• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024

اخبار ویژه

دکتر مرندی: خانواده‌ام هیچ وقت به زندگی در خارج فکر نمی‌کنند حکم کمیته انضباطی برای نکونام چه خواهد بود؟ بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات جمع آوری شد  سفیر ایران: درصورت دست زدن مجدد اسرائیل به اقدام نظامی، پاسخ تهران قاطع تر خواهد بود رییس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین مشخص شد پیام تسلیت همت فارس به رییس شورای هماهنگی شهرستان های این حزب در استان مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین منصوب شد کلیات طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات تصویب شد تحولات کانون وکلا از گذشته تاکنون از زبان دکتر پارسا حقوق امسال کارمندان و بازنشستگان ابلاغ شد + جزئیات دیگر برای تماشای بازی‌های بزرگ به استادیوم نروید! رییس‌جمهور: سازش با صهیونیست‌ها قمار روی اسب بازنده است/ ایران همچنان حامی مقاومت می‌ماند تصویب ۱۳ دستور کار حفاظتی محیط زیست در دولت سیزدهم سودآورترین بازار ایران را بشناسید + عکس دیدار نماینده منتخب شهرستان سپیدان و بیضا با رییس دیوان محاسبات کشور

2

از امضای تفاهم‌نامه سازمان سرمایه‌گذاری شهرتهران با شرکت‌های خصوصی تا افتتاح بزرگترین تونل نقش و نور

  • کد خبر : 27709
  • 26 تیر 1401 - 19:46
از امضای تفاهم‌نامه سازمان سرمایه‌گذاری شهرتهران با شرکت‌های خصوصی تا افتتاح بزرگترین تونل نقش و نور

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست به گزارش عصر یکشنبه خبرنگار ایرنا، سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهر تهران، با هدف جذب سرمایه گذاران علاقه مند در حوزه مدیریت شهری تفاهم نامه هایی را با بخش خصوصی امضا کرد. در  ادامه برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری شهر تهران در تاریخ ۱۵ و […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست</p>

به گزارش عصر یکشنبه خبرنگار ایرنا، سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهر تهران، با هدف جذب سرمایه گذاران علاقه مند در حوزه مدیریت شهری تفاهم نامه هایی را با بخش خصوصی امضا کرد.

در  ادامه برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری شهر تهران در تاریخ ۱۵ و ۱۶ تیرماه جاری، و به منظور شناسایی سرمایه گذاران علاقه مند به سرمایه گذاری در فرصت های سرمایه گذاری شهر تهران، یاداشت تفاهم، اعلام علاقه مندی جهت سرمایه گذاری با بخش خصوصی امضا شد.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، در این نشست با تاکید بر مشارکت بیش از پیش بخش خصوصی در طرح های مختلف شهری گفت: استفاده از فکر و تخصص بخش خصوصی مهم ترین موضوعی است که در رسیدن به اهداف موثر است و باید مدنظر قرار بگیرد.

ابوالفضل فلاح با اشاره به ضرورت توجه به سرمایه گذاری و مشارکت های بخش خصوصی در مدیریت شهری  افزود: بهره مندی از سرمایه های بخش خصوصی و ورود این بخش در اجرای پروژه های مشارکتی یک نیاز مهم است و این امر همواره در اولویت اهداف و برنامه های مدیریت شهری است.

در این نشست، تفاهم نامه هایی در حوزه های  پسماند، فناوری و اطلاعات، تفریحی گردشگری و ورزشی به امضا رسید.

از امضای تفاهم‌نامه سازمان سرمایه‌گذاری شهرتهران با شرکت‌های خصوصی تا افتتاح بزرگترین تونل نقش و نور

کاهش قیمت چند محصول دیگر در میادین میوه و تره‌بار

براساس تازه‌ترین نرخنامه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، قیمت جدید برخی محصولات کشاورزی در ۲۶ تیرماه را در این خبر می‌توانید مشاهده کنید.

به گزارش سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، به جهت رفاه حال شهروندان، عرضه محصولات در میادین میوه و تره بار همچنان با کاهش قیمت همراه بوده است.

طبق نرخنانه، عرضه ۲ محصول کدو مسمایی و هندوانه بالای چهار کیلوگرم نیز با کاهش قیمت همراه است.

طبق آخرین نرخنامه؛ لیمو ترش سنگی ۱۹ هزار تومان، هندوانه بالای چهار کیلو گرم چهار هزار و ۹۵۰ تومان، هندوانه زیر چهار کیلوگرم سه هزار و ۵۰۰ تومان، کدو مسمایی ۹ هزار و ۴۰۰ تومان، غوره آبگیری هشت هزار و ۵۰۰ تومان و بادمجان هفت هزار و ۸۰۰ تومان عرضه می‌شود.

افتتاح بزرگترین تونل نقش و نور کشور در بوستان نهج‌البلاغه

شهردار منطقه دو اعلام کرد: همزمان با دهه ولایت بزرگترین تونل  نقش و نور کشور به طول ۳۰۰ متر با حضور مدیران شهری پایتخت و خانواده شهدا در بوستان نهج البلاغه افتتاح شد.

مهدی صالحی، در افتتاح تونل نقش و نور که جلال بهرامی معاون خدمات شهری شهرداری تهران ، رضا صیادی، رییس زیباسازی شهرداری تهران و مادران شهیدان نور و مشایخی حضور داشتند با  اشاره به نقش و اهمیت نور پردازی در زیبایی و شاداب سازی  فضای شهری گفت: یکی از رویکردهای مدیریت شهری ارتقای کیفیت زندگی شهری  است و یقینا طرح هایی که با این هدف برنامه ریزی می شوند، می توانند در ایجاد محیطی خلاق و زیبا در جهت نشاط و شادابی مردم نقش به سزایی ایفا کنند و در همین راستا، پروژه تونل نوری که ترکیبی از رنگ و نور است، طراحی و احداث شد.

از امضای تفاهم‌نامه سازمان سرمایه‌گذاری شهرتهران با شرکت‌های خصوصی تا افتتاح بزرگترین تونل نقش و نور

وی با بیان اینکه در تونل نقش و نور  بیش از ۱۲۰ قاب دیوارنگاری  نصب شده، ادامه داد: دیوارنگاری هایی  که در این اثر نورانی خلق شده است تصاویرهنری برگرفته از طبیعت،  شعر و دست خط  وهمچنین بازی ها و ورزش های بومی و محلی با تکنیک پتیه و اکرولیک به تصویر کشیده شده است که امیدواریم شهروندان  و گردشگران با ثبت فیلم و عکس، خاطرات خوبی را از این محور به یادگار داشته باشند.

صالحی افزود: نورپردازی این تونل با جانمایی  بیش از سه هزار و ۸۰۰ عدد چراغ با قابلیت برنامه پذیری و ۶ پروژکتور لیزری انجام شده است.

شهردار منطقه ۲ گفت: لازمه طراحی محیطی، بهره مندی حداکثری از شاخصه های اقلیمی و فرهنگی است که می توان آن را با روش های نوین و نیازهای امروز مردم هماهنگ کرد تا پاسخگوی نیازهای زندگی مدرن و هویت بخشی به محیط زیست شهری باشیم.

همچنین مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران نیز گفت:  این مسیر نوری در یکی از فضاهای بی دفاع شهری که از نظر امنیت و نور مشکل داشت؛ با مشارکت شهرداری منطقه دو ساخته شده که با دیوارنگاری‌ها و نورپردازی‌های ویژه‌ای که دارد به یکی از جاذبه های گردشگری تهران تبدیل می شود.

رضا صیادی اظهارداشت: بیش از ۱۴۰ دیوارنگاره با تکنیک پتینه و آکرولیک در این تونل اکران شده که برای نقاشی های اکرولیک از اشعار، نقاشی منظره و طرح های گرافیکی استفاده شده و در روش پتینه، بازی های محلی، بومی ایران مانند تیروکمان و بازی‌های زورخانه ای به تصویر کشیده شده است.

به گفته وی در کف ورودی های این مسیر نوری، نقاشی های سه بعدی برای بیشتر کردن جاذبه های آن اکران شده است.

رقابت شهروندان منطقه ۱۹ در جشنواره  ترافیکی آموزواره فصلی حرکت

شهردار منطقه ۱۹ اعلام کرد: جشنواره ترافیکی آموزواره فصلی حرکت با هدف ارتقای فرهنگ ترافیک و نهادینه کردن دانش رفتارهای ترافیکی در بین شهروندان به ویژه کودکان و نوجوانان در این منطقه اجرا می شود.

مهدی هدایت با اعلام این خبر گفت: به منظور ایجاد شور و نشاط در بین شهروندان و ترغیب آنان به رعایت هنجارهای ترافیکی، جشنواره حرکت همزمان با فصل تابستان در منطقه برگزار می شود.

وی بیان کرد: شهروندان تا ۳۰ مرداد ماه فرصت دارند آثار خود را در قالب نقاشی، عکس، فیلم یک دقیقه ای و خاطره با محور موتورسیکلت سوار آگاه، یک روز در شهرک آموزش ترافیک و همچنین موضوع گردش تابستانی ایمن در شهر به پارک ترافیک، مدارس، نواحی و سرای محلات منطقه ۱۹ و یا به شماره واتساپ ۰۹۳۹۴۱۱۰۸۶۴ ارسال کنند که از نفرات برتر با اهدای جایزه تقدیر خواهد شد.

به گفته هدایت نیاز به آموزش، فراگیری هنجارها و قواعد رفتاری ترافیکی از کودکی تا بزرگسالی برای نهادینه شدن این رفتارها امری ضروری است و در همین راستا به منظور غنی سازی اوقات فراغت شهروندان در این ایام روزانه بیش از۱۰۰ نفر در پارک آموزش ترافیک منطقه و سرای محلات از آموزش های ارائه شده بهره مند می شوند.

این مسئول عبور و مرور ایمن، ایمنی عابر پیاده، تکالیف سرنشین خودرو، آشنایی با سیستم حمل و نقل عمومی، دوچرخه سواری شهری، روانشناسی ترافیک و رانندگی تدافعی را از سرفصل های آموزش به شهروندان عنوان کرد.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=27709
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها