• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024

اخبار ویژه

تشکیل تعاونی اشتغال و تولید در ادارات فارس به همت شورای اسلامی استان فارس/ شوراهای اسلامی فارس به راه اندازی نهضتی از صنایع تبدیلی کمک کنند تبریک شوراها از سوی رئیس شورای اسلامی استان فارس برگزاری جلسه شورای اسلامی استان فارس با حضور استاندار فارس/ لزوم اختصاص ساختمان اداری برای شورای اسلامی استان فارس دکتر مرندی: خانواده‌ام هیچ وقت به زندگی در خارج فکر نمی‌کنند حکم کمیته انضباطی برای نکونام چه خواهد بود؟ بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات جمع آوری شد  سفیر ایران: درصورت دست زدن مجدد اسرائیل به اقدام نظامی، پاسخ تهران قاطع تر خواهد بود رییس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین مشخص شد پیام تسلیت همت فارس به رییس شورای هماهنگی شهرستان های این حزب در استان مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین منصوب شد کلیات طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات تصویب شد تحولات کانون وکلا از گذشته تاکنون از زبان دکتر پارسا حقوق امسال کارمندان و بازنشستگان ابلاغ شد + جزئیات دیگر برای تماشای بازی‌های بزرگ به استادیوم نروید! رییس‌جمهور: سازش با صهیونیست‌ها قمار روی اسب بازنده است/ ایران همچنان حامی مقاومت می‌ماند

1

رییس جمهور: تکمیل پروژه های نیمه تمام خراسان شمالی در اولویت قرار دارد

  • کد خبر : 27269
  • 02 تیر 1401 - 13:52
رییس جمهور: تکمیل پروژه های نیمه تمام خراسان شمالی در اولویت قرار دارد

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله رییسی روز پنجشنبه در بدو ورود به فرودگاه بجنورد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خراسان شمالی دارای مردمی خونگرم و پرتلاش است که در تمامی عرصه های مختلف انقلاب از جمله دفاع مقدس خوش درخشیده اند. وی تصریح کرد: خراسان شمالی استانی نوپاست، […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست</p>


به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله رییسی روز پنجشنبه در بدو ورود به فرودگاه بجنورد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خراسان شمالی دارای مردمی خونگرم و پرتلاش است که در تمامی عرصه های مختلف انقلاب از جمله دفاع مقدس خوش درخشیده اند.

وی تصریح کرد: خراسان شمالی استانی نوپاست، اگرچه پس از گذشت سالها از تاسیس آن اما همچنان بدلیل محرومیت شرایط یک استان را ندارد.

رییس جمهور افزود: تمامی مسائل و چالش های خراسان شمالی توسط کارشناسان دولت، استاندار و مسوولان مورد بررسی قرار گرفته، که ماحصل این بررسی ها توجه خاص به این استان است.

وی اضافه کرد: پروژه های نیمه تمام مثل سایر استان های کشور خراسان شمالی را نیز رنج می دهد و این دولت جهادی دنبال کلنگ زنی نیست و سعی داریم؛ آنچه را که نیمه تمام است، سامان دهیم.

آیت الله رییسی با بیان اینکه خراسان شمالی قطب کشاورزی محسوب می شود، خاطرنشان کرد: باید به بخش کشاورزی رسیدگی شود، ضمن اینکه این استان دارای مرز مشترکی با کشور ترکمنستان است و راه اندازی بازارچه مرزی می تواند بر شرایط اقتصادی این خطه تاثیرگذار باشد.

وی بیان کرد: خراسان شمالی دارای چهره های تحصیلکرده و نخبگان زیادی است که اگر شغل درخور شان این استان فراهم شود بیشتر می تواند در توسعه استان تاثیرگذار باشد و گاهی زمینه کار در این استان فراهم نیست و در استان های همجوار فعالیت می کنند.

وی گفت: در سفر به ترکمنستان؛ این کشور نیز تمایل جدی بر فعال شدن بازارچه های مرزی دارند و این بازارچه ها می تواند دادو ستد بین دو کشور را فعال کند.

رییس جمهور ادامه داد: باید از تمامی ظرفیت ها و پتانسل های استان در سال اشتغال و دانش بنیان استفاده و اشتغال ایجاد کرد.

وی افزود: دولت در عرصه های مختلف از تولید حمایت و تسهیلات لازم را در اختیار سرمایه گذار قرار می دهد  و آنچه را که در پاییتخت و این استان بررسی شد سعی در اجرای مصوبات درخور استان است تا شرایط اقتصادی مردم این خطه بهبود یابد.

دیدار با اقشار مختلف مردم، ایثارگران، جانبازان و خانواده شهدا، برگزاری شورای اداری، بازدید از برخی پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی و خدماتی و برگزاری نشست خبری در پایان سفر از مهمترین برنامه‌های سفر یک‌روزه رئیس‌جمهور به خراسان شمالی است.

رییس جمهور را در این سفر وزرای کشور، نیرو، جهاد کشاورزی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رئیس سازمان محیط زیست، معاون اجرایی و رئیس دفتر رئیس جمهور همراهی می‌کنند.

 رییس جمهور در بیست و ششمین سفر استانی، صبح امروز پنجشنبه، دوم تیرماه وارد استان خراسان شمالی شد.

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی به مرکزیت بجنورد، شامل هشت شهرستان بجنورد، شیروان، اسفراین، مانه و سملقان، راز و جرگلان، فاروج، جاجرم و گرمه است.  

خراسان شمالی در سال ۸۳، پس از تقسیم استان خراسان به سه استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، در جغرافیای سیاسی کشور پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=27269
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها