• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

3

بازداشت عاملان تیراندازی شب گذشته در خیابان شصت متری یاسوج

  • کد خبر : 16141
  • 22 آبان 1400 - 14:15
بازداشت عاملان تیراندازی شب گذشته در خیابان شصت متری یاسوج

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از بازداشت هر دو عامل تیراندازی عصر جمعه ۲۱ آبان ماه ۱۴۰۰ در خیابان شصت متری یاسوج، با تلاش و سرعت عمل تحسین برانگیز مامورین خدوم پلیس اطلاعات استان، در همان شب کمتر از پنج ساعت […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از بازداشت هر دو عامل تیراندازی عصر جمعه ۲۱ آبان ماه ۱۴۰۰ در خیابان شصت متری یاسوج، با تلاش و سرعت عمل تحسین برانگیز مامورین خدوم پلیس اطلاعات استان، در همان شب کمتر از پنج ساعت خبر داد.

 سید علی ملک حسینی افزود: به مخلان در نظم و امنیت عمومی هشدار داد و تأکید کرد: ایجاد درگیری و استفاده از هرگونه سلاح سرد و گرم، بازداشت و محکومیت به مجازات های سنگین را در پی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه با بررسی اولیه در این اقدام اختلاف سابق یکی از بستگان دو متهم مسلح موتورسوار احراز شده و بنابراین انگیزه انتقام جویی شخصی مطرح بوده،اظهار کرد: دادستانی با چنین اقداماتی شدیدترین برخورد قانونی را خواهد داشت، بنابراین در همان لحظات اول وقوع حادثه موضوع در دستور کار ویژه حوزه دادستانی قرار گرفت و دستورات قضایی جهت سرعت در شناسایی و بازداشت متهمین با ورود به منزل و مخفیگاه صادر شد و با تلاش و جدیت مامورین انتظامی پلیس اطلاعات استان کمتر از ۵ ساعت دستگیر و بازپرس با تفهیم اتهام هر دو متهم را با شدیدترین قرار تامین کیفری به زندان اعزام کرد.

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج تصریح کرد: در این راستا با توجه به لزوم به کار گیری اقدامات قضایی و پیشگیرانه و برخورد و جلوگیری از جولان اراذل و اوباش تاکنون سه مرحله از طرح قضایی، انتظامی و امنیتی در مرکز استان بسیار موفقیت آمیز بوده و رضایت شهروندان را به دنبال داشته است.

ملک حسینی خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح ها مقادیر زیادی سلاح گرم و سرد و مهمات سلاح گرم و مشروبات الکلی کشف گردیده و گروهی از اراذل و اوباش دستگیر شده اند

وی در پایان ضمن تشکر از هوشیاری، احساس مسئولیت، همکاری و مشارکت بسیار خوب مردم فهیم و متدین استان با این مجموعه قضایی و پلیس، جهت برخورد با عاملین نزاع و حاملین سلاح گرم و سرد در جامعه، تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت های موجود و رصد شبانه روزی با جدیت و قاطعیت، با اینگونه هنجارشکنان به شدت و با جدیت برخورد می نماید. چنین متهمانی تا پایان مهلت قانونی در بازداشت خواهند ماند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد دادستان یاسوج بیان کرد: شهروندان ارزشمند استان کهگیلویه و بویراحمد می توانند از طریق خط ارتباطی سامد ک.ب با شماره ۰۹۱۷۲۱۰۹۷۷۳ گزارشات و مطالب خود را جهت بررسی از طریق پیام رسان های مطرح بصورت محرمانه جهت ارسال نمایند.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=16141
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها