبری به نازل ها و سیستم سوخت رسانی نمونه ای از اقدام های خرابکارانه دشمن است که این آسیب پس از تلاش متخصصان رفع شد و هم اینک هیچ مشکلی در جایگاه های استان برای عرضه سوخت وجود ندارد.

قاسمی فرزاد گفت: همه نهادها و سازمان ها باید علاوه بر انجام وظایف ذاتی خود، با استفاده از دانش و توان متخصصان مباحث و زیرساخت های پدافندی را نیز ارتقا دهند.

وی گفت: در کلان کشور پدافند غیرعامل اقداماتی خوبی را انجام داده است، با این وجود باید آموزش ها به شکل گسترده و تخصصی در بخش های مختلف از جمله زیستی، آب و امنیت غذایی تداوم داشته باشد.

استاندار همدان خواستار بررسی وضعیت اماکن عمومی و شرکت ها از جمله تولید کنندگان مواد اولیه و مواد غذایی از ابعاد پدافندی شد و گفت: ضمن بررسی مشکلات باید روند رفع مشکل نیز در گزارش ها قید و نسبت به حراست از انبارها بسیار دقیق و حساب شده، عمل شود.

قاسمی فرزاد افزود: کارگروه های ۱۴ گانه ذیل شورای پدافند غیر عامل باید آموزش ها و اطلاع رسانی را در دستور کار قرار دهند.

وی تصریح کرد: دشمن با ایجاد اشکال در سوخت رسانی درصدد ایجاد ناامنی و نارضایتی عمومی بود که با هوشیاری مسئولان و همراهی همه دستگاه ها این دسیسه ها خنثی و امید دشمن به ایجاد ناامنی به یاس تبدیل شد.

استاندار همدان در ادامه با گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان، گفت: در این روز مردم ایران با تمام وجود به جهانیان اعلام کردند که از استکبار نفرت دارند و این نفرت با گذشت زمان روز به روز بیشتر شده است.

۸ تا ۱۴ آبان به عنوان هفته پدافند غیرعامل نامگذاری شده است.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=11552
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها