• امروز : سه شنبه - ۲ تیر - ۱۴۰۵
  • برابر با : Tuesday - 23 June - 2026

اخبار ویژه

قالیباف: بدون دیپلماسی، زحمت عرصه میدان به ثمر نخواهد نشست پویش ملی «۲۵ درجه؛ قرار همدلی»  نقش مهمی در کاهش مصرف برق دارد/ایران را با هم روشن نگه داریم فارس رتبه دوم کشور در حوزه نرخ‌نامه‌های صنفی است واکنش مهاجرانی به تخریب و تهدید رئیس‌جمهور لهستان بالاترین نشان افتخارش را از زلنسکی پس گرفت! جنگ اسرائیل و حزب الله شدت گرفت / تلاش برای عملیات ترور در ادلب/ بمباران فسفری رژیم صهیونیستی/ هشدار صنعا به تل آویو دست به ماشه آماده حراست از امنیت ملی درصورت بدعهدی دشمن هستیم   آینده روابط ایران با همسایگان به کیفیت تفاهم تهران-واشینگتن گره خورده است مبلغ اجاره بها را چه کسی تعیین می کند؟ ویدیو| ورود کریستیانو رونالدو به استادیوم بسیج ۷ هزار نیروی هلال‌احمر برای پوشش مراسم تشییع رهبر شهید انقلاب اسلامی انتصاب هاشم انصاری جابری به عنوان دبیر حزب خدمت استان فارس اجرای قراردادهایی به ارزش یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در سطح استان/ انعقاد تفاهم‌نامه‌ای برای ایجاد نیروگاه خورشیدی پنج مگاواتی برای شهرداری‌های استان فارس اجرای برنامه های متنوع با هدف جلب مشارکت فعال شهروندان در زمینه حفاظت از محیط زیست همزمان با هفته محیط زیست پاکبانان از ارکان مهم حفظ سلامت، امنیت و آرامش شهروندان در شیراز به شمار می‌روند

10
آماده‌باش مدیریت شهری شیراز در پی اعلام وضعیت قرمز هواشناسی

تأکید شهردار کلان‌شهر شیراز بر هماهنگی شبانه‌روزی و بسیج کامل امکانات در ستاد مدیریت بحران

  • کد خبر : 40776
  • 24 آذر 1404 - 22:23
تأکید شهردار کلان‌شهر شیراز بر هماهنگی شبانه‌روزی و بسیج کامل امکانات در ستاد مدیریت بحران
در پی اعلام وضعیت قرمز هواشناسی، سومین جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری شیراز به ریاست شهردار این کلان‌شهر برگزار شد و بر هماهنگی شبانه‌روزی همه بخش‌های خدمات‌رسان، بسیج کامل امکانات و نیروی انسانی و نیز درخواست از شهروندان برای اجتناب از ترددهای غیرضروری با هدف حفظ سلامت شهروندان تأکید شد.

به گزارش طلوع سیاست، در پی اعلام وضعیت قرمز هواشناسی، سومین جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری شیراز با حضور محمدحسن اسدی، شهردار کلان‌شهر شیراز و رئیس این ستاد، و دیگر مسئولان ارشد شهرداری برگزار شد تا آمادگی کامل این نهاد خدمات‌رسان برای مقابله با خطرات احتمالی ناشی از بارش‌های شدید مورد تأکید و بازبینی نهایی قرار گیرد.
شهردار شیراز در این جلسه که با حضور قائم‌مقام، معاونان، مدیران‌کل، رؤسای سازمان‌ها و شهرداران مناطق یازده‌گانه برگزار شد، بر لزوم هماهنگی لازم بین تمامی بخش‌ها و نیروهای خدمات‌رسان برای ارائه خدمات مطلوب و شبانه‌روزی تأکید کرد.
وی حفظ سلامت، رفاه و آسایش شهروندان را مهم‌ترین اولویت مدیریت شهری دانست.
اسدی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد و انجام اقدامات پیشگیرانه، اعلام کرد: هم‌اکنون اکیپ‌های عملیاتی شهرداری با تجهیزات لازم در نقاط مختلف شهر، به‌ویژه نقاط مستعد آب‌گرفتگی، مستقر و در آماده‌باش کامل هستند، علاوه بر این، تا پایان اعلام بارندگی نیروهایی به‌صورت دیده‌بان و گشت‌زنی در سطح شهر حضور دارند تا کوچک‌ترین مشکلات را رصد و برای رفع فوری آن اقدام کنند.
شهردار شیراز خطاب به شهروندان گفت: با وجود نصب بنرهای هشدار و اطلاع‌رسانی از طریق فضای مجازی، از همشهریان عزیز تقاضا داریم از ترددهای غیرضروری در سطح شهر و تجمع در مکان‌های ناایمن مانند حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند، چراکه این همکاری به نیروهای خدمات‌رسان امکان می‌دهد خدمات مدنظر را با کیفیت و سرعت بیشتری ارائه دهند.
سکاندار مدیریت شهری شیراز در این جلسه بر آمادگی مستمر، انسجام سازمانی و تصمیم‌گیری اصولی و سریع در مواقع بحرانی تأکید کرد.
اسدی یادآور شد: شهرداری شیراز با بسیج کامل امکانات، نیروی انسانی و تجهیزات اجرایی، از روزها قبل تمهیدات لازم برای مدیریت بارش‌های شدید را عملیاتی کرده و ستاد مدیریت بحران آن از نخستین ساعات صدور هشدار فعال شده است.
شهردار شیراز در پایان با بیان اینکه تمام تلاش برای آرامش خاطر مردم به کار بسته شده است، ابراز امیدواری کرد که با همکاری شهروندان و تلاش شبانه‌روزی نیروهای شهرداری، پس از این بارندگی‌ها شاهد سلامتی و خوشحالی همه عزیزان باشند.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=40776
   

نوشته های مشابه

01تیر
پویش ملی «۲۵ درجه؛ قرار همدلی»  نقش مهمی در کاهش مصرف برق دارد/ایران را با هم روشن نگه داریم
مدیرعامل برق منطقه‌ای فارس و بوشهر در نشست خبری هفته صرفه جویی در مصرف برق و اجرای پویش «همدلی برای روشنایی ایران»:

پویش ملی «۲۵ درجه؛ قرار همدلی»  نقش مهمی در کاهش مصرف برق دارد/ایران را با هم روشن نگه داریم

31خرداد
فارس رتبه دوم کشور در حوزه نرخ‌نامه‌های صنفی است
 در آیین گرامیداشت روز ملی اصناف در در اتاق اصناف مرکز استان فارس عنوان شد:

فارس رتبه دوم کشور در حوزه نرخ‌نامه‌های صنفی است

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها