• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

1

تثبیت قدرت مقاومت، خانه عنکبوتی صهیونیست‌ها را سست کرده است

  • کد خبر : 26088
  • 06 اردیبهشت 1401 - 16:19
تثبیت قدرت مقاومت، خانه عنکبوتی صهیونیست‌ها را سست کرده است

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست به گزارش حوزه پارلمانی ایرنا، دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای نوشت: ضمن گرامیداشت سالروز نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام راحل حضرت امام خمینی قدس الله سره؛ همه آحاد مردم […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

به گزارش حوزه پارلمانی ایرنا، دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای نوشت: ضمن گرامیداشت سالروز نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام راحل حضرت امام خمینی قدس الله سره؛ همه آحاد مردم قهرمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی؛ نمایندگان مجالس جهان؛ سازمان‌های مردم نهاد و آزادیخواهان جهان را به مشارکت در این راهپیمایی عظیم؛ هدفمند و حق طلبانه دعوت می‌کند.

این بیانیه افزود: از اینکه امروز در آستانه چهل و پنجمین راهپیمایی روز جهانی قدس جوانان فلسطینی با انجام عملیات در سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ و کرانه غربی که بیانگر حضور و امیدواری همه آحاد ملت فلسطین در نبرد آزادی سرزمین‌های اشغالی است؛ ثابت کردند فلسطین همچنان علیرغم خیانت برخی حاکمان عربی زنده است و ملت مقتدر فلسطین با اعتقاد به فرهنگ شهادت و مقاومت؛ تا تحقق حقوق مشروع و آرمان‌های خود ایستاده‌اند و مبارزه می‌کنند؛ به عمق اندیشه و راهبرد امام راحل واقف می‌شویم.

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس عنوان کرد: خدا را شاکریم که پایداری و مقاومت ملت فلسطین توانسته است قدرت آمریکا و اروپا به عنوان حامیان اصلی رژیم صهیونیستی و دولت‌های سازشکاری که ساده‌لوحانه فکر می‌کنند با عادی سازی روابط و جلب رضایت صهیونیست‌ها می‌توانند پایه‌های سست و پوشالی حکومت‌های ضدمردمی خود را مستحکم کنند؛ به چالش کشانده و دشمن را زمینگیر کرده است.

این بیانیه تصریح کرد: امروز این قدرت و توان مقاومت است که تعیین کننده سرنوشت تحولات منطقه ‌می‌باشد و بالندگی آن از انتفاضه سنگ به مرحله انتفاضه موشکی و پهپادهای رادارگریز؛ خواب را از چشمان صهیونیست‌ها ربوده است.

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس افزود: بی‌تردید تثبیت و نهادینه شدن قدرت مقاومت؛ خانه عنکبوتی صهیونیست‌ها را بیش از هر زمان دیگری سست نموده و زوال و فروپاشی رژیم اشغالگر؛ نژادپرست و کودک کش تل آویو همانگونه که مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مد ظله العالی) فرمودند بسیار نزدیک است و روند شکست های متوالی اتئلاف نامیمون آمریکایی- صهیونیستی؛ در سوریه؛ عراق؛ یمن؛ لبنان و افغانستان نوید دهنده پیروزی قطعی ملت های منطقه و برقراری ثبات و امنیت پایدار و استقلال و تامین امنیت دست جمعی است.

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت از وحدت و یکپارچگی ملت‌های مسلمان بار دیگر از مجالس اسلامی و جهان و سازمان‌های مردم نهاد می‌خواهد تا با محکومیت تجاوزات و جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس، مانع از نهادینه شدن زورگویی و ظلم و ستم در عرصه بین‌المللی شوند و از حقوق مشروع ملت فلسطین حمایت کنند.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=26088
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها