• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

اخبار ویژه

لزوم بازگرداندن افغان ها به کشورشان دکتر اسماعیل حسینی عضو ناظر در شورای عالی انرژی شد انتخاب حمید سلیمی به عنوان رییس تعاونی حقوقدانان کشور مراسم شیرخوارگان حسینی در شیرخوارگاه «حضرت ولی عصر (عج)» برگزار شد/ شیرخوارگاه «حضرت ولی عصر (عج)» تنها مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست زیر سه سال استان فارس است بازدید دکتر سید اسماعیل حسینی از کوهمره سرخی ضرورت ورود نهادهای نظارتی و دستگاه قضا به ادعای پست‌فروشی در شهرداری تهران شهر نیازمند عطاری دانا و خموش است/برگزاری انتخابات داخلی شورای شهر تهران در هفته‌های آتی حضور پزشکیان و مخبر در اجتماع عزاداران حسینی نهاد ریاست جمهوری معیارها و روند انتخاب اعضای کابینه چهاردهم تشریح شد تاکید مخبر بر ضرورت اجرای تمام مصوبات ستاد مرکزی اربعین تا نیمه محرم دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی با رئیس‌جمهور منتخب ۷۹ ضربه وزارت اطلاعات در رویارویی مستقیم با تروریست‌ها در دولت جدید با آزاد شدن واردات خودرو امکان انتخاب بهتر و رقابت بیشتر وجود دارد نقش تعاون در برنامه پنجم و ششم توسعه/ لزوم توجه به سیاست‌های پشتیبانی و مانع‌زدایی از توسعه‌ی تعاونی‌ها کارگران نتوانسته اند بطور کامل از مواهب اصل ۲۹ قانون اساسی بهره مند گردند/عدم وجود تشکیلات غیر سیاسی و صرفا صنفی بزرگترین معضل کارگران در دهه های گذشته بوده است

4
نشست از رویداد تحلیلی_ بصیرتی «نبرد تمدن‌ها»

محمدی: یقین بدانید انقلاب قدرتمندتر خواهد شد

  • کد خبر : 15136
  • 20 آبان 1400 - 10:56
محمدی: یقین بدانید انقلاب قدرتمندتر خواهد شد
طلوع سیاست/ سومین نشست از رویداد تحلیلی_ بصیرتی «نبرد تمدن‌ها» به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و با موضوع «جهان دو بعدی _ بررسی ماهیت و چیستی نظام سلطه» به گفت و گو پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست، سومین نشست از رویداد تحلیلی_ بصیرتی «نبرد تمدن‌ها» به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و با حضور منوچهر محمدی عضو هیات علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران و مصطفی ملکوتیان عضو هیأت علمی دانشگاه تهران با موضوعی «جهان دو بعدی _ بررسی ماهیت و چیستی نظام سلطه» به گفت و گو پرداختند.

* یقین بدانید انقلاب قدرتمندتر خواهد شد

منوچهر محمدی در ابتدای این نشست گفت: در دوران عمر پر برکت ایران اسلامی، بارها شاهد سنگ‌اندازی‌ها، تحریم‌ها و فتنه‌های دشمنان علیه ملت خود بودیم به نحوی که حدود هفده فتنه و توطئه و سه کودتا در طول این یک قرن در ایران رقم زده‌اند که تقریباً آنجایی که رهبری درست صورت گرفته و همت مردمی پشتیبانی می‌کرده؛ این فتنه‌ها شکست خورده است.

وی در ادامه تاکید کرد: دولت‌های غربی پس از شکست‌های فراوان، ناچار شدند که نظریه و دکترین جدیدی تحت عنوان «هزارخنجر» را مطرح کنند به نحوی که هرچه می‌توانند به انقلاب ما ضربه بزنند؛ شاید این فتنه ها و تلاطم‌ها بتواند این نظام ما را کنار بزند که در آنجا نیز شکست خواهند خوردند.

محمدی افزود: یکی از این دلایلی که ما هنوز در این راستا باقی مانده‌ایم و شکست نخورده‌ایم؛ همان حرکتی است که در راستای اسلام و مکتب اسلامی و مقامت اسلامی اتفاق افتاده است.

وی در ادامه بیان کرد: ما وارد دوره جدیدی از شکل‌گیری قدرت‌های جدید بعد از فروپاشی آمریکا خواهیم شد که حدس زده می‌شود؛ هیچکدام در سر هوای سلطه و استکبار ندارند و به دنبال منافع ملی باشند.

محمدی افزود: جنگ ما با نظام سلطه همچنان ادامه دارد و هیچ صلحی به وجود نخواهد آمد؛
یقین بدانید که انقلاب اسلامی قدرتمندتر خواهد شد و به ظهور امام زمان عج منتهی خواهد شد.

* راه شکست دشمن  وحدت، صبر و آگاهی است

مصطفی ملکوتیان هم در ادامه گفت: مبانی استکبارستیزی از دیدگاه حضرت امام (ره) ریشه در تعالیم الهی دارد. اهداف مستکبران جهان جهانخواری، سلطه و غارت جهان است. راه مبارزه موفق در جهان وجود رهبر صالح و شایسته، وحدت، صبر و آگاهی است.

وی در ادامه ابراز داشت: نظام سلطه چهره خاصی دارد. اولین بُعد آن اشغال کشور توسط بیگانگان است و آمریکا با همین هدف به دنبال تک قطبی ساختن جهان بود ولی مقاومت‌هایی که در برابر این هدف شکل گرفت؛ مشکلاتی را برای نظام سلطه فراهم کرد.

وی افزود: نشانه‌هایی از فروپاشی اندیشه‌های غرب در خود غرب به وجود آمده که حاکی از افول آمریکا در غرب است. از جمله بحران اقتداری که هنوز راهی برای فرار از آن پیدا نکرده‌اند، بحران‌های اقتصادی و فرهنگی نیز به وضوح حاکی از افول غرب است.

این استاد دانشگاه در پایان بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران، هیچگاه دست از استکبارستیزی برنخواهند داشت و رویای دشمن را در این مورد نقش بر آب خواهد کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=15136
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه خبری طلوع سیاست
   

نوشته های مشابه

06مرداد
لزوم بازگرداندن افغان ها به کشورشان
دبیر کارگروه دفاع از حقوق ایران و خروج افاغنه در شورای عالی استان فارس بیانیه صادر کرد

لزوم بازگرداندن افغان ها به کشورشان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها