• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024

اخبار ویژه

پیام تسلیت سخنگوی شورای اسلامی استان فارس به مناسبت شهادت راهداران فارس روابط عمومی به تعهد بی قید و شرط نیاز دارد روابط عمومی رکن اساسی نظام ارتباطی و اطلاع رسانی است پیام تسلیت دبیر حزب همت فارس به سرپرست راهداری فارس تقدیر از مدیر روابط عمومی آبفا شیراز به عنوان رتبه برتر روابط عمومی شرکت مهندسی آب و فاضلاب در کشور /محمد امین آبادیان مدیر نمونه شد پیام تبریک روز روابط عمومی از سوی رییس شورای اسلامی استان فارس پیشنهاد تشکیل دبیرخانه مشترک بین رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها در استان فارس/چالش‌های ارتباطی میان رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها پیام تبریک دبیر حزب همت استان فارس به دبیرکل حزب همت پیام تبریک دبیر حزب همت در استان فارس به رئیس شورای سیاستگذاری حزب همت کشور دیدار مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های فارس با شهردار صدرا تبریک حزب همت فارس برای ورود مهندس اسفندیار عبداللهی به بهارستان پیام تسلیت حزب همت فارس به نماینده مردم شهرستان نی ریز، استهبان و بختگان در مجلس حسینی و عزیزی راهی بهارستان شدند پیام تبریک حزب همت فارس بابت ورود دکتر سید اسماعیل حسینی به بهارستان حزب همت فارس درگذشت پدر همسر دکتر سید اسماعیل حسینی را تسلیت گفت

2

رئیسی: زیبنده تهران نیست افرادی شب‌ها سرپناه نداشته باشند/ ضرورت تامین شغل برای مددجویان

  • کد خبر : 15644
  • 21 آبان 1400 - 11:31
رئیسی: زیبنده تهران نیست افرادی شب‌ها سرپناه نداشته باشند/ ضرورت تامین شغل برای مددجویان

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست به گزارش خبرگزاری فارس، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در ادامه برنامه بازدیدهای روزهای جمعه، صبح امروز از آسایشگاه خیریه کهریزک بازدید کرد.  وی در این بازدید، از نزدیک با سالمندان گفت‌وگو کرد. رئیسی همچنین ضمن بازدید از مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب های اجتماعی سروش در حاشیه […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

به گزارش خبرگزاری فارس، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در ادامه برنامه بازدیدهای روزهای جمعه، صبح امروز از آسایشگاه خیریه کهریزک بازدید کرد. 

وی در این بازدید، از نزدیک با سالمندان گفت‌وگو کرد.

رئیسی همچنین ضمن بازدید از مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب های اجتماعی سروش در حاشیه شهرستان ری با مددجویان و مدیران این مرکز به گفت و گو نشست و از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.

آیت الله رئیسی گفت: من قلبا ناراحت می شوم که شما جوانان را اینجا می بینم. همت همه مدیران و مربیان اینجا هم بازگشت شما به جمع خانواده است، شما هم تصمیم بگیرید که دیگر کاری انجام ندهید که مجددا به این مراکز بیایید.

رئیس جمهور اظهار داشت: هدف همه این است که شما اعتیاد را ترک کنید و شما هم اراده کنید دیگر سراغ مواد مخدر نروید.

آیت الله رئیسی با اشاره به نگرانی خانواده ها و مسئولین از بازگشت دوباره افراد به دامن اعتیاد گفت: تامین شغل برای مددجویان پس از بازگشت به جامعه ضروری است و اگر مددجویان همت کنند که سراغ اعتیاد نروند، جامعه آنها را به گرمی می پذیرد.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه زیبنده تهران و ری نیست که افراد شب ها در آنجا سرپناه نداشته باشند از استاندار تهران و مسئولین شهرری خواست نسبت به رفع این مشکل اقدام کنند.

رییسی با اشاره به اینکه این عزیزان جزئی از خانواده و عائله کشور هستند تاکید کرد: باید دلایل فرهنگی، اجتماعی و خانوادگی گرایش به اعتیاد بررسی شود.

رئیس جمهور ضمن بازدید از فاز جدید این مرکز بازپروری گفت: ان شاالله با همت شما و برنامه ریزی متولیان، چهره تهران از معتادان متجاهر پاک شود.

گفتنی است روز گذشته اولین جلسه شورای اجتماعی کشور در دولت سیزدهم به ریاست رئیسی برگزار شد.

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=15644
   

نوشته های مشابه

22اردیبهشت
حسینی و عزیزی راهی بهارستان شدند
با انتخاب مردم شیراز و زرقان:

حسینی و عزیزی راهی بهارستان شدند

19اردیبهشت
انتخابات مبنایی بر تحول و تحول مبنایی برای پیشرفت است
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی:

انتخابات مبنایی بر تحول و تحول مبنایی برای پیشرفت است

19اردیبهشت
نسل نو، تفکر نو با دکتر سید اسماعیل حسینی، نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی
پایگاه خبری تحلیلی طلوع سیاست در مصاحبه با فعالین سیاسی _ اجتماعی جوان از کاندیدا نسل جوان می پرسد

نسل نو، تفکر نو با دکتر سید اسماعیل حسینی، نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.