• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

1

واکسیناسیون دانش‌آموزان علیه کرونا از مرز ۷۰ درصد گذشته است

  • کد خبر : 6508
  • 29 مهر 1400 - 11:47
واکسیناسیون دانش‌آموزان علیه کرونا از مرز ۷۰ درصد گذشته است

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست سرپرست وزارت آموزش و پرورش ضمن قدردانی از روند پوشش واکسیناسیون علیه کرونا گفت: واکسیناسیون دانش آموزان در کشور، از مرز ۷۰ درصد گذشته است. به گزارش ایسنا و بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش؛ علیرضا کاظمی علیرضا کاظمی در جمع خبرنگاران یاسوج اظهار […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

سرپرست وزارت آموزش و پرورش ضمن قدردانی از روند پوشش واکسیناسیون علیه کرونا گفت: واکسیناسیون دانش آموزان در کشور، از مرز ۷۰ درصد گذشته است.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش؛ علیرضا کاظمی علیرضا کاظمی در جمع خبرنگاران یاسوج اظهار کرد: در سفر اخیر آیت الله دکتر رئیسی و هیأت محترم دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد، مقرر شد تمامی مدارس کپری و کانکسی جمع آوری شوند که در این رابطه، با توجه به بالابودن آمار و ارقام مدارس کانکسی در این استان، برنامه ریزی های لازم برای برچیده شدن این مدارس آغاز شده و به زودی تمامی مدارس کانکسی بالای ۱۵ دانش آموز  استان، جمع آوری خواهد شد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش، یکی دیگر از اهداف سفر خود به استان کهگیلویه و بویراحمد را بررسی و احصای مشکلات آموزش و پرورش استان برشمرد و گفت: زلزله سی‌سخت آسیب زیادی به مدارس وارد کرد و هم اینک تعداد زیادی از آن ها بازسازی شده است.

کاظمی پیرامون نحوه  بازگشایی مدارس بیان کرد: بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جاری در دو مرحله انجام می گیرد؛ بطوری که در فاز اول  مدارس با جمعیت زیر ۱۵ نفر و کمتر فعالیت‌های آموزشی خود به شیوه حضوری آغاز کردند که  بر اساس آخرین اطلاعات، ۵۰ درصد مدارس در  استان کهگیلویه و بویراحمد به شیوه حضوری فعالیت می کنند.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش تأکید کرد: از اول آبان ماه ارزیابی بازگشایی مدارس از سوی مدیران مدارس آغاز می شود.

وی تصریح کرد: واکسیناسیون دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ در حال اجراست و بالای ۸۰ درصد دانش آموزانی این استان واکسن دریافت کرده‌اند.  

کاظمی ضمن قدردانی از روند پوشش واکسیناسیون ادامه داد: واکسیناسیون دانش آموزان در کشور، از مرز ۷۰ درصد گذشته است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش همچنین در دیدار با نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: تلاش می کنیم با برنامه ریزی های دقیق، مدارس سنگی استان جمع آوری و مدارس مقاوم و استاندارد را جایگزین آنها کنیم.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش؛ علیرضا کاظمی، در سفر یک روزه خود به یاسوج و در دیدار با نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: بعد از سفر ریاست محترم جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد، امروز به همراه تیمی از مسئولان وزارت آموزش و پرورش و به منظور پیگیری مصوبات و دستورات رئیس جمهور به این استان، سفر کرده‌ایم.

وی افزود: تلاش می کنیم با برنامه ریزی های دقیق، مدارس سنگی استان جمع آوری و مدارس مقاوم و استاندارد جایگزین آنها شود.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: در شهر زلزله زده سی‌سخت، ۲۶ مدرسه بازسازی و ۴ مدرسه نیز مقاوم سازی شده است و به فضل الهی دو مدرسه در مقیاس بزرگ نیز امروز، افتتاح می‌شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=6508
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها