• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

2

مدیر آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج استعفای خود را تائید کرد

  • کد خبر : 26396
  • 23 اردیبهشت 1401 - 15:24
مدیر آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج استعفای خود را تائید کرد

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست «مراد مالمیر » روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت :  روز گذشته در حمایت از همکار فرهنگی خود که  توسط همسایه مدرسه مورد بی حرمتی قرار گرفت  از سمت خود استعفا دادم. وی ادامه داد:  متن استعفا را  شخصا به مدیر کل آموزش  و پرورش استان البرز تحویل داده است. مالمیر  […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

«مراد مالمیر » روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت :  روز گذشته در حمایت از همکار فرهنگی خود که  توسط همسایه مدرسه مورد بی حرمتی قرار گرفت  از سمت خود استعفا دادم.

وی ادامه داد:  متن استعفا را  شخصا به مدیر کل آموزش  و پرورش استان البرز تحویل داده است.
مالمیر  بیان داشت: معلم جایگاه بالایی دارد و نباید اجازه دهیم حرمتش خدشه دار شود.
وی تصریح کرد: برای پیشگیری از تکرار رفتار ناشایست با معلم ضرورت دارد همه حمایت کنیم تا دیگرشاهد جسارت به معلم در جامعه نباشیم.

متن استعفای مدیر آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج در فضای مجازی انتشار یافت.

«علی حجر گشت » مدیر کل آموزش و پرورش البرز نیز در این زمینه به خبرنگار ایرنا  گفت: به دلیل حضور در شهرستان ساوجبلاغ هنوز متن استعفای مدیر آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج را مطالعه نکرده  است.

وی افزود: فردا موضوع استعفای مدیر آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج مطالعه و مورد بررسی قرار می گیرد و در مورد آن تصمیم گیری  خواهد شد.

فریدون گودرزی معاون دبستان شیخ فضل الله نوری آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج ، هفته جاری توسط یکی از همسایگان مدرسه مورد بی حرمتی قرار گرفت که بلافاصله فرد ضارب از این معاون مدرسه و جامعه معلمان و فرهنگیان کشور عذرخواهی شد.

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در تماس تلفنی با این فرهنگی هتک حرمت شده البرزی از وی دلجویی کرد ضمن آنکه آموزش و پرورش استان البرز از این فرهنگی تجلیل و دلجویی به عمل آورد.

این فرهنگی هتک حرمت شده البرزی در اقدامی شایستته از حق خود گذشت کرد اما گفته می شود موضوع به علت جنبه عمومی جرم در دست بررسی قضایی قرار دارد.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=26396
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها